Heel klein foutje jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:58 schreef Felagund het volgende:
Dit is op een ticker nog spannender dan op tv, maar Watson slecht gepiekt dus? Of maakte hij een fout in de halve finale?
"Wiederholung, wiederholung, wiederholung" aldus de Duitse commentator.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat dat WR zo vaak verbroken blijft worden
Snelle baan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat dat WR zo vaak verbroken blijft worden
Dat je niet vergeet in te smeren denk ik?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:33 schreef Nattekat het volgende:
@:heywoodu waar moet ik op letten als ik er zit?
Goed adviesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je niet vergeet in te smeren denk ik?
Normaal gesproken zou ik zeggen Anraku, Roberts en Schubert voor het podium, waarbij Anraku de betere van de drie is bij het boulderen, Roberts bij lead en Schubert op allebei gewoon echt goed (maar beter op lead). Ik hoop Schubert, de anderen krijgen nog kansen zat en hij is een veteraan in de sport die echt wel olympisch goud zou verdienen en waarschijnlijk niet nog een kans krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed advies
En de favorieten/verrassingen?
"Niet aankomen!"quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:18 schreef Redefine het volgende:
Dit moment lijkt altijd weer alsof het schoolklasje iets bijzonders mag bekijken.
Net als bij schoolklasjes dus.quote:
Nee, is altijd X minuten kijken vooraf en daarna de isolatie weer in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:18 schreef kilon het volgende:
Mogen ze nu naar de boulder route kijken? Dat was toch altijd blind?
Ik hoor net dat ze de startgreep mogen aanraken dus vooruitquote:
Ah ok, dan was ik blijkbaar nooit eerder zo vroeg ingeschakeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, is altijd X minuten kijken vooraf en daarna de isolatie weer in.
Bwoah. Kijk dit dan @DeLuna @Moira #teamzweethandjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hele docu met klamme handjes bekeken.
"Hier m'n voet en..." kut, erafquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:31 schreef kilon het volgende:
Het lijkt zo makkelijk weer. Met een hele sterke nadruk op lijkt.
Even kijken wat ik nu ga doen...en eraf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Hier m'n voet en..." kut, eraf
"Als ik nou mijn hand even hier..." kut, eraf
"Hmm, misschien voet dan op deze..." kut, eraf
Iets van "Nederlanders in het publiek"?quote:
Omdat die zo op de muur is gemonteerd.quote:
Teruggespoeld, ik zag alleen maar Franse vlaggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets van "Nederlanders in het publiek"?
Ik heb geen geluid aan, vroeg het me af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teruggespoeld, ik zag alleen maar Franse vlaggen
Op de achtergrond met die zonnebril; duidelijk @Nattekatquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teruggespoeld, ik zag alleen maar Franse vlaggen
Hou op met mequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bwoah. Kijk dit dan @:DeLuna @:Moira #teamzweethandjes
[ afbeelding ]
In Denemarken doen ze het nog raarder. Voor 99 doen ze daar 9 + halfvijf (=4,5) x 20 en in het Welsh is het vier op vijftien op vier twintigs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit is het land waar ze 4x20 zeggen voor 80.
Iedereen met een week spierpijn daarna.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:46 schreef DeLuna het volgende:
Kunnen we niet een FOK! OS Klim meet doen?
Hier is een grap mogelijk met de rekentoets, maar ik vind hem even niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Denemarken doen ze het nog raarder. Voor 99 doen ze daar 9 + halfvijf (=4,5) x 20 en in het Welsh is het vier op vijftien op vier twintigs.
Gaan we dan deze routes klimmen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:46 schreef DeLuna het volgende:
Die kan dit nietquote:
Op de Half Dome?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:46 schreef DeLuna het volgende:
Kan ie op één hand tellen.quote:
Prima.quote:
Tsja, dat was wel een fluke 3 jaar terug he?quote:
Het is een leuke top.quote:
Was ook niet echt de verwachtingquote:
"Appeal by FRA against low zone of Schubert (AUT) boulder #3 potential impact -5 pts"quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom heeft Schubert een sterretje bij zijn score?
Oef, dat verdient een plaatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zijn punten voor boulder 3 zijn verwijderd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Roberts op pole voor het goud gok ik, Schubert wordt lastig..
Roberts of Anraku zou ik zeggen ja, maar Anraku wil liever een voorsprong voor leadquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Roberts op pole voor het goud gok ik, Schubert wordt lastig..
Hoe lang gaat dit allemaal duren denk je?quote:
Uurtje de maxquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dit allemaal duren denk je?
Doe dan Anraku maar, al is die niet de allerbeste op leadquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Roberts voorbij Schubert, ja jammer.
Nanokleefdingetjes.quote:
Over een half uurtje wielrennen.quote:
Bijzondere jongen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje slapen, daarna ritmische gymnastiek en de 3m Plank.
Omdat ik even een uurtje slaap ga pakken? 14 dagen van 09:30 tot diep in de nacht kijken gaat niet meer zo makkelijk als 8 jaar geleden.quote:
Ritmische gymnastiek kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat ik even een uurtje slaap ga pakken? 14 dagen van 09:30 tot diep in de nacht kijken gaat niet meer zo makkelijk als 8 jaar geleden.
Vast niet zoveel als tijdens Steel Panther op Graspop dit jaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef Montov het volgende:
Hoeveel dames gaan ons vandaag flashen?
Nee, dat doen ze normaal helemaal niet. Altijd max 2 mensen tegelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:38 schreef chufi het volgende:
Waarom wachten ze niet gewoon tot iedereen B1 heeft gedaan .. doen ze normaliter ook
Geflasht.quote:
Pilz, Raboutou voor zilver en brons zou ik zeggen, aangezien het bij Mori op boulder niet draait.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:48 schreef Moira het volgende:
Wie zijn andere kanshebbers voor podium naast Janja?
Ja, Mori was echt fantastisch de laatste weken, maar dit is allemaal net-nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pilz, Raboutou voor zilver en brons zou ik zeggen, aangezien het bij Mori op boulder niet draait.
Als het op boulder wel gaat draaien bij Mori, dan gaat die ook nog wel meedoen
Had ze erbij gekund?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mori te laat, dat is een dure
Thanks! Pilz weet ik ook nog wel vooral van lead!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pilz, Raboutou voor zilver en brons zou ik zeggen, aangezien het bij Mori op boulder niet draait.
Als het op boulder wel gaat draaien bij Mori, dan gaat die ook nog wel meedoen
Mori is van hetzelfde niveau als Garnbret op lead. Maar op boulder niet. Pilz zit er kort achter. Raboutou wat meer allround op allebeiquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Thanks! Pilz weet ik ook nog wel vooral van lead!
Jammer voor Mori op Boulder dan! En leuk dat Brooke het nog zo goed doetquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mori is van hetzelfde niveau als Garnbret op lead. Maar op boulder niet. Pilz zit er kort achter. Raboutou wat meer allround op allebei
Nu dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd naar de toppers op B3
Dat was Macniece. Mackenzie is nu bezig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:17 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft Mackenzie nu maar 5 punten op die laatste? Ze had bijna de 25.
Dan zal Mori toch wel eens 3e kunnen wordenquote:
Maar ja als die jumps voor haar bouwen hoeft de rest niet meer te jumpenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef DeeBee het volgende:
Wel oneerlijk, die jumps zijn niet te halen voor Japanse
Voor elke try -0.1, dus 10 in 3 tries is 9.8quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:31 schreef Moira het volgende:
Hoe werkt de puntentelling bij boulder nu ook alweer?
2 tries voor de 25 is -0.2?
-0.1 voor elke poging na de eerste. Dus 25.0 met een flash, dan 24.9 etcquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:31 schreef Moira het volgende:
Hoe werkt de puntentelling bij boulder nu ook alweer?
2 tries voor de 25 is -0.2?
Niet voor elke try -0.1 maar voor elke gefaalde try.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor elke try -0.1, dus 10 in 3 tries is 9.8
Als je hem haaltquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet voor elke try -0.1 maar voor elke gefaalde try.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef Moira het volgende:
Dus een 9.5 is 5 gefaalde tries voor ze de 6e keer de 10 haalde?
Als je minimaal tot de greep van 5 punten komt inderdaad.quote:
Niet in Janja's wereld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:41 schreef Faraday01 het volgende:
10p binnen is op zich voldoende toch?
En na die val ook van haar arm/schouder.quote:
Wimmes ook dus daar heb je niks aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:46 schreef DeLuna het volgende:
Hey ik had Nee geantwoord in de nostradamus
Ik had niet de illusie dat ik hem nog voorbij gingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wimmes ook dus daar heb je niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |