SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
En er is nu ook nog salequote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet uit wegblijven als ik in Nederland ben
Misschien hebben ze een vakbond opgericht en eisen ze nu beter groenvoer. Vandaag willen ze romanesco.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus bij jou laten ze ook ineens dingen liggen
Nadat het afgleed naar politiek correct ik ook niet meer. Maar wellicht is het nu weer beterquote:
quote:Saunders wears a mask during competition — and often, a Hulk mask — for a few different reasons, but it began as a ritual ahead of the 2021 Olympics. Athletes were required to wear masks during many Olympic qualifying events and at the Olympics in 2021 because of the COVID-19 pandemic.
Okee.quote:Saunders is openly lesbian. They have been outspoken about struggles with depression. Saunders has worked as an advocate for racial justice, mental health, and animal rights for bovines, especially bulls.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nadat het afgleed naar politiek correct ik ook niet meer. Maar wellicht is het nu weer beter
Was de rookworst te woke?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nadat het afgleed naar politiek correct ik ook niet meer. Maar wellicht is het nu weer beter
Wat? Dat gezeik over paasfeest lentefeest?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jippie, hier weer een en al drama met de werkzaamheden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Poolse busjes-genot
Verder weer genieten van de rust op de snelweg![]()
Lof it.
De onderste verdieping niet, want dat zijn net Kirby's, maar Wattenschijfje en Arizona laten weleens wat liggen :/quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus bij jou laten ze ook ineens dingen liggen
En geen zwarte pieten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat gezeik over paasfeest lentefeest?
Dit boeit echt helemaal niemand @Nattekatquote:
Ik heb nog een bak paaseieren weg te werken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
Binnenkort weer kruidnootjes in de winkel
De bende van...quote:
Ja, nog week of 3. Man man man.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
Liggen er al geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
Zolang ze geen puppy's doodschoppen tijdens bedrijfsuitjes ofzo ga ik er ook gewoon naartoe.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je, ik vind het wel prima ook allemaal. Je kan de hele wereld en zijn moeder wel gaan boycotten. Maar als ik handdoeken nodig heb ga ik gewoon naar de HEMA.
Gewoon een kwestie van het leven niet moeilijker maken dan het is.
Karamel zeezout kruidnootjes in aantochtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
mokervetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Karamel zeezout kruidnootjes in aantocht
Truffel en browniequote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Karamel zeezout kruidnootjes in aantocht
Zonder wil je haar niet zienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand bekend met het verhaal achter kogelstootster Saunders?Ik begrijp dat ik het allemaal niet normaal hoef te vinden, maar dit roept toch vragen op.
[ afbeelding ]
SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Saunders raakte naar eigen zeggen tijdens de corona-pandemie zo gewend aan een mondkapje, dat ze die ook tijdens het sporten nog regelmatig draagt. Tijdens het Amerikaanse kwalificatietoernooi bijvoorbeeld:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zonder wil je haar niet zienSPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
[..]
Zonder wil je haar niet zienMja. Mnee.SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nagaan dat je na je atletiekloopbaan een groentewinkeltje op het platteland gaat beginnen he, want veel meer zal er niet in zitten. En dat mensen dan nog 50 jaar tegen dit aan moeten kijken. Dat zal de koers van de KOERSjettes geen goed doen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nouja dat dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Mnee.
Moet je nagaan dat je na je atletiekloopbaan een groentewinkeltje op het platteland gaat beginnen he, want veel meer zal er niet in zitten. En dat mensen dan nog 50 jaar tegen dit aan moeten kijken. Dat zal de koers van de KOERSjettes geen goed doen.
[..]
Zonder wil je haar niet zienMet alleen foto's van gezichten haal je de Amerikanen er zo uit.SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Zonder wil je haar niet zienKill it with sticks!SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Vakman pur sang
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja dat dus.
enige hoop die ze heeft is dat Covidregels regelmatig terug komen.
Heb je die nagels gezien? Indrukwekkend wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor de rest van haar leven of zo.
Misschien toch een FOK!'ster.quote:''Tegenover Yahoo Sports vertelde de 28-jarige Saunders eerder dat ze het masker ook een mooie manier vindt om het geklets met de andere atleten in aanloop naar haar wedstrijd te voorkomen. Liever praat ze tegen zichzelf. "Wat ik precies zeg, dat kan ik niet vertellen, want dat zou toch allemaal weggepiept worden. Maar ik zeg dingen om mezelf op te peppen."
[..]
Zonder wil je haar niet zientering, die moet je voor de deur van je kroeg hebbenSPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zo praat ik ook altijd tegen mezelfquote:Wat ik precies zeg, dat kan ik niet vertellen, want dat zou toch allemaal weggepiept worden
dan moet je wel een zeer exclusieve club hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
tering, die moet je voor de deur van je kroeg hebben
Niet echt aan toe gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je die nagels gezien? Indrukwekkend wel.
Andere winkels bestaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag ze gisteren nog niet bij de Action.
die kroonluchters zijn op meerdere plekken wel te koopquote:
echt?quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kroonluchters zijn op meerdere plekken wel te koop
Ja snap ikquote:
ik ging er daarom vanuit dat ze de kroonluchter bedoelde... want een halfdode monstera is helemaal makkelijk ana te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getriggered door die halfdooie monstera.
Ahquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt aan toe gekomen.
Hoi MoKaAlles goed?
wandelsequote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)ortaan-liever-lopen/
En dan zit je daar lekker te kijken, zie je aan de overkant een stuk van de berg naar beneden glijden. RIPquote:
Details.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan zit je daar lekker te kijken, zie je aan de overkant een stuk van de berg naar beneden glijden. RIP
Of een roedel van 15 negers komt je beroven omdat je het zover geschopt hebt in de leven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan zit je daar lekker te kijken, zie je aan de overkant een stuk van de berg naar beneden glijden. RIP
ettovanbelgiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
Wat is Etto's naam? Ze staan nog niet allemaal in mijn nieuwe telefoon
Ah zonder de puntjesquote:
Nicequote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:32 schreef essnhills het volgende:
Vlinder kwam het uitgeput aanfladderen en viel stil naast mijn stoel.
Dus even suikerwater gegeven en daar wordt enthousiast van gedronken
Coolquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik zag laatst iemand die schijfjes sinaasappel ophing en daar kwamen ook vlinders op af. Dat wil ik nog wel een keer proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh dat wist ik niet, ook eens proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik zag laatst iemand die schijfjes sinaasappel ophing en daar kwamen ook vlinders op af. Dat wil ik nog wel een keer proberen
Ik wilde bananenschillen neerleggen maar ben bang dat daar alleen hooligans op afkomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar die glijden dan toch alleen maar uit dus daar hoef je dan niet bang van te zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde bananenschillen neerleggen maar ben bang dat daar alleen hooligans op afkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
Ik wil hier slapen.Ondanks dat de bank enz me vreselijk kut lijken zitten.
[ afbeelding ]Is dit polly niet in je pocket?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jazeker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit polly niet in je pocket?
Ik had barbiepaardenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:54 schreef Ama het volgende:
Ik gaf alleen om Barbies en speelgoedpaarden.
Dat had ik dan weer niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had barbiepaarden
En Steffie die jij paardrijden
quote:
Kans op spuit elf, maar: wokeworst?quote:
Gewoon genoeg pietamientjes binnenkrijgen, heb je ook geen aften.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stom. Ik bijt ze gewoon kapot, ben je er zo vanaf.
Coole naam voor vegaworst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op spuit elf, maar: wokeworst?
Ja na een paar dagen gaan ze sowieso wel weg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Smerig woord, aften, net als fistels.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Die bijt ik ook gewoon kapot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerig woord, aften, net als fistels.
En tarrels?quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na een paar dagen gaan ze sowieso wel weg.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je een volle teek hebt in je mond?
Had laatst stukken meloen neergelegd. Geen vlinders, maar wel veel vliegen en een kever die ik nog nooit had gezien en ook geen Nedelandse naam heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice![]()
Vieslel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je een volle teek hebt in je mond?
Herbie?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had laatst stukken meloen neergelegd. Geen vlinders, maar wel veel vliegen en een kever die ik nog nooit had gezien en ook geen Nedelandse naam heeft.
Geen Henk?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had laatst stukken meloen neergelegd. Geen vlinders, maar wel veel vliegen en een kever die ik nog nooit had gezien en ook geen Nedelandse naam heeft.
quote:
Het was ook stiekemquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh Moeraskat is terugWas me nog niet opgevallen
quote:
Ik heb nog folie gevonden met krijtbord dinges.quote:
stiekemertquote:
Sluipmodus aan?quote:
Nog een DVD speler hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog folie gevonden met krijtbord dinges.
Die ga ik rond de DVD spelert plakken
ja gisteren gevonden, draadbare dvd speler.quote:
Pas nou op, straks zit je met een minipiemel en te weinig ruimte tussen anus en minipiel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Spreek je uit ervaring? Je bent er wel druk mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas nou op, straks zit je met een minipiemel en te weinig ruimte tussen anus en minipiel.
Apostrof typen en dan een c.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest echt even zoeken naar die į
Ik ook, in m'n consoles.quote:
ding van mij is oud genoeg dat hij niet eens te vinden is op internetquote:
ow ja die heb ik ook nogquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een USB-floppy drive. Ergens. Misschien.
idem. en een casette speler, boxen zijn wel opgeblazen, werkt wel met oordopjesquote:
Wat modern! Ik heb nog ergens een disk drive voor de C64.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een USB-floppy drive. Ergens. Misschien.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel m'n walkman liggen geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem. en een casette speler, boxen zijn wel opgeblazen, werkt wel met oordopjes
Beetje ontwijkgedrag omdat ik moet stoffen en stofzuigenquote:
Ik heb waterpolo stream aan staan op het werk, maar enige dat ik hoor, is steeds zo'n irritant fluitje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens afwassen en bed verschonen. Beetje Olympische informatie overload
Ik heb deze nog liggenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat modern! Ik heb nog ergens een disk drive voor de C64.
[ afbeelding ]
@Nattekat zal wel in het publiek zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb waterpolo stream aan staan op het werk, maar enige dat ik hoor, is steeds zo'n irritant fluitje.
Heb je dat ondertussen wel gedaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje ontwijkgedrag omdat ik moet stoffen en stofzuigen
Als jij het zegt, wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:43 schreef Nizno het volgende:
hmm.... natuurfilms kijken....
dat klinkt fout...
Die toeschouwer die de hele tijd naar zijn schoenen kijkt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Nattekat zal wel in het publiek zitten.
Met een oranje hoedje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klagen over de scheids.quote:
En flexen.quote:
Of naar een van de waterpolo vrouwen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die toeschouwer die de hele tijd naar zijn schoenen kijkt?
Tegen iedereen vertellen dat hij thuis een airco heeft; en dat die van het hotel niet zo goed is.quote:
En notes uitdelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen iedereen vertellen dat hij thuis een airco heeft; en dat die van het hotel niet zo goed is.
Welke zouden zijn type zijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of naar een van de waterpolo vrouwen.
https://www.teamnl.org/teams/waterpolo-vrouwen
't Blijven vrouwen he.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat Nattekat op al die vrouwen wel iets aan te maken heeft.
Ik denk die kogelstootster die eerder werd gepost.quote:
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat ondertussen wel gedaan?
*trekt streng gezicht
Die heb ik gemist. Welke?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk die kogelstootster die eerder werd gepost.
Hnnggggquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk die kogelstootster die eerder werd gepost.
Momentje.quote:
Was vroeger zwaar verliefd op een klasgenootje die breder was dan ik. Wát een schouders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of naar een van de waterpolo vrouwen.
https://www.teamnl.org/teams/waterpolo-vrouwen
Je hoort het vaker tegenwoordig. Misschien meer mensen die op zichzelf staan. Meer angst door het nieuws etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel asociaal als ik niet opendoe als er beneden wordt aangebeld door een onbekende?
In jouw geval niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel asociaal als ik niet opendoe als er beneden wordt aangebeld door een onbekende?
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort het vaker tegenwoordig. Misschien meer mensen die op zichzelf staan. Meer angst door het nieuws etc.
Merk het als ik collecte loop, veel vooral oudere dames weigeren om open te doen.
Kan het ze niet kwalijk nemen.
Apart, net als het karakter van NatteKat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Credits voor @:Nizno
[ afbeelding ]
Het is veel asocialer, en nuttiger, als je vanaf het balkon gaat staan schreeuwen "EEEEEEY WAT MOT DAT????!!"quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Doet mee bij de vrouwen maar wenst wel met "they / them" aangeduid te worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Apart, net als het karakter van NatteKat.
Prima reden hoor.quote:
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Dit is vast al uitgebreid besproken tijdens een puntmutsenuurtje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet mee bij de vrouwen maar wenst wel met "they / them" aangeduid te worden.
Nou nee. Na die foto had iedereen de pap wel meteen op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is vast al uitgebreid besproken tijdens een puntmutsenuurtje.
Wie, Nattekat?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet mee bij de vrouwen maar wenst wel met "they / them" aangeduid te worden.
Dat begint pas over 3,5 minuut.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is vast al uitgebreid besproken tijdens een puntmutsenuurtje.
Het woordt klacht is zowel mannelijk als vrouwelijk. Kán geen toeval zijn.quote:
Kat in de zak dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:06 schreef Nizno het volgende:
das sneu voor de kat, geen finale voor NL
Nou ik zie nu dat het gewoon 11-11 staat.quote:
of toch nietquote:
The Barbarianquote:
Komedie of een thriller/horror.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk genre heppie zin in en welke streamingdiensten heb je?
Oh ik ga hem vanavond kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje geleden ook al getipt
Oké Jesse.quote:
En kijk je ook nog vaak DVD`s?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
heb zelfs nog meerdere bluray spelers
Het is een beetje wennenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft Buda ook een Argentijnse vriend?
Rundfunk.quote:
Jij? De voorzitter van de puntmutsenclub?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even werken aan een linkser imago [ afbeelding ]
Je verwart Jesse met Rob.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft Buda ook een Argentijnse vriend?
Jammer, die was heel goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee alleen te huur bij Prime en YouTube.
Dat is vast niet omdat ze ergens heel veel van elkaar verschillen.quote:
en bij pathequote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee alleen te huur bij Prime en YouTube.
Wel in mijn lijst gezet, 4 euro voor een film huren is nog keer te doen.quote:
Zit ik bij goud alquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
geen idee of je een pathe thuis account hebt, daar is hij een euro goedkoperquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel in mijn lijst gezet, 4 euro voor een film huren is nog keer te doen.
Die laatste had ik al in mijn lijst gezet om met Solo te kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
The Hills Have Eyes staat volgens mij op Disney+, is ook fijn.
En The Ruins op Netflix.
En nieuwe Ewout eind augustus die achter orkanen aangaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:13 schreef Ama het volgende:
Hopelijk over een maandje ook weer nieuwe Frank Visser afleveringen.
Oeh ja daar zag ik iets over voorbij komen ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nieuwe Ewout eind augustus die achter orkanen aangaat.
The Ruins vond ik ook leuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
The Hills Have Eyes staat volgens mij op Disney+, is ook fijn.
En The Ruins op Netflix.
Veel plezier.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The Ruins vond ik ook leuk.
Die andere ga ik nu kijken.
Zomergasten is dit jaar niet te doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:15 schreef Ama het volgende:
Nieuwe TV seizoen mag wel weer beginnen.
Die spelen daar nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel de Nederlandse meisjes troosten.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen met What We Do In The Shadows want ik liep ook alweer twee seizoenen achter en het blijft genieten. @:elvi
ik kijk uberhaupt niet vaak films of series meer, maar zo nu en dan trek ik er 1 uit de kast jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En kijk je ook nog vaak DVD`s?
Heb ook best een collectie,maar tegenwoordig is streamen veel makkelijker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk uberhaupt niet vaak films of series meer, maar zo nu en dan trek ik er 1 uit de kast ja
Heb je veel dvds?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk uberhaupt niet vaak films of series meer, maar zo nu en dan trek ik er 1 uit de kast ja
Dat kan tegenwoordig best goedkoop,net als CD`s.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ze steeds blijven schuiven met films tussen verschillende streamingdiensten ga ik ook weer dvd's kopen.
Ik heb een DJ set voor CD`s.Alleen het draaien is geen succes geworden.quote:
je werd duizelig?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een DJ set voor CD`s.Alleen het draaien is geen succes geworden.
Meer oefenen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een DJ set voor CD`s.Alleen het draaien is geen succes geworden.
Die van mij is beetje dood aan het gaan volgens mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Karzai het volgende:
De playstation kan dvd en cd's afspelen
Cd's afspelen via de tv zeker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Karzai het volgende:
Die is toch nog niet zo oud?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij is beetje dood aan het gaan volgens mij.
das toch anders... dan moet je ook de tv waar die op aangesloten is aan zetten voor het geluidquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Karzai het volgende:
Ja, maar ik heb geen cd,s meer wel dvd,squote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cd's afspelen via de tv zeker.
Ja zo kan ik ook cd's afspelen met de Blu-ray speler maar dat is toch niet echt lekker qua geluid.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
das toch anders... dan moet je ook de tv waar die op aangesloten is aan zetten voor het geluid
zo heb ik ook radio en andere muziekzenders mogelijkheid..... ja maar moet ik de tv ook aan hebben staanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cd's afspelen via de tv zeker.
Als je via de ziggobox oid naar de radio luistert gaat de tv wel op stand-by, dat je alleen geluid hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik ook radio en andere muziekzenders mogelijkheid..... ja maar moet ik de tv ook aan hebben staan
irritant
ja dan moet je het geluid van je tv weer via externe boxen doen en blabla.... waarmee het wel wat beter wordt...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook cd's afspelen met de Blu-ray speler maar dat is toch niet echt lekker qua geluid.
Ze waren inderdaad de 1e keten die ZP in de ban deed en ook erg snel waren met het afschalen van dames/heren kleding en afdeling. Laatste was geloof ik wel alweer teruggedraaidquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gok op toen ze geen zwarte pieten meer gingen gebruiken in hun reclame en winkels.
ik heb een google home dinges...quote:
Ooit waren ze wel de eerste met strings voor kleine meisjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad de 1e keten die ZP in de ban deed en ook erg snel waren met het afschalen van dames/heren kleding en afdeling. Laatste was geloof ik wel alweer teruggedraaid
Was daar ook al wat mis mee?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:53 schreef Koen66 het volgende:
ook erg snel waren met het afschalen van dames/heren kleding
tjuusquote:
Nou niet echt dus. En dit verkoopt meneer Picnic wel. En satékroketten niet. Het is een schande. Een gotspe!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
pulled chicken empanadas uit de airfryer. Eens kijken of dat een beetje te hachelen is.
ja ze had echt geluk dat die Britse won dus er nog een rondje kwamquote:
Je krijgt een sticker en een krulquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neemaar wel de was in de wasmachine gedaan.
Ik heb mijn beide hielen open gehaald, ik dacht maar 1 hiel, maar toch tweequote:
ai... das pijnlijk. hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide hielen open gehaald, ik dacht maar 1 hiel, maar toch twee
EN heel die kont ligt ook open.quote:
Met lopenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ai... das pijnlijk. hoe heb je dat gedaan?
anders net als de hockeyster wat tape er op plakkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN heel die kont ligt ook open.
Hoop dat ze nog een nieuw pakje mee heeft.
sukkelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met lopen![]()
Enkelsok i.c.m. hoge sneakers, maar dit is de eerste keer dat het mis gingDus dit had ik niet helemaal verwacht
quote:
ja dat heb ik even gemistquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders net als de hockeyster wat tape er op plakken
ja ik ga het niet suikerlagenquote:
Genietenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met lopen![]()
Enkelsok i.c.m. hoge sneakers, maar dit is de eerste keer dat het mis gingDus dit had ik niet helemaal verwacht
daar hadden ze geen extra shirt voor die meid die de bal op dr neus kreeg (neus blijkt gebroken)quote:
Nee, dat blijktquote:
Heerlie de peerliequote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GenietenDat had ik een paar weken geleden en er hangt nog steeds een vel los.
quote:
@Ama heeft ook nog tape.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef Nizno het volgende:
t ging dus om het niet hebben van een extra shirt met alle rugnummers, dus dan maar tape
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |