Kom op, doe die headspin...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Ik merk een generatiekloofje van een jaar of 50.
Kan hier helemaal niks mee.
Als India in de finale staat is de NOS er bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Finale hiervan is straks bezig tijdens de finale van de 400m horden, dat worden wel keuzes.
Ik ben geen boomer maar ook ik kan hier niets mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
We zouden kunnen vragen dat de atleten met een dancemove over de horden moetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Finale hiervan is straks bezig tijdens de finale van de 400m horden, dat worden wel keuzes.
NOS gewoon weer op 2 zendersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als India in de finale staat is de NOS er bij.
Je had liever een ballroomdans-competitie gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Maar toch doen er mensen mee van jouw leeftijd (bijnaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Daar hebben we geen deelnemers toch. Als India in de finale staat straks lijkt het me simpel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Da's bij de OlympiXXXquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Het mag van mij nog wel wat obscuurder... dat ze ook nog wat attributen uit bepaalde lichaamsdelen trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |