quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha nee_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Deze ofquote:
Die 1e vond ik geweldigquote:
Grapje je zit toch in onzquote:
Ohja die eerste had ik een trailer van gezienquote:
Kijkt wel lekker weg ben nu bij aflevering 4quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Die 1e vond ik geweldig![]()
Fijne muziek ook
2e ken ik niet.
Harlan Cobenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijkt wel lekker weg ben nu bij aflevering 4
Op Prime kijk ik deze Harlan Coben's Shelter
Komt die Sandman nog?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijkt wel lekker weg ben nu bij aflevering 4
Op Prime kijk ik deze Harlan Coben's Shelter
Leuke serie de moete waardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja die eerste had ik een trailer van gezienZiet er veelbelovend uit
Lekker had ik gisteren bij de tandoori anders eet ik t nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:51 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Serieus en onzin loopt nogal door elkaar hier.
Broccoli gemaakt. Althans moet nog koken...
Zijn veel leuke series vanquote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker had ik gisteren bij de tandoori anders eet ik t niet
- Pan pakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:51 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Serieus en onzin loopt nogal door elkaar hier.
Broccoli gemaakt. Althans moet nog koken...
Zit in stoomoven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
- Pan pakken.
- Water uit de kraan in laten stromen.
- Broccoli snijden en er bij in gooien.
- Deksel er op doen.
- Op kookplaat zetten.
"Ik heb broccoli gemaakt!"
Ow!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:53 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Zit in stoomoven.
Ga het zo aanzetten..
Weet ik niet, ga even zoekenquote:
Haha, ik had ook aardig wat in Mijn lijst staan en toch maar weer wat uit gegooidquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal 'm aan de ontzettende lijst toevoegen
Ja moet 'm ook eens opschonenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, ik had ook aardig wat in Mijn lijst staan en toch maar weer wat uit gegooid
Ik zit er ook aan te denken zoiets te kopen (magnetron/oven/stomer), maar de betaalbare modellen zijn volgens de reviews enorm onbetrouwbaar.quote:
Kijk je in de avond geen serie of film?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja moet 'm ook eens opschonenLaatste tijd ook weinig gekeken...
Zoiets...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken zoiets te kopen (magnetron/oven/stomer), maar de betaalbare modellen zijn volgens de reviews enorm onbetrouwbaar.
Heb wel een losse stomer die ik voorlopig ga gebruiken, denk ik.
Laatste tijd met EK voetbal en OS is daar weinig van gekomenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk je in de avond geen serie of film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |