Ga eens het 'hoekje om' naar de poelier aldaar, Ofwegen ,en haal de kerrie-kipquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond: k&k gemaakte maaltijden van slagerij Van Duijn uit Santpoort.
Voor mij: 'oma's' stamppot rauwe andijvie en voor B. 'oma's' pittige zuurkoolschotel.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:37 schreef Nielojram75 het volgende:
Ga eens het 'hoekje om' naar de poelier aldaar, Ofwegen ,en haal de kerrie-kip![]()
Dat ziet er goed gevuld uit!quote:
Alles was wel goed daar, wel altijd mensen om je heen die erg hardop laten merken hoe geslaagd ze wel niet zijn, liefst aan 'Adrian' maar ik geef meteen toe dat dit ook aan mij kan liggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:36 schreef anndb het volgende:
[..]
Oh zuid ben ik al lang niet meer geweest, goede soep ja?
Deze salade. Kan me er nog steeds misselijk aan etenquote:4 personen
Ingrediënten
300 g fusilli (pasta)
3 bosuitjes
Gerookte kipfilet (ca. 200 g)
1 bakje farmersalade (250 g)
3 rijpe perziken
100 g gezouten cashewnoten
Zout en peper
Fusilli beetgaar koken volgens gebruiksaanwijzing en laten afkoelen onder koud stromend water.
Bosuitjes schoonmaken en in ringen snijden.
Kipfilet in stukjes snijden.
Perziken schillen en vruchtvlees in stukjes snijden. Cashewnoten grof hakken.
Fusilli, bosui, kip, perzik, noten en wortel-selleriesalade mengen.
Salade op smaak brengen met zout en peper.
Ik kreeg dit een keer gemixt met blikkersen bij mijn schoonzus. Was een studentenmaaltijd vertelde zequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:11 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Deze salade. Kan me er nog steeds misselijk aan eten
Hahaha, dat lijkt me dan weer niet te vretenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kreeg dit een keer gemixt met blikkersen bij mijn schoonzus. Was een studentenmaaltijd vertelde ze
Ben nog steeds de schok niet te boven joh
Ja natuurlijk man, het is eindelijk zomer dus zobiezo chips en limoncellotijd als je daar van houdtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:49 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hahaha, dat lijkt me dan weer niet te vreten
Ik vond dat ik net na ongeveer 15km fietsen (voor mij ver) wel wat chipjes en een glaasje limoncello mocht
![]()
Auto vol chips terugquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk man, het is eindelijk zomer dus zobiezo chips en limoncellotijd als je daar van houdt![]()
Zit hier in Luxemburg en de chips is hier overal gewoon lekker zout zoals ie hoort te zijn. Zalig. En dus hou ik me maar flink in want ik ben echt gek op chips
hmm boerenkool in een pot ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond eet ik een kip cordon bleu met de gebruikelijke aardappels en boerenkool. Misschien denkt u: ik zie dezelfde groenten wel errug vaak voorbijkomen. Dat is juist, ik eet namelijk enkel potgroenten en dan is de keuze beperkt. Ben geen fan van verse groenten.
Gister stond bovenstaande ook op het menu en toen viel de cordon bleu tegen: deze bevatte bijna geen kaas.Volgende keer gooi ik ‘m terug de winkel in.
Ja, van HAK.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm boerenkool in een pot ben ik nog niet tegen gekomen
ik wel, vind het te zurig door de bewaarmiddelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm boerenkool in een pot ben ik nog niet tegen gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |