Waarom?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:51 schreef littlemindy het volgende:
Het kan nog, maar dan moet het wel dit kwart gebeuren
The Tulip Trutjes.quote:
blijkbaar zijn alle Chinese koks overgestapt op hockey.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
Winnen WE nu zelfs niet eens meer van de Chinezen met hockey?
Dit is typisch Nederlandsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:52 schreef Burdie het volgende:
Ik snap er niks van, waar kijk ik naar. Dit is niet de Nederlandse hockeydames zoals ik ze gewend ben.
Het is hockey he. Je kan zelfs 2 goals maken binnen 1 minuut.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:52 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Omdat ik ze geen 2 goals zie maken binnen 1 kwart
Chinese smogquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:53 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht dat Nederland zo goed was?
Zie er niks van.
Als je in goede doen bent wel. Niet met deze slordigheidquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is hockey he. Je kan zelfs 2 goals maken binnen 1 minuut.
Hoop dat ze een donderpreek gehad hebben in de rust.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als je in goede doen bent wel. Niet met deze slordigheid
Ze zijn daar goed met stokjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef TLC het volgende:
Ik wist niet eens dat ze in China aan hockey deden
Haha nee, Van Ass zei in het interview in de rust dat Nederland geweldig speelt, hij zich geen zorgen maakt en het wachten is op een Nederlandse goalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoop dat ze een donderpreek gehad hebben in de rust.
Je moet NU een nieuwe move/taktiek hebben die ze nog niet gekopieerd kunnen hebben. Het is zo simpel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:55 schreef marcodej het volgende:
Chinese draait vier Nederlanders dol, maar technisch zijn ze minder.
al heel lang en hebben zo hun momentenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef TLC het volgende:
Ik wist niet eens dat ze in China aan hockey deden
#metooquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef Zorro het volgende:
Ik ga wel naar Sifan kijken, dit wordt niks.
Dan is deze wedstrijd al afgelopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ga Sifan kijken en als ik terug kom verwacht ik dat het 1-1 staat.
Ze zetten nu wel veel druk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Haha nee, Van Ass zei in het interview in de rust dat Nederland geweldig speelt, hij zich geen zorgen maakt en het wachten is op een Nederlandse goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |