Wat ontzettend jammer , en een gemiste kansquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Is al besloten dat het niet terug komt op de volgende olympische spelen
Helemaal mee eens ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer , en een gemiste kans![]()
Ik kan echt in volle bewondering kijken naar wat deze mensen doen, daarnaast is het gewoon een sport en die recht heeft om meer aandacht te krijgen.
Wat een teleurstelling voor nu maar een aantal jaren geleden was Skateboarding ook geen olympische sport dus ik hou hoop
Gaat voorlopig nog goedquote:
quote:
Kijk je wel eens Twitch-streams? Nummer 1 IRL content streamster vaart zo over de Brouwersgrachtquote:
Klinkt leuk eigenlijk, ik kijk daar nooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Twitch-streams? Nummer 1 IRL content streamster vaart zo over de Brouwersgracht
https://www.twitch.tv/jinnytty
Echt die gaat van hot naar her met dr streams . gisteren Straatsburg morgen Dublinquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt leuk eigenlijk, ik kijk daar nooitmaar ga zo uit eten dus ze moet nog even doorvaren
Zeker, Koreaanse kapiteinquote:
OK dacht ff dat je alleen voor ons was..quote:
Speciaal voor jou gaan ze om 8 uur verderquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Oeps helemaal vergeten naar breakdance te kijken. Ik denk daar ook niet aan omdat ik het verder helemaal niet naar de os kijk
Wat mij betreft heb je echt niets gemistquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Oeps helemaal vergeten naar breakdance te kijken. Ik denk daar ook niet aan omdat ik het verder helemaal niet naar de os kijk
Als ik er aan de k ga ik even kijken. Zit dan wel naar de bondgenoten te kijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gaan ze om 8 uur verder
Hey Marc. Nee vond je het niets?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heb je echt niets gemist
Die ben ik deze week ff kwijt geraakt, kijk langzaam terugquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik er aan de k ga ik even kijken. Zit dan wel naar de bondgenoten te kijken.
Dat is het voordeel dat je terug kan kijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ben ik deze week ff kwijt geraakt, kijk langzaam terug
Zegt al genoeg. 🤣quote:
quote:
zo is datquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel dat je terug kan kijken.
Jij kijkt alleen balletje slaan?quote:
Nee, kijk best veel.quote:
Ik weet niet wat je bedoeldquote:
Goed om je daaraan te spiegelen welquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:58 schreef engine het volgende:
Snoop heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij het breakdancen. Hij wel.
Mooi he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:58 schreef engine het volgende:
Snoop heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij het breakdancen. Hij wel.
Die blowt zich te pletter of mag dat niet in France .. vorige week opende zn zoon en een vrouw een coffesmokingshop in A'damquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:58 schreef engine het volgende:
Dat is streng verboden in Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die blowt zich te pletter of mag dat niet in France .. vorige week opende zn zoon en een vrouw een coffesmokingshop in A'dam
En gebeurd des te meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is streng verboden in Frankrijk.
Dat wil nog niet zeggen dat het mag.quote:
Ik herinner me nog de 80's Excursies Geologie .. 1 student had wel het een en ander mee gesmokkelt ... Zaten we stiekem op een hotelkamer te smoken door een wx-rol met een gaatje en wat geprikt zilverpapier ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is streng verboden in Frankrijk.
Ik vind het lastig, de meeste die ik ken blowde eens in de zoveel tijd. Ik heb ook een paar mensen gekend die bijna 24/7 stoned waren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de 80's Excursies Geologie .. 1 student had wel het een en ander mee gesmokkelt ... Zaten we stiekem op een hotelkamer te smoken door een wx-rol met een gaatje en wat geprikt zilverpapier ...
ging je gewoon met een lijnbus de grens over werd je toen altijd gecontroleerd Frankrijk in .. zowel vamuit belgie als vanuit SPanje .. triest wel
En jijzelf toch ook wel eens !?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het lastig, de meeste die ik ken blowde eens in de zoveel tijd. Ik heb ook een paar mensen gekend die bijna 24/7 stoned waren.
Jawel maar ik vond er niet zoveel aan.quote:
Ik was ook meer van meeroken af en toe , zelf actief drugs kopen ... nee heel af en toe een paar keer .. Ooit eens iets vanuit hier naar Spanje verstuurd per post .. kwam ook gewoon aan .. (maar was achteraf een soort van water naar de zee)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar ik vond er niet zoveel aan.
Wel eens gehaald omdat ik naar iemand toe ging maar dat is zo'n 30 jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ook meer van meeroken af en toe , zelf actief drugs kopen ... nee heel af en toe een paar keer .. Ooit eens iets vanuit hier naar Spanje verstuurd per post .. kwam ook gewoon aan .. (maar was achteraf een soort van water naar de zee)
In mijn story ook als het geen 40 isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel eens gehaald omdat ik naar iemand toe ging maar dat is zo'n 30 jaar geleden.
Daar had ik geen wiet voor nodig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef chufi het volgende:
Maar laatste keer dat ik meerookte, brak ik dus het een en ander tijdens een val op een opstapje
Ik ga die later wel eens bekijken Zit iig meer edelmetaal inquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef chufi het volgende:
@:pullup al klachten over hoe goud zich houdt?
Zag idd dat filmpje waar die medaile werd gecanceled .. Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga die later wel eens bekijken Zit iig meer edelmetaal in
Ja lekker bij een eetcafe op een grachtjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag idd dat filmpje waar die medaile werd gecanceled .. Lekker gegeten?
Erg blij,quote:
OK .. je klonk de hele tijd nogal negatiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erg blij,
2 keer goud is veel beter dan ik had verwacht.
De dames lag in de lijn der verwachting,
de heren had ik er in de halve finale uit laten gaan,
dus feestje
Damesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. je klonk de hele tijd nogal negatief
Ik hoor een volkslied en zie zingende damesquote:
altijd leuk in een oranje stadionquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor een volkslied en zie zingende dames
Mwah, dat zie je bij het hockey toch verrassend vaak welquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:34 schreef chufi het volgende:
En natuurlijk dat ze die keepster bestormden ... terecht en normaal doen ze dat niet
Omdat ze het op shoot-outs laten uitlopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, dat zie je bij het hockey toch verrassend vaak wel
Ken ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dames![]()
Heren![]()
Telgenkamp
van ass![]()
Zo duidelijk?
Yep,quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze het op shoot-outs laten uitlopen
Yibby heeft het heel goed gedaan,quote:
Yibby klikt als een merk voor condooms.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yibby heeft het heel goed gedaan,
dit toernooi maar ook de afgelopen jaren
Volendam is een stad in Nederland. Daar komen zei vandaan.quote:
Bijzonder merk danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yibby klikt als een merk voor condooms.
Ik heb gisteren het hele Caribisch veroverd met mijn zeilscheepjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:06 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag level 100 gehaald in Fortnite
Ik had meer kills dan in Hot Shots 2quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het hele Caribisch veroverd met mijn zeilscheepjes.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had meer kills dan in Hot Shots 2
Komen veel bands vandaan, BZN, Peter Koelewijn..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:26 schreef mario390 het volgende:
okayquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 9 augustus 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volendam is een stad in Nederland. Daar komen zei vandaan.
Ik ben in de war met een ander, Koelewijn kwam uit Eindhoven.quote:
Hij neigde meer naar het Haagse in mijn opiniequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben in de war met een ander, Koelewijn kwam uit Eindhoven.
Maar hij heeft ook zoveel gedaan met Nederlandse artiesten.
Volgens mij was hij overal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij neigde meer naar het Haagse in mijn opinie
Zijn roots liggen in Eindhovenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij was hij overal.
Had ik al gezegd.quote:
Op het dak ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij was hij overal.
Dat was de vrouw van Janne Janssen.quote:
< Who the fuck is alice? Daar zing ik op mee, opgenomen destijds in mijn stamkroegje.. Je hoort me niet , ziet me niet... maar ik was er wel bijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben in de war met een ander, Koelewijn kwam uit Eindhoven.
Maar hij heeft ook zoveel gedaan met Nederlandse artiesten.
Wat een ongelofelijk kutnummer is dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Who the fuck is alice? Daar zing ik op mee, opgenomen destijds in mijn stamkroegje.. Je hoort me niet , ziet me niet... maar ik was er wel bij
Ja!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk kutnummer is dat.
Blasfemie..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!Maar als je erbij bent.. is het toch anders
Morguhquote:
Morguhquote:
Hoe gaat het nu met je?quote:
Been is 80% beter, maar mijn heup/bekken heeft er weer voor gezorgen dat ik nog geen uurtje heb geslapen vannachtquote:
Wat rot dat nog zo erg is dat je er niet van kan slapenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Been is 80% beter, maar mijn heup/bekken heeft er weer voor gezorgen dat ik nog geen uurtje heb geslapen vannacht
Dacht even van de week yeahhh het gaat de goede kant op. Maar dat waren m aar twee dagen.
Thnx. Dat hoop ik ook dit is zo bijna niet vol te houdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat rot dat nog zo erg is dat je er niet van kan slapenWel fijn dat je been verbeterd is. Hopelijk gaat het snel echt de goede kant op
Ja veel en snel beterschap Dotquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Dat hoop ik ook dit is zo bijna niet vol te houden
Heup/bekken duurt wel lang he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Been is 80% beter, maar mijn heup/bekken heeft er weer voor gezorgen dat ik nog geen uurtje heb geslapen vannacht
Dacht even van de week yeahhh het gaat de goede kant op. Maar dat waren maar twee dagen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht even van de week yeahhh het gaat de goede kant op. Maar dat waren m aar twee dagen.
Wat naar. Beterschap Dottekequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heel veel sterkte en betschap Dotteke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijnquote:
ja zekers helemaal uit de kreukelsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FijnGeniet er lekker van! Ben jij uit de kreukels inmiddels?
Mooiquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zekers helemaal uit de kreukels
Nicequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zekers helemaal uit de kreukels
Whaha, hoe verzin je hetquote:
Wat balen Dot, sterktequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tjaquote:
gisteravond mocht het drukverband eraf, ik vond dat erg spannend en eng. nu zit er geen stevigheid en bescherming meer om, maar het begint te wennen, als ik naar buiten ga doe ik mijn sling om, zodat mijn arm rust heeft en mensen hopelijk met een boogje om mij heen lopenquote:
Is er nou al een MRI gemaakt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja knap ...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:44 schreef pullup het volgende:
Jeetje die waterpolo meiden helemaal brons in de laatste seconde ongeveer
Wat ik meekreeg van mijn fysio was dat ik die sling zo kort mogelijk gebruiken moest. Nu heb jij je arm laten opereren dus zal het langer moeten. Maar bespreek het zeker zodat je die niet te lang gebruikt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gisteravond mocht het drukverband eraf, ik vond dat erg spannend en eng. nu zit er geen stevigheid en bescherming meer om, maar het begint te wennen, als ik naar buiten ga doe ik mijn sling om, zodat mijn arm rust heeft en mensen hopelijk met een boogje om mij heen lopenen ik mag voorzichtig een paar keer per dag de arm een beetje proberen te strekken. de ergste pijn heb ik gelukkig gehad.
in huis gaat de sling sowieso af, ik gebruik hem alleen buiten, misschien dat ik na een paar dagen zonder kan, en het is niet zo dat ik uren aan het wandelen benquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik meekreeg van mijn fysio was dat ik die sling zo kort mogelijk gebruiken moest. Nu heb jij je arm laten opereren dus zal het langer moeten. Maar bespreek het zeker zodat je die niet te lang gebruikt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik meekreeg van mijn fysio was dat ik die sling zo kort mogelijk gebruiken moest. Nu heb jij je arm laten opereren dus zal het langer moeten. Maar bespreek het zeker zodat je die niet te lang gebruikt.
Ik denk ook dat die sling buitenshuis vooral een waarschuwende functie heeftquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in huis gaat de sling sowieso af, ik gebruik hem alleen buiten, misschien dat ik na een paar dagen zonder kan, en het is niet zo dat ik uren aan het wandelen benik moet over anderhalve week terug, dus dan hoor ik het wel verder.
O wat fijn, dan kan je straks langzaam aan gaan revaliderenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gisteravond mocht het drukverband eraf, ik vond dat erg spannend en eng. nu zit er geen stevigheid en bescherming meer om, maar het begint te wennen, als ik naar buiten ga doe ik mijn sling om, zodat mijn arm rust heeft en mensen hopelijk met een boogje om mij heen lopenen ik mag voorzichtig een paar keer per dag de arm een beetje proberen te strekken. de ergste pijn heb ik gelukkig gehad.
Nope moet wachten tot mijn eigen huisarts terug is van vakantie en dat is de 19de pasquote:
Fijn dat het de goede kant op gaat!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheurtje nee, iets anders misschien wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope moet wachten tot mijn eigen huisarts terug is van vakantie en dat is de 19de pas
Maar stel er zit een scheurtje in kunnen ze er toch niets aan doen
IK ga de 19de naar de HA Het gekke is dat het twee dagen zogoed als pijnvrij was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheurtje nee, iets anders misschien wel.
In dit geval lijkt het mij beter te weten.
Succesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
17:30 Bleiburg vs Atus Wolfsberg
Hoop vooral dat je de 19e voor niets naar de HA gaat,quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga de 19de naar de HA Het gekke is dat het twee dagen zogoed als pijnvrij was.
Maar goed moet het er voorlopig even mee doen.
Laten we niet hopen dat het iets anders.
Waar kan ik tekenenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop vooral dat je de 19e voor niets naar de HA gaat,
dat het dan gewoon beter is
Hey ASquote:
Klinkt wel positief, het gaat de goede kant op!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig wel om naar te kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
wat een chaos bij de Madison op de baan
Ondankbare kinderen die sporters?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:08 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)chten-over-kwaliteit
Lol Chuf, ze gaan er wat aan doen
Dingen waren na een week al flink verroestquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ondankbare kinderen die sporters?
Of hebben ze gelijk?
Ja en? Het is een medaille, die heb je gewonnen. Niet zeuren?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dingen waren na een week al flink verroest
[ afbeelding ]
Na een week al he
Hoe kan het zo snel verroesten ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dingen waren na een week al flink verroest
[ afbeelding ]
Na een week al he
Franse brolquote:
Misschien zijn die ook wel van franse pauperkwaliteit?quote:
Dan smelten ze weg denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er iig niet mee in de Seine gaan zwemmen
Het is ook geen roest. Lijkt erop dat de walshuid los laat.quote:
Zij heeft vast niet veel punten gescoord hahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:24 schreef pullup het volgende:
Haha deze chick van gisteren kom ik ook al de hele dag tegen![]()
[ x ]
Ah leukquote:
Maar dat hoort toch helemaal niet..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook geen roest. Lijkt erop dat de walshuid los laat.
Ja dat is niets voor mij, beetje pittig mag maar dit lijkt me te gek en dan is het niet leukquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Voor jullie volgende meet, eens kijken wie er het hardst jankt?
https://www.ad.nl/show/ar(...)-iets-niet~a45633b0/
Proces waar je niets aan kan doen. Ze zijn na het walsen gewoon niet goed schoongemaakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat hoort toch helemaal niet..
Wat het ook is, ik denk niet dat ik het haar ooit na zou doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:24 schreef pullup het volgende:
Haha deze chick van gisteren kom ik ook al de hele dag tegen![]()
[ x ]
Mogen ze daar wel eens werk van makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Proces waar je niets aan kan doen. Ze zijn na het walsen gewoon niet goed schoongemaakt.
Zo, dit is oudquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en? Het is een medaille, die heb je gewonnen. Niet zeuren?
Het is gewoon een kwaliteitsfoutje. Als het roest zou zijn dan zou er door het kopergehalte een groene aanslag ontstaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mogen ze daar wel eens werk van maken
Weet je meteen ook weer dat jij oud bent zo langzaam aan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo, dit is oudDit was een van mijn eerste ringtones
En dan lees je wie ze gemaakt heeft .............quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwaliteitsfoutje. Als het roest zou zijn dan zou er door het kopergehalte een groene aanslag ontstaan.
Made in China?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan lees je wie ze gemaakt heeft .............
Uit de link van Pullup:quote:
quote:Het eremetaal voor deze editie van de Olympische Spelen is gemaakt en gecontroleerd door Monnaie de Paris, het Franse instituut dat ook geldmunten produceert. De plak bevat een stukje van de Eiffeltoren. De exacte samenstelling van het brons is niet bekend. Volgens nieuwssite Time waren ze bij de vorige Spelen in Tokio gemaakt van 95 procent koper en 5 procent zink.
Ik word met de dag ouderquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je meteen ook weer dat jij oud bent zo langzaam aan?
Ik bedoelde het als grapje.quote:
Met iedere fractie van een seconde zelfsquote:
Er wordt niet genoeg op ze gejaagdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
Het gaat goed met de panda![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)r-met-de-reuzenpanda
Als ze gewalst zijn zouden ze vlak zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwaliteitsfoutje. Als het roest zou zijn dan zou er door het kopergehalte een groene aanslag ontstaan.
Waarvan moeten ze dan zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:29 schreef chufi het volgende:
Waarom zijn bronzen medailles van koper ?
Brons is een legering van voornamelijk koper en wat tin.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:29 schreef chufi het volgende:
Waarom zijn bronzen medailles van koper ?
Hastelloy.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef chufi het volgende:
Koper wordt veel gestolen ,... kun je beter zilver of goud hebben
Er is natuurlijk best een kans dat ze het koper laten liggen als ze goud zien toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef chufi het volgende:
Koper wordt veel gestolen ,... kun je beter zilver of goud hebben
Hello GOAquote:
Ja lekker Dot, wij beginnen de dag goed!quote:Op zondag 11 augustus 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello GOA![]()
Gezellig samen een bakkie doen
Ja, die heb ik ook lekker openstaan, het is nu lekker koel buitenquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lekker Dot, wij beginnen de dag goed!
FF lekker alle ramen in huis open gezet, zal wel warm worden straks.
Vind het een heerlijke ochtend, het is hier nog doodstil buiten.... echt zo'n begin van een warme mooie dag..quote:Op zondag 11 augustus 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook lekker openstaan, het is nu lekker koel buiten
Ik zit voor een raam en het voelt wel frisjes, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja ik vind het ook heerlijk die rust buiten alleen de vogels die vrolijk fluiten,quote:Op zondag 11 augustus 2024 07:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind het een heerlijke ochtend, het is hier nog doodstil buiten.... echt zo'n begin van een warme mooie dag..
puzziebaybeeeeequote:
Ja echt superknap. Ik vond het nog wel spannend met die elleboog bij die Ethiopische toen ze er voorbij wilde. Ze werd steeds een beetje geblokt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:53 schreef Prisha het volgende:
Echt wat een atlete die Hassan. Eergister de 10 km lopen en dan nu een marathon....en dan nog goud halen
ja een val ligt dan ook altijd op de loer, vooral op het eind als je zo moe bent.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt superknap. Ik vond het nog wel spannend met die elleboog bij die Ethiopische toen ze er voorbij wilde. Ze werd steeds een beetje geblokt.
Is ze aan het wandelen of zo?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds onderweg en het publiek loopt mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |