quote:SAO PAULO - In Brazilië is een passagierstoestel neergestort. Braziliaanse media melden dat er 58 passagiers en vier bemanningsleden aan boord waren.
Volgens Voepass Linhas Aéreas, de betrokken luchtvaartmaatschappij, was het een ATR-72 turboprop-vliegtuig op weg van Cascavel naar Guarulhos bij São Paulo.
Beelden op sociale media tonen hoe een vliegtuig draaiend neerstort.
https://www.telegraaf.nl/(...)toffers-nog-onbekend
Gast ze storten met 1000kmh neer op de grondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Oei. Aan de zwarte rookwolk te zien lijkt het me een wonder als de passagiers dat overleven.
Ik hoop voor ze dat ze bij de eerste klap al dood waren...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Oei. Aan de zwarte rookwolk te zien lijkt het me een wonder als de passagiers dat overleven.
Plat neergestort aan de foto's vanuit de straat te zien, maar ja...die cockpit wil je niet in kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hey chickie, heb je daar bewijs van? Zag er niet uit als 1000 km hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:02 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Gast ze storten met 1000kmh neer op de grond
Welke dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:17 schreef Rodgrod het volgende:
Op een van de videos zag je nog wel een intacte bovenkant van de cockpit.
Er zijn wel meer wonderen geweest bij vliegtuig crashes...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:02 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Ze tollen in rondjes naar beneden. Dus betwijfel dat ze 1000 km/h gaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:02 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Dachten ze bij Lost ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:59 schreef butz0rs het volgende:
Ik vermoed weinig kans op overlevenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |