Lijkt niet in paniek, pakte ook nog gewoon z'n bidon goed aan en allesquote:
Dit telt niet. Net als de eredivisie en tennis in Canadaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is vanmiddag en veel erger net buiten Donostia lees ik net.
Oh jeetje, ik dacht dat dat net klaar was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk maandag wel terug denk ik. Eredivisie voetbal geloof ik nu ook wel
Op canvas ook blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt nu alleen op de Pleejur uitgezonden zeker?
Net klaar terwijl we alweer een EK hebben gehad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik dacht dat dat net klaar was.
Geen idee, lees net in de voorbeschouwing van RR dat ze een geitenpad gevonden hebben met een klim ver boven de 10 procent en daarvan ruim 500 m tegen 20 procent gemiddeld in de laatste 10kquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt nu alleen op de Pleejur uitgezonden zeker?
Zo voelt dit elk jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik dacht dat dat net klaar was.
Inderdaad prima om straks terug te kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geen idee, lees net in de voorbeschouwing van RR dat ze een geitenpad gevonden hebben met een klim ver boven de 10 procent en daarvan ruim 500 m tegen 20 procent gemiddeld in de laatste 10kdus kan de moeite lonen in te schakelen
Moet je niet de verkeerde stream kiezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe jaag je mensen weg, HBO Max? Reclames over een duurzaamheidswerkstuk
Stukje WAJONGquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, is het zaterdag ja? Heel mijn besef voor dagen is verdwenen afgelopen twee weken.
Bijna laatste dag maar de juiste stream kiezen blijft lastig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je niet de verkeerde stream kiezen
Tour de France Femmesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie maandag eigenlijk doen?
Ik ga volgende week op vakantie. Even bijkomen van twee weken sport kijken
Ah, thanksquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je niet de verkeerde stream kiezen
Was het maar zo'n feest. Net studie afgerond, moet nog een baan zoeken.quote:
Aanwezig zijn op het werk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Weekje kamperenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Weer werkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zoek je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Net studie afgerond, moet nog een baan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |