SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
om de TT ik kijk vanavond even geen OSquote:
Oh ehh, okee. Denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
om de TT ik kijk vanavond even geen OS
Wat is dit nou weer voor een hippe functiequote:
De zelden gebruikte en counter-intuītief werkende AFK tagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een hippe functie
LHD
slfquote:
spanning en sensatiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Traumahelikopter en 4 ambulances hier in de wijk, spektakel op de woensdag
wie is er nou weer neergeschoten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Traumahelikopter en 4 ambulances hier in de wijk, spektakel op de woensdag
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Kind heeft frituurvet over zich heen gehad
quote:Het incident betrof een ongeluk met frituurvet, waarbij meerdere personen brandwonden opliepen, onder wie een vrouw en een baby.
ik had het nog niet gelezen toenquote:
quote:
wow das wel heel lullig toeval...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik had het nog niet gelezen toen
verstandig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:07 schreef mschol het volgende:
ik zal maar voorzichtig zijn met bakken
soms heb ik wel snacks met wat ijs eraan, klop ik er zoveel mogelijk afquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig.
en geen water gebruiken bij het vet
Voor de nuance, @mschol woont in hetzelfde dorp als ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wow das wel heel lullig toeval...
goed bezig!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
soms heb ik wel snacks met wat ijs eraan, klop ik er zoveel mogelijk af
maakt het niet lulliger toevalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de nuance, @:mschol woont in hetzelfde dorp als ik
Ik dacht daardoor ook dat ie het online gelezen hadquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
maakt het niet lulliger toeval
ook niet minder lullig
al gratis zwembad bezoek gepland?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht daardoor ook dat ie het online gelezen had
ik heb extra kaartjes weten te regelen, die geef ik die aan iemand die niet in ons dorp woont en het niet zo breed heeft (maar wel er makkelijk naartoe kan fietsen)quote:
Hij kreeg al bij voorbaat een stijfje van z'n geweldige sprongquote:
Is het geen stad dan???quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de nuance, @:mschol woont in hetzelfde dorp als ik
Ah goed van uquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb extra kaartjes weten te regelen, die geef ik die aan iemand die niet in ons dorp woont en het niet zo breed heeft (maar wel er makkelijk naartoe kan fietsen)
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Den Haag is ook officieel geen stad
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)verlossende-antwoord
Wow echtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, concerten van Taylor Swift in Wenen afgelast wegens dreiging van IS @:datismijnmening
Linkje?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:26 schreef mschol het volgende:
als ik dat verhaal zo lees van die frituur vrees ik wel dat dat kind veel over zich heen heeft gekregen
Ik las US.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, concerten van Taylor Swift in Wenen afgelast wegens dreiging van IS @:datismijnmening
Ja, het gerucht ging daar al (ik stond als ramptoerist vlak achter die cameraman van de lokale sitequote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:26 schreef mschol het volgende:
als ik dat verhaal zo lees van die frituur vrees ik wel dat dat kind veel over zich heen heeft gekregen
Ach jezus. Dat klinkt wel alsof dat kindje de volle lading heeft gekregen ja en die moeder heeft natuurlijk in paniek geprobeerd haar kindje te redden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws(...)rituurvet-ravelrode/
lokale site? vast niet regio15 ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, het gerucht ging daar al (ik stond als ramptoerist vlak achter die cameraman van de lokale site
Yep, had die kerel op z'n jas staan die stond te fotograferenquote:
aha okequote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, had die kerel op z'n jas staan die stond te fotograferen
daar lijkt het wel op ja.... hopen dat het uiteindelijk meevaltquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws(...)rituurvet-ravelrode/
Al besprokenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
gewoon kijken wanneer de vengaboys weer optreden:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Dan had IS zich wel weer ff op de kaart gezet, grote boem bij Taylor
Zou voor de muziekindustrie wel goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Dan had IS zich wel weer ff op de kaart gezet, grote boem bij Taylor
In b4 @ditismijnmeningquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou voor de muziekindustrie wel goed nieuws zijn.
Hou mij er buiten jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon kijken wanneer de vengaboys weer optreden:
heb je ook, toen was het nog niet afgelastquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk ook eens een primeur te hebben
Ik heb geen idee. Misschien dat @DeZwabber het weet. Maar die heeft al een week niet gepostquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
even een vraagje... ik heb een oude DVDspelerding terug gevonden... daar zit een hardplastic buiten kant om (zoals vaker met elek apparatuur) maar dit lijkt een beetje of er een velours laagje op zit...
Dat spul plakt nu na zeker 6 jaar in de kast ontzettend aan de vingers.
Hoe maak je dat spul schoon?
slquote:
Ojee is Zwab weer begonnen aan Fok-loze periodequote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien dat @:DeZwabber het weet. Maar die heeft al een week niet gepost
Niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
even een vraagje... ik heb een oude DVDspelerding terug gevonden... daar zit een hardplastic buiten kant om (zoals vaker met elek apparatuur) maar dit lijkt een beetje of er een velours laagje op zit...
quote:Je kunt de symptomen proberen te bestrijden door de kleverige laag te proberen afwassen met soda of alcohol. Maar dat effect is helaas maar tijdelijk. Of onomkeerbaar: je wrijft er uiteindelijk de hele soft grip-laag mee weg.
In sommige gevallen kun je je spullen nog blijven gebruiken door er een laag duct tape op te kleven. Maar eens het plakproces is ingezet, wordt het plastic nooit meer als voorheen.
hmmmquote:
geen idee, enige wat ik lees over velour is o.a het weken in water..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
ja nee... velours was maar een omschrijving die ik er aan gaf.... het is geen echte stofquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, enige wat ik lees over velour is o.a het weken in water..
slecht plan met dvd speler
is dat laagje er achteraf opgemaakt of fabrieks af? indien dat laatste, welliccht zoeken op type icm schoonmaak termen?
gelukkig maarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee... velours was maar een omschrijving die ik er aan gaf.... het is geen echte stof
maar voelt een beetje ietwat soort van zo...LeE begreep me gelukkig
Nou sorry hoor Budajournaalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Kortom Dimmy, nog niet besproken
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou sorry hoor Budajournaal
niet dat ik verwacht dat ik die portable DVD speler vaak in mijn handen gaan hebben, maar zoals hij nu is gebruik ik hem never nooit meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik snap ook wel beter wat je bedoeld nuen dat is inderdaad heel irritant
Wegflikkeren dat ding joh, is superongezond.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm
dan ga ik er raamfolie om plakken.
want het is totaal ranzig om vast te pakken nu.
Ik was niet van plan er op te sabbelen ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wegflikkeren dat ding joh, is superongezond.
Wil ze het opeten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wegflikkeren dat ding joh, is superongezond.
dichtetenquote:
ik vonnum zo leukquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wtf heeft autocorrect daar nu van gebakken
Menig Europees man heeft een minipiemel en te weinig afstand tussen anus en minipiemel dankzij weekmakers.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik was niet van plan er op te sabbelen ofzo
klaver had een extra klavertjevier nodigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees dat Laurentien ook lekker bezig is
geen probleem. Ben niet mannelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menig Europees man heeft een minipiemel en te weinig afstand tussen anus en minipiemel dankzij weekmakers.
die dikgedrukte zin klopt niet helemaal...quote:HELMOND - Het waren angstige momenten voor de moeder van een 2-jarig jongetje. Op station Helmond moest ze uitstappen, maar omdat ze hoogzwanger is en spullen mee moest nemen, verloor ze haar kind even uit het oog. Tot haar grote schrik, begon de trein te rijden, waardoor het kindje onbedoeld alleen op reis ging.
Het kindje werd niet veel later gevonden door een conducteur. Twee behulpzame vrouwen hadden zich over het ventje ontfermd. Het volgende station waar de trein ging stoppen was bij Blerick, maar Limburgse medewerkers van de NS namen het jongetje over en brachten hem halverwege Helmond waar de politie hem opwachtte.
‘Het jongetje was natuurlijk erg verdrietig, maar gelukkig lukte het ons, tijdens de rit, om een lachend en blij gezichtje tevoorschijn te toveren’, schrijft de politie. Eenmaal bij het station van Helmond werd het jongetje weer herenigd met zijn moeder en kon hij weer bijkomen van zijn avontuurtje. Ook kreeg hij nog een knuffelbeer mee van de politie.
Verder onderzoek naar de gezondheidsrisico's van vrijkomende ftalaten volgt maar als je straks een derde voetje uit je rug hebt groeien moet je hier niet komen wiewelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem. Ben niet mannelijk
en als ik last krijg van de hormonen en onvruchtbaar wordt is dat ook geen probleem.
maar nogmaals ik was niet van plan er op te sabbelen dus dank voor je advies, doe ik niets mee
een extra paar handen zou wel handig zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verder onderzoek naar de gezondheidsrisico's van vrijkomende ftalaten volgt maar als je straks een derde voetje uit je rug hebt groeien moet je hier niet komen wiewelen.
extra voeten ook. kan ik wat meer stapjes doen, levert weer extra hapjes opquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
een extra paar handen zou wel handig zijn
Ik bedoel niet Lieke maar dat Prinses Laurentien geval. Die gaat vast niet gecancelt wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
klaver had een extra klavertjevier nodig
quote:
ahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Lieke maar dat Prinses Laurentien geval. Die gaat vast niet gecancelt worden
Ik had voor mijn vakantie mijn oude tablet gevonden en die plakt ook helemaal aan de achterzijde, dus toen had ik al eens opgezocht wat ik daar tegen kon doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee... velours was maar een omschrijving die ik er aan gaf.... het is geen echte stof
maar voelt een beetje ietwat soort van zo...LeE begreep me gelukkig
stom dat geen enkele fabrikant daar een oplossing voor heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had voor mijn vakantie mijn oude tablet gevonden en die plakt ook helemaal aan de achterzijde, dus toen had ik al eens opgezocht wat ik daar tegen kon doen.
ik naar een loodsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik moet naar kantoor.
genietenquote:
niet een soft touch gebeuren gebruiken, maar dat ligt weer niet lekker in de handquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
stom dat geen enkele fabrikant daar een oplossing voor heeft
maar in geval van een laptop of in mijn geval portable DVD speler... als je daar flink mee gaat sjouwen zorg je toch wel voor een hulpmiddel om het vast te houdenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niet een soft touch gebeuren gebruiken, maar dat ligt weer niet lekker in de hand
jaquote:
Ja, was er maar airco inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik naar een loods![]()
prijs je gelukkig in je kantoor met airco
neh, na klachten is er gezorgd dat ze alleen nog met de hoogste omes babbelt en de ambtenaren geen last meer van haar hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die mag ongestraft ambtenaartjes uitschelden
ik ga gewoon klimaatvluchteling spelen en bij pap en mam overzomeren, binnen airco en buiten bubbelbadquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weer iemand die een permanente zonnesteek heeft opgelopen duidelijk
shquote:
ja dat..maar het is nog zo lekker om de voor en achterdeur open te hebben staan..quote:
Morgen voor het in 4 weken weer de wekker om 6 uur.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat..maar het is nog zo lekker om de voor en achterdeur open te hebben staan..
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen voor het in 4 weken weer de wekker om 6 uur.
Dus ik moet wel echt gaan slapen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-werkelijkheid.html
Engelsen zijn de moslims gewoon spuugzat.
Dat kan toch gewoon?
Ze pikken onze banen in door niet te werken. Dat is toch volkomen logisch, wat snap je daar niet aan?quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste werkdag na vakantie.
je kan het luctor. Heb alle vertrouwen in jequote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
RIPquote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Linkse simpie,quote:
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
ik las het al op z'n X iddquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse simpie,
"Dat gejammer over Britse burgers die zich zorgen maken... In de Weimarrepubliek maakten burgers zich ook grote zorgen. Ruim zes miljoen mensen waren werkloos begin jaren 30, veel grote bedrijven failliet, iedereen straatarm. Gaan jullie nu ook begrip opbrengen voor de nazi's"
Toch wens ik jou een goede morgen , Dimmy!quote:
Vraag me af welke van de 2 matige kanten in de USA het beste voor de wereld is uiteindelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:38 schreef UitStraling het volgende:
Weirdo's Trump en griezeltje JD Vance maken echt geen schijn van kans tegen de glimlach.
Zet de vier snuitjes eens op een rij, wie laat je op je zestienjarige dochter passen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af welke van de 2 matige kanten in de USA het beste voor de wereld is uiteindelijk
Nu al? Niet eerst crackers met hagelslag?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een bitterballetje zou er wel ingaan
Zal geheid bij verlies Trump weer een leuke aftermath komen met alle supportersquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet de vier snuitjes eens op een rij, wie laat je op je zestienjarige dochter passen?
Ga gewoon nog een keer draaien zoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch wens ik jou een goede morgen , Dimmy!
Start ook het karretje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Poolse busjes-genot
Verder weer genieten van de rust op de snelweg![]()
Lof it.
Het is als de keuze tussen het huidige Polen of het hedendaagse Groot Brittannië.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal geheid bij verlies Trump weer een leuke aftermath komen met alle supporters
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Start ook het karretje.
( Mijn onderbroek zit verkeerd om, gas erop)
Goeie keuze welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is als de keuze tussen het huidige Polen of het hedendaagse Groot Brittannië.
Ik had gisterenavond ook een mug gezien en die had ik maar alvast doodgeslagen voordat ik daar last van kreeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een mug die zoemde en prikte
Godzijdank nog geen last van gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een mug die zoemde en prikte
Die zou bij mij 2 uur later moeten afgaan. Maar wel dat Silke (kat) naast me lagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat had een reden (wekker)
Ik werd voor de wekker wakkerquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd voor de wekker wakker![]()
Normaal staat de wekker om 6 uur, maar ik was een kwartier voor de wekker wakker
en dat hij het betaalt natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik aan mijn werkgever vragen of ik een nieuwe opleiding mag doen ?
Nee. Doe normaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat wil je nou weer worden 4EverBarbamamaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik ga dat niet zelf betalen natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat hij het betaalt natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil je nou weer worden 4EverBarbamama
uhmquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook echt weer voor de kat z'n viool een vest mee
Haske warm
Huf puf
Ja eh... laten we het beschaafd houden.quote:
Ik wel hoor, ik roep altijd "met rust gelaten!"quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, geen flauw idee.. dat weet toch nooit iemand ooit?
Nee, sorry.. dat is niet mogelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik roep altijd "met rust gelaten!"
Moeilijkste wat er is blijkbaar
die is 1x ooit gekocht en blijft gewoon telkens overquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver er is alleen sterrenmuntthee... wie verzint deze theekeuze op kantoor?![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, sorry.. dat is niet mogelijk
Ik ben op jacht gegaan en ik heb nu bosbes en frambozenthee gevondenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is 1x ooit gekocht en blijft gewoon telkens over
Plausibelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is 1x ooit gekocht en blijft gewoon telkens over
Ja leuker kan ik het niet makenquote:
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuker kan ik het niet maken
Gr gr de belastingdienst
ik hou niet van fruitsmaakjestheequote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben op jacht gegaan en ik heb nu bosbes en frambozenthee gevonden
En een mandarijn en 2 bananen
[ insert vloekwoord ]quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK
Oke, bedankt voor het doorgevenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou niet van fruitsmaakjesthee
+ dat ze op een stoel moet klimmen om de keukenkastjes open te maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu een MI van 4EBE met zo'n ouderwetse jachtoutfit en een dubbelloop op zoek naar zakjes thee.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu een MI van 4EBE met zo'n ouderwetse jachtoutfit en een dubbelloop op zoek naar zakjes thee.
Dat zou je wel leuk vinden he?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
+ dat ze op een stoel moet klimmen om de keukenkastjes open te maken.
Altijd leuk als ik iets wil van de bovenste schap in de supermarkt en het staat ook nog achteraan. En ik ben niet eens zo klein.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik ergens niet bij kan, dan vraag ik een langer persoon om iets voor mij te pakken
Maar gelukkig komt dat niet vaak voor.
Vaak vinden mensen het wel leuk om anderen te helpenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd leuk als ik iets wil van de bovenste schap in de supermarkt en het staat ook nog achteraan. En ik ben niet eens zo klein.
als ze weten dat jij komt leggen ze het op enkelbijt hoogte?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik ergens niet bij kan, dan vraag ik een langer persoon om iets voor mij te pakken
Maar gelukkig komt dat niet vaak voor.
Nou, dat zou wel echt heel fijn zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze weten dat jij komt leggen ze het op enkelbijt hoogte?
tillen ze jou op dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak vinden mensen het wel leuk om anderen te helpen
CE, speel eens niet zo met mijn privéquote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dat dan ook ongevraagd? Zo van "als je er niet aan kunt pak ik het wel even voor je"?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor.Het gebeurt echt niet iedere winkeltrip, maar toch wel met enige regelmaat dat iemand die net aan tot m'n schouder komt me vraagt om iets te pakken.
Vancequote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet de vier snuitjes eens op een rij, wie laat je op je zestienjarige dochter passen?
"Hier! Twintig kilo haver!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je dat dan ook ongevraagd? Zo van "als je er niet aan kunt pak ik het wel even voor je"?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?quote:
Er staat dan ook vaakquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat dan ook vaak
Zullen vast mensen zijn die het niet leuk vinden
Om CL nu een man te noemen, gaat wat ver.quote:
Oh nee hoe ga ik dit nu weer goed maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om CL nu een man te noemen, gaat wat ver.
Nooit meerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Oh nee hoe ga ik dit nu weer goed maken.
En nu waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je je dochter zwanger terug ben ik bang
die durft niet online te komen daar, bang dat zijn bundel op gaatquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe is het in Parijs?
Kan je altijd proberenquote:
je had een lokdoosje mee vandaag?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, gelukt om mijn collega's mee te lokken om een broodje te halen
Immers, meer stapjes, zijn ook meer hapjes
Nee, dat zou inhouden dat ik oplet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je dat dan ook ongevraagd? Zo van "als je er niet aan kunt pak ik het wel even voor je"?
Ja en ik zei: pspspspspspspspspspspspquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik zei: pspspspspspspspspspspsp
Tuurlijk domme mensen gaan het eerst rellen.quote:
Prime Minister kan zo weer aftreden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk domme mensen gaan het eerst rellen.
Dat de Britse overheid iedereen die de straat opgaat extreem rechts noemt. En totaal ontkent dat massa immigratie on-comfort en onvrede brengt bij mensen. Is heel erg slecht vind ik.
Dat ze blijven volhouden dat de stekende Ghanees een “gewone Engelse jongen” was.
Ze kunnen beter toegeven dat er dingen moeten veranderen. Neem je burgers serieus. Ook de domme.
Schreeuwen. Mag niet meer tegenwoordigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me ook af wat Laurentien gedaan heeft. Misschien een paar keer uit haar slof geschoten omdat het allemaal maar niet opschiet?
Dat creëert natuurlijk een onveilige omgeving.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schreeuwen. Mag niet meer tegenwoordig
Wat Engeland nodig heeft is Tukker Los de Verschrikkelijke. Dan komt het goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prime Minister kan zo weer aftreden.
Rwandees.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat de Britse overheid iedereen die de straat opgaat extreem rechts noemt. En totaal ontkent dat massa immigratie on-comfort en onvrede brengt bij mensen. Is heel erg slecht vind ik.
Dat ze blijven volhouden dat de stekende Ghanees een “gewone Engelse jongen” was.
Ze kunnen beter toegeven dat er dingen moeten veranderen. Neem je burgers serieus. Ook de domme.
Hangt er vanaf wat er geschreeuwd wordtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat creëert natuurlijk een onveilige omgeving.
KIEEEEEEEPquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat er geschreeuwd wordt
CHOCOLAAAAquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat er geschreeuwd wordt
JULLIE KRIJGEN VOLGENDE MAAND ALLEMAAL EXTRA SALARISquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CHOCOLAAAA
IJSJESSSSSSS
M&M'SSSSSSS
BROWNIESSSS
PATATTEEEEEEEN
Dat mag nog wel.
Wtf hoezo heb je een kerstUI?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CHOCOLAAAA
IJSJESSSSSSS
M&M'SSSSSSS
BROWNIESSSS
PATATTEEEEEEEN
Dat mag nog wel.
Fijn. Kun je de rest van de dag weer normaal doen. Ochtend. Uur?quote:
Normaal is ook maar relatief.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Kun je de rest van de dag weer normaal doen. Ochtend. Uur?
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk geen Halloween UI?
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk geen Halloween UI?
Dat is eigenlijk wel waar ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op haar vraag
Omdat het destijds 14 graden en kutweer was.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op haar vraag
Bedankt nu kan ik weer verder.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het destijds 14 graden en kutweer was.
WHIEEEEEEEPquote:
Arme Vosquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos krijgt genoeg pijnstilling voor een hond van 7 kilo.
Merk niks aan hem. Hij is wat kieskeurig met de groenten maar misschien is het ook gewoon niet te vreten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arme Vos
Hoe doet hij het ?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Merk niks aan hem. Hij is wat kieskeurig met de groenten maar misschien is het ook gewoon niet te vreten.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n bestelling bij de Hema ophalen. Ik ga failliet aan die tent. Kan zo beter mijn bed, bank en tv daar neerzetten.
Nee voor mij een broodje rookworst meequote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n bestelling bij de Hema ophalen. Ik ga failliet aan die tent. Kan zo beter mijn bed, bank en tv daar neerzetten.
Een zwik van deze degelijke hempjes want mooie aanbieding.quote:
Vinden ze vast nog lekkerder ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Groenvoer van de Caafs is op
Ik kijk wel of ik nog naar de winkel ga tussendoor en anders moeten ze het naar doen met oprit-gras
Caafs en hamster erbijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja, want ze vonden de worteltjes en kool niet meer lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinden ze vast nog lekkerder ook.
Dit dusquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet uit wegblijven als ik in Nederland benquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:02 schreef CherryLips het volgende:
O dus bij jou laten ze ook ineens dingen liggenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ze vonden de worteltjes en kool niet meer lekker
Ja die nagels kunnen echt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand bekend met het verhaal achter kogelstootster Saunders?Ik begrijp dat ik het allemaal niet normaal hoef te vinden, maar dit roept toch vragen op.
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand bekend met het verhaal achter kogelstootster Saunders?Ik begrijp dat ik het allemaal niet normaal hoef te vinden, maar dit roept toch vragen op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |