Ik denk het.quote:
Ja ik denk het ookquote:
Dat zei je net al, maar het is dus niet die rooie?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:37 schreef mario390 het volgende:
weet je dat we gold hebben? maar live niet gekijkt
sheeran ede komt
Dat zit er nog steeds in ja, geloof dat we naar 17 goud zouden moetenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de OS niet echt gevolgd... behalve wat ik hier mee krijg. In hen het begin leken de medailles wat tegen te vallen? Maar ik hoorde net op de radio dat we het goed gedaan hebben en op weg zijn naar een record? Klopt dat?
Prachtig ookquote:
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zit er nog steeds in ja, geloof dat we naar 17 goud zouden moeten
De verwachtingen voor de eerste dagen waren ook wat overdreven hoog. Daarna ging het best wel lekker over het algemeenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de OS niet echt gevolgd... behalve wat ik hier mee krijg. In hen het begin leken de medailles wat tegen te vallen? Maar ik hoorde net op de radio dat we het goed gedaan hebben en op weg zijn naar een record? Klopt dat?
In India 5 koeien en een huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
In Maleisië krijgen alle gouden medaillewinnaars hu leven lang gratis eten, thuisbezorgd
Oh record is 12 lees ik nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
In Maleisië krijgen alle gouden medaillewinnaars hu leven lang gratis eten, thuisbezorgd
In Indonesie een heel eilandjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In India 5 koeien en een huis.
Hmm als er land bij zit... heb ik dat liever dan gratis eten..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In India 5 koeien en een huis.
Nederland,30.000 euro voor goud.quote:
Dat is ook netjesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland,30.000 euro voor goud.
Gaat nog wel belasting af.quote:
Bij een individuele sporter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland,30.000 euro voor goud.
En wat ik me herinner is het voor een team ook wat onvoordeliger qua verdelingquote:
En je word vast ook wel ergens op gekort ... en moet je het volgend jaar terug betalenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat ik me herinner is het voor een team ook wat onvoordeliger qua verdeling
Precies, beter spendeer je het ook vlot aan iets heel leuks dat je altijd al wilde hebben..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En je word vast ook wel ergens op gekort ... en moet je het volgend jaar terug betalen
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:55 schreef chufi het volgende:
Tis ons belastinggeld en dan gaat er ook nog weer eens belasting over gerekend worden , ja zo werkt het hier ...
5 koeien en een eiland.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, beter spendeer je het ook vlot aan iets heel leuks dat je altijd al wilde hebben..
Waarom deze UI?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Laten we het hier maar niet over hebben... blijft het gezellig
Pciesquote:
Ik ga een omeletje met champignons brouwen zo, lekker snel klaarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb geen zin om te koken.... denk dat ik koude schotel ga halen... of een frietje... Hmmm
Ik stem frietjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb geen zin om te koken.... denk dat ik koude schotel ga halen... of een frietje... Hmmm
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een omeletje met champignons brouwen zo, lekker snel klaar
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nou voel ik me weer schuldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |