Altijd weer van die gestuurde campagnes om te doen alsof de Oranjes net als gewone burgers zijn ...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:29 schreef Momo het volgende:
Prinses Laurentien zou ambtenaren onbehoorlijk hebben bejegend.
Nou dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is.
Ik vind dit best plausibel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Even een vrije vertaling, puur op basis van speculaas..
Prinses wilde dat die lapzwansen van een ambtenaren eens opschoten met het oplossen van deze al veel te lang durende shit, in plaats van dat oeverloze gekeuvel bij de koffiemachine. Zulks commentaar gaat natuurlijk bij al die incompetente koffieleuten een grens over, dus meteen janken
Hoezo?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
Bij de titel dacht ik aso trut maar nu het lezen van het artikel geef ik haar nu al groot gelijk.
quote:
Ik vermoed dat dit weleens dicht bij de waarheid kan komenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Even een vrije vertaling, puur op basis van speculaas..
Prinses wilde dat die lapzwansen van een ambtenaren eens opschoten met het oplossen van deze al veel te lang durende shit, in plaats van dat oeverloze gekeuvel bij de koffiemachine. Zulks commentaar gaat natuurlijk bij al die incompetente koffieleuten een grens over, dus meteen janken
Het tuig van de belastingdienst verdient het om eens stevig aangepakt te worden door iemand als Laurentien.quote:
Precies dat. Beetje pittig reageren en je krijgt meteen zo'n stempel..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Zeker 8 meldingen van uitschelden, intimidatie, geen tegenspraak dulden, werken in een angstcultuur met haar. Oei.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
Bij de titel dacht ik aso trut maar nu het lezen van het artikel geef ik haar nu al groot gelijk.
Waarom vermoed je dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat dit weleens dicht bij de waarheid kan komen
Ja, dat ging ze echt helemaal alleen bepalen...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:02 schreef LXIV het volgende:
Het is bizar dat een “prinses “ gaat bepalen hoe gecompenseerd wordt. Van ons geld nog wel. En de slachtoffers op voorhand altijd geloven en gelijk geven. Dat is gemakkelijk met het geld van een ander. Wat laat ze uitkeren per geval? 120.00 euro geloof ik?? Echt volkomen bizar.
Terwijl er echt veel gefraudeerd was en dat de fraudeurs ook compensatie krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:02 schreef LXIV het volgende:
Het is bizar dat een “prinses “ gaat bepalen hoe gecompenseerd wordt. Van ons geld nog wel. En de slachtoffers op voorhand altijd geloven en gelijk geven. Dat is gemakkelijk met het geld van een ander. Wat laat ze uitkeren per geval? 120.00 euro geloof ik?? Echt volkomen bizar.
Dat was wel bijna de bedoeling.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ging ze echt helemaal alleen bepalen...
Get real.
Dat is ook zo'n vaag containerbegrip geworden waaronder alles van stemverheffing tot aanranding kan vallen.quote:Ingewijden noemen het tegen het AD zonder enige twijfel ‘grensoverschrijdend gedrag’,
Bovendien bezondigt meer dan de helft van alle Nederlanders zich in de zomerperiode aan grensoverschrijdend gedrag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n vaag containerbegrip geworden waaronder alles van stemverheffing tot aanranding kan vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |