Altijd weer van die gestuurde campagnes om te doen alsof de Oranjes net als gewone burgers zijn ...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:29 schreef Momo het volgende:
Prinses Laurentien zou ambtenaren onbehoorlijk hebben bejegend.
Nou dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is.
Ik vind dit best plausibel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Even een vrije vertaling, puur op basis van speculaas..
Prinses wilde dat die lapzwansen van een ambtenaren eens opschoten met het oplossen van deze al veel te lang durende shit, in plaats van dat oeverloze gekeuvel bij de koffiemachine. Zulks commentaar gaat natuurlijk bij al die incompetente koffieleuten een grens over, dus meteen janken
Hoezo?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
Bij de titel dacht ik aso trut maar nu het lezen van het artikel geef ik haar nu al groot gelijk.
quote:
Ik vermoed dat dit weleens dicht bij de waarheid kan komenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Prinses wilde dat die lapzwansen van een ambtenaren eens opschoten met het oplossen van deze al veel te lang durende shit, in plaats van dat oeverloze gekeuvel bij de koffiemachine. Zulks commentaar gaat natuurlijk bij al die incompetente koffieleuten een grens over, dus meteen janken
Het tuig van de belastingdienst verdient het om eens stevig aangepakt te worden door iemand als Laurentien.quote:
Precies dat. Beetje pittig reageren en je krijgt meteen zo'n stempel..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Zeker 8 meldingen van uitschelden, intimidatie, geen tegenspraak dulden, werken in een angstcultuur met haar. Oei.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
Bij de titel dacht ik aso trut maar nu het lezen van het artikel geef ik haar nu al groot gelijk.
Waarom vermoed je dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat dit weleens dicht bij de waarheid kan komen
Ja, dat ging ze echt helemaal alleen bepalen...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:02 schreef LXIV het volgende:
Het is bizar dat een “prinses “ gaat bepalen hoe gecompenseerd wordt. Van ons geld nog wel. En de slachtoffers op voorhand altijd geloven en gelijk geven. Dat is gemakkelijk met het geld van een ander. Wat laat ze uitkeren per geval? 120.00 euro geloof ik?? Echt volkomen bizar.
Terwijl er echt veel gefraudeerd was en dat de fraudeurs ook compensatie krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:02 schreef LXIV het volgende:
Het is bizar dat een “prinses “ gaat bepalen hoe gecompenseerd wordt. Van ons geld nog wel. En de slachtoffers op voorhand altijd geloven en gelijk geven. Dat is gemakkelijk met het geld van een ander. Wat laat ze uitkeren per geval? 120.00 euro geloof ik?? Echt volkomen bizar.
Dat was wel bijna de bedoeling.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ging ze echt helemaal alleen bepalen...
Get real.
Dat is ook zo'n vaag containerbegrip geworden waaronder alles van stemverheffing tot aanranding kan vallen.quote:Ingewijden noemen het tegen het AD zonder enige twijfel ‘grensoverschrijdend gedrag’,
Bovendien bezondigt meer dan de helft van alle Nederlanders zich in de zomerperiode aan grensoverschrijdend gedrag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n vaag containerbegrip geworden waaronder alles van stemverheffing tot aanranding kan vallen.
Hopelijk komen er meer details naar buiten. En dit zal heus wel onderzocht worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n vaag containerbegrip geworden waaronder alles van stemverheffing tot aanranding kan vallen.
mooi samengevatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ja. Dat wordt voor het gemak niet genoemd. En er werd slecht gefraudeerd…. Declareren op zondagen of 30 februari…quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:05 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Terwijl er echt veel gefraudeerd was en dat de fraudeurs ook compensatie krijgen.
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:05 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Terwijl er echt veel gefraudeerd was en dat de fraudeurs ook compensatie krijgen.
Want dat is hoe het daadwerkelijk ging? Je hebt inside info?quote:
Het artikel van AD zonder die onzinnige betaalmuur. Er zijn zoveel manieren om het te omzeilen. Premium? Ik zie niks premium aan dit artikel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:29 schreef Momo het volgende:
Prinses Laurentien, schoonzus van de koning, heeft zich onbehoorlijk en emotioneel opgesteld tegenover ambtenaren. Bij de ambtelijke top van het ministerie van Financiën zijn ‘meerdere’ meldingen binnengekomen over prinses Laurentien waarbij ‘de emoties weleens zijn opgelopen’ over haar optreden. Prinses Laurentien zou ambtenaren onbehoorlijk hebben bejegend. Dat blijkt uit onderzoek van het AD. Naar verluidt gaat het om zeker acht meldingen.
Financiën erkent tegenover het AD dat er problemen zijn geweest. Ingewijden noemen het tegen het AD zonder enige twijfel ‘grensoverschrijdend gedrag’,
De incidenten hebben zich het afgelopen jaar voorgedaan bij de afwikkeling van de Kinderopvangtoeslagenaffaire, waarbij dertigduizend ouders in problemen kwamen doordat er ineens geen geld meer werd uitgekeerd. Prinses Laurentien wierp zich met haar Stichting (Gelijk)waardig Herstel (SGH) op als helper van ouders en kinderen. In die functie werkte ze nauw samen met ambtenaren en consultants van het ministerie van Financiën, dat verantwoordelijk is voor het oplossen van de problemen van slachtoffers van de toeslagenaffaire.
AD premium artikel. Enige bron die niet achter de schermen staat gepost
Als mensen het artikel willen lezen, stuur even een DM/PM.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat mag dus niet, dan krijgen we problemen als fok
Laurentien is geen lid van het koninklijk huis maar een aangetrouwde schoonzus.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:45 schreef Jojoke het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe ze op dit dossier is beland. Willem-Alexander mocht zich alleen bezig houden met water, omdat het als een veilig onderwerp werd gezien. Zelfde met Maxima en haar microkrediet. En dan belandt Laurentien plotseling op een heel politiek gevoelig dossier.
Wilde Rutte van de Oranjes af dat hij dit heeft toegelaten?
Als je in het beklaagdenbankje staat dan geloof ik wel dat je gaat proberen om je te verdedigen. Maar die beschuldigingen ontstaan niet zomaar. En het is dan wel erg kwalijk om de klagers te gaan beschuldigen van "stemmingswisselingen".quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:48 schreef Seven. het volgende:
De stichting ontkent de aantijgingen stellig en geeft bovendien meer inzage in de gebeurtenissen die geleid hebben tot nieuwe werkafspraken. In hun statement staat dat prinses Laurentien daar nooit zelf bij betrokken is geweest.
Opvallend want er wordt zelfs gesproken over stemmingswisselingen door de ambtenaren in kwestie.
Hoe ga je een kasteel onderhouden met een modaal salaris?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:08 schreef KvanG het volgende:
Kan die Laurentien hier niet bij de woningbouw gaan werken. Ik ben zielig en wil minstens een kasteel. Kan zij mooi regelen toch?
Prinses Laurentien zorgt dat de huur maximaal 450 euro is. Echt fantastisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:11 schreef Peppert het volgende:
[..]
Hoe ga je een kasteel onderhouden met een modaal salaris?
Wisten we al.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:29 schreef Momo het volgende:
Prinses Laurentien, schoonzus van de koning, heeft zich onbehoorlijk en emotioneel opgesteld tegenover ambtenaren. Bij de ambtelijke top van het ministerie van Financiën zijn ‘meerdere’ meldingen binnengekomen over prinses Laurentien waarbij ‘de emoties weleens zijn opgelopen’ over haar optreden. Prinses Laurentien zou ambtenaren onbehoorlijk hebben bejegend. Dat blijkt uit onderzoek van het AD. Naar verluidt gaat het om zeker acht meldingen.
Financiën erkent tegenover het AD dat er problemen zijn geweest. Ingewijden noemen het tegen het AD zonder enige twijfel ‘grensoverschrijdend gedrag’,
De incidenten hebben zich het afgelopen jaar voorgedaan bij de afwikkeling van de Kinderopvangtoeslagenaffaire, waarbij dertigduizend ouders in problemen kwamen doordat er ineens geen geld meer werd uitgekeerd. Prinses Laurentien wierp zich met haar Stichting (Gelijk)waardig Herstel (SGH) op als helper van ouders en kinderen. In die functie werkte ze nauw samen met ambtenaren en consultants van het ministerie van Financiën, dat verantwoordelijk is voor het oplossen van de problemen van slachtoffers van de toeslagenaffaire.
AD premium artikel. Enige bron die niet achter de schermen staat gepost
Op basis waarvan heeft ze deze rol gekregen dan? Heeft ze expertise in dit soort zaken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laurentien is geen lid van het koninklijk huis maar een aangetrouwde schoonzus.
Op hun website staat ze bij de leden van het koninklijk huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laurentien is geen lid van het koninklijk huis maar een aangetrouwde schoonzus.
Jwz, wie weet kun je ook een toelage krijgen van ¤ 394.000 p.j. van de Rijksoverheid als je haar het hof maakt als minnaar. Een soort toyboy, maitresse, voor in het weekend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:12 schreef KvanG het volgende:
[..]
Prinses Laurentien zorgt dat de huur maximaal 450 euro is. Echt fantastisch.
Ik dacht dat ze al voorzien was?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:17 schreef Peppert het volgende:
[..]
Jwz, wie weet kun je ook een toelage krijgen van ¤ 394.000 p.j. van de Rijksoverheid als je haar het hof maakt als minnaar.
quote:Zo zeg, wat laat het
@ADnl
zich weer gebruiken. Zelfde strategie als altijd, als iemand volgens de ambtenaren in Den Haag hen teveel in de wielen rijdt, denk aan Dennis Wiersma, dan komt de lastercampagne snel op gang. Waar heeft ons arme land deze ‘pers’ toch aan verdiend? Natuurlijk heeft #laurentien gelijk. Elke schade advocaat kan je dat uitleggen, dit kost gewoon 10+ miljard. En de schuldigen gaan nog altijd vrijuit. #toeslagenaffaire
In keizerlijke en koninklijke hoven kenden ze eeuwenlang het fenomeen van bijbezit en harems. Je bent voorzien van een echtgenoot, maar daarnaast heb je bijbezit. De zogenoemde institutuut van concubinage. Extra, af en toe wat sensuele verandering.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |