Als ik zo op het schema kijk wel. Maar ik kan ook niet zo goed zien hoe ze nu aan die halve finales komen aan elk onderdeel.quote:
Jawel, maar hoogstwaarschijnlijk de laatste keer op de OS, ze kijken naar een cross-country/parkour onderdeel als vervanging.quote:
Jammer ik vind het idee van de moderne vijfkamp erg goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel, maar hoogstwaarschijnlijk de laatste keer op de OS, ze kijken naar een cross-country/parkour onderdeel als vervanging.
Slecht voor de nostradamus allen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:50 schreef wimderon het volgende:
Choong erg matig geschermd, dat wordt hem niet dit jaar.
Bij de kwalificatie zaten die er goed bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slecht voor de nostradamus allen.
Al hebben we bij de dames ook een Britse, staat die wel op punt?
Behoud je je schermpunten in de vinale?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 03:53 schreef wimderon het volgende:
Choong is toch de finale in geglibberd.
Volgens mij niet en zou ik ook raar vinden, maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behoud je je schermpunten in de vinale?
Ja alleen de bonusronde nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schermresultaten blijven dus wel staan.
Druk van de Ligue 1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |