Ik denk het.quote:
Ja ik denk het ookquote:
Dat zei je net al, maar het is dus niet die rooie?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:37 schreef mario390 het volgende:
weet je dat we gold hebben? maar live niet gekijkt
sheeran ede komt
Dat zit er nog steeds in ja, geloof dat we naar 17 goud zouden moetenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de OS niet echt gevolgd... behalve wat ik hier mee krijg. In hen het begin leken de medailles wat tegen te vallen? Maar ik hoorde net op de radio dat we het goed gedaan hebben en op weg zijn naar een record? Klopt dat?
Prachtig ookquote:
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zit er nog steeds in ja, geloof dat we naar 17 goud zouden moeten
De verwachtingen voor de eerste dagen waren ook wat overdreven hoog. Daarna ging het best wel lekker over het algemeenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de OS niet echt gevolgd... behalve wat ik hier mee krijg. In hen het begin leken de medailles wat tegen te vallen? Maar ik hoorde net op de radio dat we het goed gedaan hebben en op weg zijn naar een record? Klopt dat?
In India 5 koeien en een huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
In Maleisi krijgen alle gouden medaillewinnaars hu leven lang gratis eten, thuisbezorgd
Oh record is 12 lees ik nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
In Maleisi krijgen alle gouden medaillewinnaars hu leven lang gratis eten, thuisbezorgd
In Indonesie een heel eilandjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In India 5 koeien en een huis.
Hmm als er land bij zit... heb ik dat liever dan gratis eten..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In India 5 koeien en een huis.
Nederland,30.000 euro voor goud.quote:
Dat is ook netjesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland,30.000 euro voor goud.
Gaat nog wel belasting af.quote:
Bij een individuele sporter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland,30.000 euro voor goud.
En wat ik me herinner is het voor een team ook wat onvoordeliger qua verdelingquote:
En je word vast ook wel ergens op gekort ... en moet je het volgend jaar terug betalenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat ik me herinner is het voor een team ook wat onvoordeliger qua verdeling
Precies, beter spendeer je het ook vlot aan iets heel leuks dat je altijd al wilde hebben..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En je word vast ook wel ergens op gekort ... en moet je het volgend jaar terug betalen
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:55 schreef chufi het volgende:
Tis ons belastinggeld en dan gaat er ook nog weer eens belasting over gerekend worden , ja zo werkt het hier ...
5 koeien en een eiland.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, beter spendeer je het ook vlot aan iets heel leuks dat je altijd al wilde hebben..
Waarom deze UI?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Laten we het hier maar niet over hebben... blijft het gezellig
Pciesquote:
Ik ga een omeletje met champignons brouwen zo, lekker snel klaarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb geen zin om te koken.... denk dat ik koude schotel ga halen... of een frietje... Hmmm
Ik stem frietjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb geen zin om te koken.... denk dat ik koude schotel ga halen... of een frietje... Hmmm
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een omeletje met champignons brouwen zo, lekker snel klaar
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nou voel ik me weer schuldig!
Wht !!quote:
Dat vraag ik mij dus ook al dagen af.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wht !!
Komen die NL'ers er bekaaid van af
PS. Hongkong? Doen die apart mee van China?
En nog een uurtsje voordat Marc de finale mag verslaan tegen de Nederlandersquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:06 schreef pullup het volgende:
Goed ik krijg trek en heel spannend is dat wielrennen even niet, ik ga aan de slag
ja, kennelijk wel .. heb ze af en toe langs zien komenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook al dagen af.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ja, kennelijk wel .. heb ze af en toe langs zien komen
Mei it reedriden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Moet niet gekker worden.. straks gaat Friesland ook nog aan de haal...
HK is natuurlijk zo'n twijferl staatquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Moet niet gekker worden.. straks gaat Friesland ook nog aan de haal...
Ja blijkbaar toch een topsport landquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Wij winnen wel meer medailles dan die landen. Rara hoe komt dat
Waarom post je het dan ?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
Haske leuk hoor meis.
[ afbeelding ]
Staat toch: Haske leuk?quote:
Lekker ite en proost.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Friet , Frcandel speciaal, kroket en satesaus met mayo
Biertje erbij.
FOK IT
Met Ede?quote:
En een oxy als toetje?quote:
Een lekkere Riesling.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een wit wijntje erbij
Was ze van hotel geswift?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:34 schreef mario390 het volgende:
zij was misschien niet in wien hotel
Een lid van IS-Kquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie of wat wilde haar eigenlijk opblazen?
leek me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een wit wijntje erbij
Hij moet ook wel een beetje blijven opletten zegquote:
Tuurlijk wel...quote:
Is ze opblaasbaar?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie of wat wilde haar eigenlijk opblazen?
in frankrijk drinken ze altijd en overal wijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Zolang je niet gaat autorijden of gevaarlijke machines gaat bedienen..
Dat zei destijds een dokter tegen mij in Frankrijk en die weten dat
Je favo vakantie land toch 🍷quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in frankrijk drinken ze altijd en overal wijn
Wat gaat er komen? Een finale?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef chufi het volgende:
ff kijken .. heb ik aan 3 schermen genoeg?
Mannen hockey finalequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat gaat er komen? Een finale?
Atletiek eb wielrennenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Mannen hockey finale![]()
Hup Holland hup!
Is niet genoegquote:
quote:
Baanwielrennen.quote:
segeln hebben we goldquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Biets van aan trekken .. jullie hebben GOUD
Geen idee, waar lees/hoor je dat?quote:
Of een treinbaan wilt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand die een job will? of iets anders op zn olympisch
Wat denk je zelf?quote:
Mwah, ze hadden wel gelijk in dezequote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef engine het volgende:
En die Duitsers zuur. Deze is extra mooi.
Ze verloren?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden wel gelijk in deze
Nee, was een reactie op een actie van Telgenkamp tegenover de keeper na of tijdens het vieren.quote:
ssstquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was een reactie op een actie van Telgenkamp tegenover de keeper na of tijdens het vieren.
Dat maakt dus niet he, je doet dit niet als je gewonnen hebt. Vier lekker feest en laat die losers dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
ssst
Maar dat was vast ook weer een reactie op een reactie van de keeper tegenover Telgenkamp wellicht en of misschien.
Net zoals die Duitser zich ook niet zo moet laten gaan. Je hebt toch al verloren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt dus niet he, je doet dit niet als je gewonnen hebt. Vier lekker feest en laat die losers dan.
Nu verlaag je jezelf.
Snap zijn reactie echt zo wel,quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Net zoals die Duitser zich ook niet zo moet laten gaan. Je hebt toch al verloren.
Elfquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap zijn reactie echt zo wel,
als er dan iemand zo op je keeper afgaat en zich misdraagt,
en je hebt er al de tering in omdat je verloren hebt,
dan bescherm je je keeper
Echt, wat mij betreft ligt de fout voor 100% bij Telgenkamp
SPANNEND DAAR NOG STEEDSquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:32 schreef engine het volgende:
Servi staat inmiddels met 41 - 25 voor.
yahquote:
Toch nog iets goeds vanavondquote:
Het was niet een geweldige wedstrijdquote:
Hmm vast nog een boel werk te doen jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was niet een geweldige wedstrijd
sowieso....slechter dan vorig jaar kan haast niet in elk geval. Denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm vast nog een boel werk te doen ja
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
sowieso....slechter dan vorig jaar kan haast niet in elk geval. Denk ik.
historische standquote:
En USA doet het gewoon even aan het eindquote:
Tot het eindequote:
nahquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, degradatie kan ook nog he
Ouwe republikein!@quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, die sharon van rouwendaal is binnenkort dood,
ze heeft gedronken uit de Seine
stukje vergeten?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:14 schreef sly-nl het volgende:
Prachtige pot basketbal gezien zojuist. Zag er naar uut dat Servi ging winnen maar gelukkig werd de USA op tiet wakker!@
Opa LeBron was weer top!@
[ afbeelding ]
Hoiii Maily!quote:
ik dacht dat die arm met dat verband bij die meneer op de achtergrond hoorde, dus ik dacht verkeerd gefotoshopt ....quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii Maily!Ben je helderziend of zow? Ik had er een artikel bij, maar die kwam niet terug in m'n post. Maar wat bedoel je wel? Ieke niet begrijp..
https://www.espn.com/olympics/
En Alexia en Amalia danquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep.![]()
Was je blij met het hockey-goud?
Haha, ik zat al te zoeken in de tekst en foto wat je kon bedoeluh. die gasten spelen vaak met die dingen, iets met doorbloeding en nog wat. Is niet aangetoond wetenschappelijk, meen ik.. FF zoekeh ga ik>>quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht dat die arm met dat verband bij die meneer op de achtergrond hoorde, dus ik dacht verkeerd gefotoshopt ....
Echt top indeed!! Spannend tafereel!@quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Alexia en Amalia dan
Ja zeker
Vooral de heren was gewoon onverwacht
Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:31 schreef sly-nl het volgende:
@:maily en @:whoever:
Some players believe the mild compression they provide helps keep their shooting arm warm and improves circulation. Although some studies show improved circulation and reduced soreness, there has been no definitive study on the use of basketball sleeves.
Bron: wiki, denk ik.
25 bucks
[ afbeelding ]
Iek begreep het wat je dacht. Maar ik voorzie je alleen van wat extra background informationquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar op jouw foto valt die mouw precies samen met die meneer op de achtergrond en lijkt het een slechte fotoshop.
Morgen weer een finalequote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt top indeed!! Spannend tafereel!@
Amalia mag blijven, die ander moet weg
Ja, vrouwen lijkt me wel in de tas (ook) met China. Eerste ronde toch al getroffen en afgedroogd?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen weer een finale
En ze mogen beide blijven
Het is een finale, daar ligt altijd een andere druk op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, vrouwen lijkt me wel in de tas (ook) met China. Eerste ronde toch al getroffen en afgedroogd?
Ja, indeed, die koots wil wraak omdat ze gedumpt is, toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een finale, daar ligt altijd een andere druk op.
Ze zijn wel favoriet ja
En hopelijk drogen ze die chinesen af, alleen al om hun koots
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Iek begreep het wat je dacht. Maar ik voorzie je alleen van wat extra background information
Denk het.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, indeed, die koots wil wraak omdat ze gedumpt is, toch?
Moet lukken, oprollen die Chinezuh en dat wijf.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het.
En NL moet wraak willen om hoe doe koots zich gedragen heeft toen ze koots was.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Moet lukken, oprollen die Chinezuh en dat wijf.
Nog House of the Dragon gevolgd?
5 afleveringen gezien. De finale v dit seizoen (episode 8) was afgelopen weekend. Moe'k dus nog kieken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven
Nee, seizoen 1 gezien, maar matig.
Over 2 twijfel ik nog.
Jij wel? Is het wat?
Ik vond Game of Thrones al matig. De boeken zijn echt zoveel beterquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
5 afleveringen gezien. De finale v dit seizoen (episode 8) was afgelopen weekend. Moe'k dus nog kieken.
Wel aardig (een 7), maar niet echt geweldig zoals Game of Thrones. T veel gedoe met die draken. Kinderachtig geklooi. Je ken ut verwachten met de title, denk ik nu pas aan
![]()
![]()
![]()
Ik zou het laten zitten.
Wel wat beters gezien sinds seizoen 1.
Solly ,was ff elders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond Game of Thrones al matig. De boeken zijn echt zoveel beter
Hij staat hier op de lijst voor een regenachtige vakantie oid.
Slaap zequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Solly ,was ff elders.
GoT vond ik wel sterk en zeer de moeite waard! Niet gelezen de boeken, wel aan begonnen maar buitenspelen/sporten vond ik toen leuker dan die dikke boeken (die wel in huis lagen) uitlezen.
Trusten Marcus
Morguh heer Pullup, dank u voor het mooie kleurrijke schoon.quote:
Hoi Dotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer Pullup, dank u voor het mooie kleurrijke schoon.
Wind staat er hier niet zo heel veel. De zon is verscholen achter de wolken. DIe heeft even vakantie vandaag denk ik
Lekker is dat even. Even het huis iets koeler maken voor de warmte weer begintquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Dot
Het is toch wel kracht 5 of 6 hier nuOp zich waait het wel even lekker door nu met de ramen open
Vanmiddag weer meer kans op zon
Het is al bijna 2 maanden echt lekker weer zowaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat even. Even het huis iets koeler maken voor de warmte weer begint
Gelukkig hebben we deze zomer niet echt veel warme nachten gehad en koelde het nog redelijk af
Ja ik ben er wel blij mee hoe deze zomer verloopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is al bijna 2 maanden echt lekker weer zowaar
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:13 schreef pullup het volgende:
Zo zeg
[ x ]
Zijn er toch ook weer sporten die we niet te zien krijgen, deze is toch ook wel leuk
Ze heeft iig haar Havo diploma alquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:16 schreef engine het volgende:
En doet een Nederlandse mee dus hup India!(zo heet ze)
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:16 schreef Domnivoor het volgende:
Wanneer komen de korfballers in actie?
Nicequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft iig haar Havo diploma al![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-olympische-medaille
Het gedoe begint om vier uur met meteen de Nederlandse.quote:
Ahh vanaf 16: 00 uur .. tofquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Het gedoe begint om vier uur met meteen de Nederlandse.
Daarna gaat het de hele avond door. Vanaf 8 uur de kwartfinales en rond kwart over 9 uiteindelijk de finale.
Nooit geweten dat dat ook een olympische sport is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Daarna gaat het de hele avond door. Vanaf 8 uur de kwartfinales en rond kwart over 9 uiteindelijk de finale.
Sinds dit jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat ook een olympische sport is.
Ze zijn iig wel door naar de finale, maar ddit is geen nieuws.. ze start bijna nooit in de seriesquote:
dat was het ook nooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat ook een olympische sport is.
Oke, wel leuk, breakdance vind ik altijd wel een kunstquote:
quote:
Dat is het ook , en een sportquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, wel leuk, breakdance vind ik altijd wel een kunst
[..]
Dat snel klimmen zag er ook wel weird uit van de weekquote:
Ach het is wel altijd hetzelfde traject 15 m omhoog met een 5graden overhellende wandquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snel klimmen zag er ook wel weird uit van de week
Ja maar zo snel zag er wel apart uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het is wel altijd hetzelfde traject 15 m omhoog met een 5graden overhellende wand
ja in minder dan 5 seconden... WRs er op en er overquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar zo snel zag er wel apart uit
Dat jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in minder dan 5 seconden... WRs er op en er over
ik heb prima geslapen, goed spul dat oxycodonquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
@:Deisyy hoe is het, beter geslapen vannacht?
ik ben daar wel benieuwd naar. waar is dat te zien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Op BREAKING NEWSquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben daar wel benieuwd naar. waar is dat te zien?
Eurosport gaat het wel uitzenden maar het laat zich soms een beetje lastig voorspellen wat ze precies gaan uitzenden en vanaf hoelaat. Misschien is het bij de NOS ook wel te zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben daar wel benieuwd naar. waar is dat te zien?
Op HBO Max sws te volgen... maar of ik dat ga doen is nog maar de vraagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Eurosport gaat het wel uitzenden maar het laat zich soms een beetje lastig voorspellen wat ze precies gaan uitzenden en vanaf hoelaat. Misschien is het bij de NOS ook wel te zien.
Ik laat het weten als ik een duidelijker antwoord heb
thanks, ik zap zelf ook een beetje rond, lijkt me leuk om te zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Eurosport gaat het wel uitzenden maar het laat zich soms een beetje lastig voorspellen wat ze precies gaan uitzenden en vanaf hoelaat. Misschien is het bij de NOS ook wel te zien.
Ik laat het weten als ik een duidelijker antwoord heb
Moet je dan bijbetalen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Op HBO Max sws te volgen... maar of ik dat ga doen is nog maar de vraag
Je leeft nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
thanks, ik zap zelf ook een beetje rond, lijkt me leuk om te zien.
Altijd weer een meevallerquote:
yep, de paracetamol en diclofenac houdt de pijn er vandaag wel onder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd weer een meevaller
Pijn nu wel te beheersen?
Mooi zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
yep, de paracetamol en diclofenac houdt de pijn er vandaag wel onder.
is het bloeden van jouw duim inmiddels gestopt?
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
En anders zijn er altijd nog zwaarder pijnstillers
Yep, dat bloeden is zo nu en dan een paar uur.
Tot ze het ooit definitief oplossen
wat een raar iets, ik joop dat ze het snel voor je op kunnen lossen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
En anders zijn er altijd nog zwaarder pijnstillers
Yep, dat bloeden is zo nu en dan een paar uur.
Tot ze het ooit definitief oplossen
Jij eerst beterquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat een raar iets, ik joop dat ze het snel voor je op kunnen lossen.
Er groeit iets op mijn duim dat zo nu en dan bloed.quote:
Sporten met jury moeten ze gewoon van de O.S. pleuren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef pullup het volgende:
Geen idee wat er nu gaat gebeurenHet is ook met jury natuurlijk dus dat is al een minpuntje
Pciesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sporten met jury moeten ze gewoon van de O.S. pleuren.
quote:
Ja dat is een klasse verschil `zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:08 schreef engine het volgende:
Die andere is ongepolijst. Dat zie je meteen.
We dansen zo de volgende ronde inquote:
Hij heeft het gehaaldquote:
Ja die was goed bezigquote:
wtf ... Ik zou echt gaan klagen bij het IOCquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
Klachten over de kwaliteit van de bronzen medailles, na een weekje beginnen ze al flink te verweren![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
Klachten over de kwaliteit van de bronzen medailles, na een weekje beginnen ze al flink te verweren![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk , ik hoop dat het blijft maar wel verder beter uitgewerkt wordtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:40 schreef pullup het volgende:
Ik vind er niet veel aan, van mij mag het wel weer weg ook.
Het is kunstig maar niet perse sport, eerder een dansvormquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:46 schreef Puzzie het volgende:
Het is gewoon een sport en respect voor wat zij doen
4quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:45 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar @:superbadeendje
Ik dacht zelf 3quote:
Nummers staan ook een beetje scheef. Iig de 4de van boven.quote:
Oh ja dan zijn we het wel eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nummers staan ook een beetje scheef. Iig de 4de van boven.
Is al besloten dat het niet terug komt op de volgende olympische spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Breaking olympisch blijft
Je ziet het aan het uiteinde vd vleugelveren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |