SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
of ze sterk is hebben we al gezien op de 4x400 estafette vorige weekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of ze sterk is zien we op de 4x400
De vorige ging best aardigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of ze sterk is zien we op de 4x400
Morgen wel weer gewoon hele dag erbij?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:07 schreef kilon het volgende:
Ik heb net alles even teruggekeken
Bol, ai. Dat viel tegen, het leek totale verkramping van de spanning. Heel zuur dat ze net nu niet kon laten zien wat ze al jaren doet. Volgens mij ben ik wel blij dat ik niet live in dit topic zat. Verder hoeft er voor nu even niks te worden toegevoegd, dat komt later wel weer.
Oh en een wr voor Mclaatmenietlachen. Dat nemen we niet al te serieus.
Ik ben blij dat Tebogo heeft gewonnen, maar dat dit is omdat Lyles corona heeft is wel jammer natuurlijk.
Voor de meerkampers weet ik niet wat het perspectief nog gaat zijn, maar een goede dag lijkt wel noodzakelijk.
En natuurlijk een heerlijk or bij het speerwerpen.
Al met al een boeiende sessie met helaas eeen minder einde voor Nederland. Ik ben erg benieuwd naar de 4x400 morgenochtend.
Wat wel apart is bij McLaughlin is dat ze erg weinig races doet. Dat zag je vroeger ook wel bij de wielrenners die flink aan de doping zaten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:07 schreef kilon het volgende:
Ik heb net alles even teruggekeken
Bol, ai. Dat viel tegen, het leek totale verkramping van de spanning. Heel zuur dat ze net nu niet kon laten zien wat ze al jaren doet. Volgens mij ben ik wel blij dat ik niet live in dit topic zat. Verder hoeft er voor nu even niks te worden toegevoegd, dat komt later wel weer.
Oh en een wr voor Mclaatmenietlachen. Dat nemen we niet al te serieus.
Ik ben blij dat Tebogo heeft gewonnen, maar dat dit is omdat Lyles corona heeft is wel jammer natuurlijk.
Voor de meerkampers weet ik niet wat het perspectief nog gaat zijn, maar een goede dag lijkt wel noodzakelijk.
En natuurlijk een heerlijk or bij het speerwerpen.
Al met al een boeiende sessie met helaas eeen minder einde voor Nederland. Ik ben erg benieuwd naar de 4x400 morgenochtend.
Die liepen ook weinig races?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat wel apart is bij McLaughlin is dat ze erg weinig races doet. Dat zag je vroeger ook wel bij de wielrenners die flink aan de doping zaten.
Aha, blij dat iemand dat even ter sprake brengt. Zou mij namelijk ook niet verbazen!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat wel apart is bij McLaughlin is dat ze erg weinig races doet. Dat zag je vroeger ook wel bij de wielrenners die flink aan de doping zaten.
Zeker weten!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen wel weer gewoon hele dag erbij?
Keurig, want je hebt een bronze plak te verdedigen. Al heb je een hele ruime voorsprong. Podium is wel bekend zeg maar.quote:
Zilver gaat ie ook nog wel pakken, ik ben zaterdag onderweg naar vakantie en kan vast nog kijken, maar posten gaat niet lukkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keurig, want je hebt een bronze plak te verdedigen. Al heb je een hele ruime voorsprong. Podium is wel bekend zeg maar.
[ afbeelding ]
Gelukkig voor mij heeft Nattekat ons verlaten.
Dat kwam eens naar voren bij een documentaire over doping in de wielerwereld. Dat het veel makkelijker is om doping te gebruiken als je slechts korte seizoenen draait.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aha, blij dat iemand dat even ter sprake brengt. Zou mij namelijk ook niet verbazen!
Oei, dan moet ik maar heel veel gaan spammen in het breaking topic, die volgens mij nog niet bestaat dus die zal ik morgen wel even maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keurig, want je hebt een bronze plak te verdedigen. Al heb je een hele ruime voorsprong. Podium is wel bekend zeg maar.
[ afbeelding ]
Gelukkig voor mij heeft Nattekat ons verlaten.
Amai. Fijne vakantie alvast.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Zilver gaat ie ook nog wel pakken, ik ben zaterdag onderweg naar vakantie en kan vast nog kijken, maar posten gaat niet lukken
Dan moeten er wel nog wat wedstrijden zijn die geschikt zijn voor veel berichten. Dat was volgens mij vandaag wel heel erg het geval de hele dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Zilver gaat ie ook nog wel pakken, ik ben zaterdag onderweg naar vakantie en kan vast nog kijken, maar posten gaat niet lukken
Is dat de nieuwe CO?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen gaat de BBC het hebben over 'foetal haemoglobin'. The fuck BBC.
CO?quote:
Heel simpel - minder of zeer weinig wedstrijden betekent minder controles en dus een veel kleinere pak kansquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kwam eens naar voren bij een documentaire over doping in de wielerwereld. Dat het veel makkelijker is om doping te gebruiken als je slechts korte seizoenen draait.
Er was een artikel ergens dat CO (koolmonoxide) een nieuwe vorm van doping is in het wielrennen. Er zijn genoeg mensen hier die er meer van weten.quote:
Ah. Nee, geen verstand van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Er was een artikel ergens dat CO (koolmonoxide) een nieuwe vorm van doping is in het wielrennen. Er zijn genoeg mensen hier die er meer van weten.
Dat doet onze Evenepoel niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Er was een artikel ergens dat CO (koolmonoxide) een nieuwe vorm van doping is in het wielrennen. Er zijn genoeg mensen hier die er meer van weten.
Ik blijf het verdacht vinden dat haar coach Kersee is, de ex-man van degene die de 2e en 3e afstand ooit op het verspringen heeft behaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Heel simpel - minder of zeer weinig wedstrijden betekent minder controles en dus een veel kleinere pak kans
Hmm, dat is wel zonde.. zeker met Hall die ook niet topfit lijkt en met KJT waar je het nooit weet..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Szura het volgende:
Vetter drie weken geleden scheurtje in de hamstring gehad, niet goed kunnen trainen, zei ze bij de NOS
1 van zijn pupillen ligt al lang onder de grond. Natuurlijk niet direct te linken maar de dood van Florence blijft verdacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf het verdacht vinden dat haar coach Kersee is, de ex-man van degene die de 2e en 3e afstand ooit op het verspringen heeft behaald.
Ja, ook zoiets. Iets met rook en vuur.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
1 van zijn pupillen ligt al lang onder de grond. Natuurlijk niet direct te linken maar de dood van Florence blijft verdacht.
Sja... ik zat op de tribune van het Stade de France te Fok!ken. Ook niet ideaal, maar je moet wat met een uitgebreid voorprogramma.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Amai. Fijne vakantie alvast.
Ik zit zelf in een heel matige houding te FOK!ken (laptop voor me op een voorkamertafeltje) en merk dat dat ten koste gaat van de kwantiteit. Het is gewoon niet zo lekker als achter een bureau
Het is natuurlijk wel zo dat ze al van jongs af aan wereldtijden heeft gelopen. Het is een absoluut fenomeen met of zonder dubieuze omstandigheden. Alleen de manier waarop alles gaat is niet zo fijn voor de atletiek liefhebber en nu dan Nederlanders in het bijzonder.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. Iets met rook en vuur.
Dat lijkt me voor Bol het ontwikkelpunt. Iets meer kracht zonder souplesse te verliezen. Zoals Prof. Sedoc steeds aangeeft: snel lopen doe je met je armen. En check de schouderpartij van MekLuklin voor het bewijs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 01:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag de race nog voorbijkomen in het nieuws. Het valt wel op hoeveel krachtiger McLaughlin met haar bovenste torso, armen meewerkt bij haar voortstuwing vergeleken met Bol die ze een beetje als slappere aanhangsels naast haar lichaam heeft meebewegen. Tot zover de analyse.
Prof mr ir 3rr0r RA
Nee, dan had ze wel zilver gehad natuurlijk. Het is wel sneu voor haar, maar zoals ik al tegen @heywoodu zei: Als de grootste teleurstelling van deze Spelen een bronzen medaille ipv een verwachte zilveren medaille is, dan zijn het prima Spelen voor Nederland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ook zonder verzuring had Bol denk ik niet gewonnen van McLaughlin gisteren om eerlijk te zijn. Desondanks een topprestatie met goud en brons deze Spelen. Over 4 jaar is ze pas 28..
Natuurlijk zat iedereen klaar voor een nek-aan-nek race tussen beide dames, maar bij het ingaan van de laatste bocht was al duidelijk dat dat eigenlijk totaal niet ter sprake was. Wel echt blij met atletes zoals Bol hoor, die zetten Nederland zo ontzettend goed op de kaart (nationaal en internationaal) en zal veel jeugd weer inspireren om nieuwe doelen te stellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel zilver gehad natuurlijk. Het is wel sneu voor haar, maar zoals ik al tegen @:heywoodu zei: Als de grootste teleurstelling van deze Spelen een bronzen medaille ipv een verwachte zilveren medaille is, dan zijn het prima Spelen voor Nederland.
Mwah, puur vanuit vlaggetjesoogpunt bekeken lijkt me de grootste teleurstelling de pech van Pieterse. Die had daadwerkelijk een medaille vrijwel in handen en dat ging door pure pech fout en ze eindigde met niks, voor Bol was zilver al flink ingetekend en die heeft nu brons...uiteraard een domper voor haar, maar voor het vlaggetje maakt zilver of brons nou ook weer niet zo veel uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel zilver gehad natuurlijk. Het is wel sneu voor haar, maar zoals ik al tegen @:heywoodu zei: Als de grootste teleurstelling van deze Spelen een bronzen medaille ipv een verwachte zilveren medaille is, dan zijn het prima Spelen voor Nederland.
Nils van der Poel deed wel gewoon mee met wereldbekerwedstrijden, dat is dus niet echt een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
Brons wordt een nog grotere teleurstelling als over tig jaar alleen McLaughlin blijkt gedoped te hebben.
Maar ik verwacht het niet. McLaughlin wil niet fulltime meedoen maar traint thuis altijd heel veel. Alleen aan de belangrijkste wedstrijden doet ze mee en omdat ze zo goed is wint ze die.
Net zoals Nils van der Poel.
Ik denk niet dat wedstrijdhardheid zo belangrijk is bij een 400 meter horden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
Brons wordt een nog grotere teleurstelling als over tig jaar alleen McLaughlin blijkt gedoped te hebben.
Maar ik verwacht het niet. McLaughlin wil niet fulltime meedoen maar traint thuis altijd heel veel. Alleen aan de belangrijkste wedstrijden doet ze mee en omdat ze zo goed is wint ze die.
Anders kom je niet in de olympische finale - of überhaupt op de Olympische Spelen - inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
Romario scheen anders nooit fatsoenlijk te trainen en heeft ook een Olympische finale bereikt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anders kom je niet in de olympische finale - of überhaupt op de Olympische Spelen - inderdaad.
Ik vind het mentaal juist sterk dat ze vol voor goud gaat, wetende dat die kans klein is omdat Sydney gewoon een klasse beter is, en dus alles geeft en zich opblaast. Loopt ze op safe pakt ze makkelijk zilver, maar daar komt ze niet voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:15 schreef TAmaru het volgende:
Femke is er mentaal gewoon nog niet klaar voor om individueel goud te pakken. Geeft niet, volgende keer beter. Als ze in de estafette vanuit geslagen positie terug kan komen, kan ze namelijk opeens bovenaardse dingen.
Jumped the shark, Lyles is echt een ongekende act aan het opvoeren dit toernooiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Zie nu pas dat Lyles na de 200 in een rolstoel werd afgevoerd, lmao. Ik krijg hier enorme Paul Pierce vibes bij.
Prima reactiequote:
En dat zie je dus al, dankzij Bol, Schippers, Martina, Vetter e.d. zie je echt bij de pupillen en junioren meer deelnemers dan ooit bij wedstrijden, aldus mensen die er al 30/40 jaar rondlopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk zat iedereen klaar voor een nek-aan-nek race tussen beide dames, maar bij het ingaan van de laatste bocht was al duidelijk dat dat eigenlijk totaal niet ter sprake was. Wel echt blij met atletes zoals Bol hoor, die zetten Nederland zo ontzettend goed op de kaart (nationaal en internationaal) en zal veel jeugd weer inspireren om nieuwe doelen te stellen.
Zeker sterk dat ze het probeert, maar in het interview na afloop zei ze zelf ook dat ze wel veel meer verzuurd was dan normaal en dat ze normaal echt niet zo stil zou vallen in het laatste deel. Dus ik vermoed dat er toch ook iets mentaals speelt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het mentaal juist sterk dat ze vol voor goud gaat, wetende dat die kans klein is omdat Sydney gewoon een klasse beter is, en dus alles geeft en zich opblaast. Loopt ze op safe pakt ze makkelijk zilver, maar daar komt ze niet voor.
Dat zei ze ook letterlijk, dat ze nog eens extra verzuurde toen ze die Cockrell naast zich zag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zeker sterk dat ze het probeert, maar in het interview na afloop zei ze zelf ook dat ze wel veel meer verzuurd was dan normaal en dat ze normaal echt niet zo stil zou vallen in het laatste deel. Dus ik vermoed dat er toch ook iets mentaals speelt.
Zo stel ik een deel van de reacties nu voor:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Zie nu pas dat Lyles na de 200 in een rolstoel werd afgevoerd, lmao. Ik krijg hier enorme Paul Pierce vibes bij.
Haha, en deze (5:05).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo stel ik een deel van de reacties nu voor:
Mihambo ook i.v.m. ademnood.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Totaal niet. Vetter is toch niet fit. Het is alleen te hopen dat Sofie niet zo goed is dat ze steeds over de streep gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al zenuwachtig voor het verspringen @:mexicanobakker ?
Dat verzuren komt ook omdat ze te hard van start ging wat ze normaal niet doet, en dan verzuur je dus. En Sedoc zei het ook al, wordt je ingehaald slaat de verzuring extra toe. En dat inhalen is iets wat Bol niet vaak meemaakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zeker sterk dat ze het probeert, maar in het interview na afloop zei ze zelf ook dat ze wel veel meer verzuurd was dan normaal en dat ze normaal echt niet zo stil zou vallen in het laatste deel. Dus ik vermoed dat er toch ook iets mentaals speelt.
En ergens komt dat ook gewoon omdat ze meegegaan is, dus alles of niets. Waar heb je meer aan, conservatief starten en zeg 51 laag lopen en op ruime achterstand tweede worden of er voor gaan en tot halverwege gelijke tred te houden. Dat je daarna uiteindelijk derde wordt is jammer maar dan heb je het tenminste geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:48 schreef potjecreme het volgende:
Zij is vooral teleurgesteld dat ze niet de beste 400 horden heeft gelopen. Als alles klopt en je dan alsnog verliest voelt anders dan een bagger loopt en met mazzel dan alsnog brons weet te halen.
Niet echt, tenzij de toppers flink de mist in gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben WE hier nog kans op een plak? Vetter heeft auw gehad begreep ik.
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog hoop voor Dokter, maar dan zal er wel iets geks moeten gebeuren met Thiam, KJT of Hallquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ten7events.co(...)s-womens-heptathlon/quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand nog die forecast, ik vergeet m elke keer op te slaan
Zevenkamp? Nee. Zelfs als KJT of Hall nog problemen heeft gaat Kälin voor P3quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
En Kälin gaat ook gewoon boven haar eindigenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop voor Dokter, maar dan zal er wel iets geks moeten gebeuren met Thiam, KJT of Hall
Och, op HBO beginnen we met het 5e onderdeel van het verspringenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgens Joris gaan we hoogspringen
Wel een afstand.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
En de druk bij KJT is iets hoger.
Voor Vetter is dit matig, maar die doet toch niet meer mee. Voor Dokter prima.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dokter en Vetter redelijk op het bord, toch altijd lekker bij zo'n eerste poging.
Ja, gaat me er meer om dat het mentaal altijd zo'n ding wordt voor die meerkampers bij een x op de eerste beurt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Vetter is dit matig, maar die doet toch niet meer mee. Voor Dokter prima.
Hij pakt zelfs zijn gouden pen erbijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:09 schreef Remco het volgende:
Joris gaat het de hele dag onnodig spannend maken, erg vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |