Hoogland is op sprint de laatste jaren sowieso minder.quote:
Goed commentaar wel.quote:
Yes, was meer als reactie op de NOS commentatorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoogland is op sprint de laatste jaren sowieso minder.
Lol.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:23 schreef Zorro het volgende:
De 8 seconden bewaart ie voor de finale.
Jomanda post mee, jawel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:22 schreef H.Vviv het volgende:
Naar verwachting net boven de 9. Wel snelste tijd.
In het duel is alles anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:23 schreef TAmaru het volgende:
goh geen overschot tov Richardson zeg
dit wordt nog krap voor goud
Jeffrey heeft het volgens mij wel eens geprobeerd op een Hooglandbaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:22 schreef kilon het volgende:
Die sub 9 komt wel op een hooglandbaan.
Gewoon 7.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:23 schreef Zorro het volgende:
De 8 seconden bewaart ie voor de finale.
Dat is ook zo, als ie er nu toch is ....quote:
Zoals ik eerder al heb gezegd eerder in het topic net boven de 9.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jomanda post mee, jawel.
Geen 80. Matig.quote:
159 euro plus 9 euro administratiekosten.quote:
aan verdienen heb je niks in de sport, je moet het gewoon doenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:24 schreef kilon het volgende:
Lavreysen verdient het ook wel om eindelijk dit WR te hebben
Klopt, vandaag nog de 32e/16e en 8e finales.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Dit sprinttoernooi is nog niet gedaan.
wat ik nog het ergste vind aan de NOS, is dat ze alles direct afkappen. ook bijv. bij de Tour. hoe vaak laten ze de huldiging zien? vrijwel nooit. voetbalwedstrijden? ook meteen na het fluitsignaal naar de reclame. het is alsof ze constant onder hoge druk staan om reclame te laten zien of naar de studio te gaan. je mag absoluut niet even nagenieten van wat je net gezien hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:26 schreef Casual-T het volgende:
"Af en toe moeten we keuzes maken welke sporten we laten zien"
(15 seconden later)
"We gaan nu naar de reclame"
Nu wel.quote:
Ha-ha.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, vandaag nog de 32e/16e en 8e finales.
Fake news, bij mij bestaat hij helemaal niet.quote:
Wordt inderdaad nog spanned met Richardson!quote:
Hier ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fake news, bij mij bestaat hij helemaal niet.
Ik heb nog zo'n oude kast, misschien dat het daar aan ligt?quote:
Wij hebben zo'n kaart die in de tv kan steken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n oude kast, misschien dat het daar aan ligt?
Is programmatechnisch nu eenmaal het meest praktischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
Altijd gek dat de keirin voor de sprint komttt
Wij staan volledig achter Andrews.quote:
Dat sowieso, maar Lavreysen is wel de koning van de 1-tegen-1 natuurlijk, dan komt het niet alleen op pure snelheid aan. En als dat wel zo is lijkt ie toch elke keer nog wel Richardson de baas.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt inderdaad nog spanned met Richardson!
Heeft ook wel wat duels verloren van Richardson de afgelopen jarenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Lavreysen is wel de koning van de 1-tegen-1 natuurlijk, dan komt het niet alleen op pure snelheid aan. En als dat wel zo is lijkt ie toch elke keer nog wel Richardson de baas.
Er zijn hier geen slechte Nederlanders aan de start. Wel een prima kans op een medaille.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd welke slechte Nederlandse hier nou weer goud pakt.
vd Peet geef ik wel een kans, vd Wouw eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:34 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Er zijn hier geen slechte Nederlanders aan de start. Wel een prima kans op een medaille.
Ik zet mijn geld op van de Wouwquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd welke slechte Nederlandse hier nou weer goud pakt.
Deze heat achter Genest moet kunnen, maar wel de altijd vervelende laatste startpositie terwijl Genest op 2 start.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:35 schreef franklop het volgende:
Van de Wouw verwacht ik op de 2e plaats
Minachting van de kijkert.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat ik nog het ergste vind aan de NOS, is dat ze alles direct afkappen. ook bijv. bij de Tour. hoe vaak laten ze de huldiging zien? vrijwel nooit. voetbalwedstrijden? ook meteen na het fluitsignaal naar de reclame. het is alsof ze constant onder hoge druk staan om reclame te laten zien of naar de studio te gaan. je mag absoluut niet even nagenieten van wat je net gezien hebt.
Die waren wel op 1 hand te tellen volgens mij... maar het is inderdaad niet dat het goud al vergeven is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat duels verloren van Richardson de afgelopen jaren
En geboren als man.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel oneerlijk dat die voorste op de motor mag.
Ligtleequote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Was het nou Ligtlee of Braspenninckx die alles van kop af aan reed?
Nee, die neemt niet zoveel initiatief, prima gereden van Hetty.quote:
Van de Wouw nuquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Was het nou Ligtlee of Braspenninckx die alles van kop af aan reed?
Beide toch in de finale?quote:
Dacht het wel ja.quote:
Allebei vrij vergelijkbare tactiek ja.quote:
Braspennincx zat alleen laatste rondje op kopquote:
Onze Kopecky?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, die neemt niet zoveel initiatief, prima gereden van Hetty.
Vanwaar wordt die volledig willekeurig benoemd?quote:
Oh, vlak voor de laatste ronde ja, dacht dat ze eerder gingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Braspennincx zat alleen laatste rondje op kop
Volgens mij wordt die genoemd bij de NOS.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwaar wordt die volledig willekeurig benoemd?
Als je echt goed bent is dat ook wel een slimme tactiek.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van de kop is vooralsnog de juiste tactiek.
Werd genoemd dat ze straks aan de beurt isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwaar wordt die volledig willekeurig benoemd?
Die rijdt op kop.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef kibo het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die brommert ?
snelheid opvoeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef kibo het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die brommert ?
Die mag er zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind Nicky toch een van de meest fysiek aantrekkelijk sprintsters?
Sow, ja, leuke dame.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind Nicky toch een van de meest fysiek aantrekkelijk sprintsters?
in de kwalificatie/eerste ronde werkt dat meestal wel denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van de kop is vooralsnog de juiste tactiek.
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:48 schreef kibo het volgende:
[..]
Ze hoeven er toch niet achter te blijven, kunnen hem gewoon weg laten rijden?
Amateursquote:
sinds ik een abonnement op HBO Max heb, heb ik geen moment meer op de NOS gekeken en ik mis het totaal nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:48 schreef Em31 het volgende:
Nu loopt de NOS weer achter omdat ze niet live bleven uitzenden, echt top weer.
Onhandig gereden van wedstrijdrijdster Peet jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:49 schreef H.Vviv het volgende:
Van der Peet te veel gegeven in het eerste deel van de wedstrijd en mag naar de herkansingen.
Uit Japan.quote:
Japanquote:
Gelukkig was je ook blij met het commentaar ja!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
sinds ik een abonnement op HBO Max heb, heb ik geen moment meer op de NOS gekeken en ik mis het totaal niet
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er twee of drie halve finales?
Twee, maar eerst kwartfinales?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tweequote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
te laat?quote:
Dat zijn dan de herkansingen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Twee, maar eerst kwartfinales?
Waarvan als het er goed is maar drie van zijn!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Twee, maar eerst kwartfinales?
Nee, die zijn daarvoor nog.quote:
Ja, dacht dat gezegd werd dat de nummers 1 en 2 zich rechtstreeks plaatsten voor de halve finale, maar dat klopt blijkbaar nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:54 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, herkansingen zijn er om je voor de kwartfinales te plaatsen.
Enige die haar misschien af kan houden is Andrewsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:54 schreef Columbiafan het volgende:
Finucane gaat hier gewoon de triple pakken.
Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:54 schreef Columbiafan het volgende:
Finucane gaat hier gewoon de triple pakken.
Maar een kleine halve seconde sneller dan in de kwalificaties. Die gaan niet mee doen voor het brons.quote:
Die vielen gisteren wat tegen.quote:
Nieuw-Zeeland tegen Amerika voor goud. En voor brons Italië tegen G-Bquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vergeet altijd wat het format is hier. Wie gaan nu voor goud en wie voor brons?
NZL vs VS voor goud, ITA vs GB voor brons.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vergeet altijd wat het format is hier. Wie gaan nu voor goud en wie voor brons?
VS - Nieuw Zeeland voor goudquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, hier niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:32 schreef Szura het volgende:
Normaal had de top 4 toch een bye trouwens?
Meteen twee Surinamers naar de herkansingen.quote:
Finale is pas vrijdagavond.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:39 schreef Enawh het volgende:
Is de finale nog vanavond zo ja hoe laat ongeveer ?
Dadelijk 4 (ritten) x 3 (renners) toch? Met 4 winnaars.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:42 schreef TAmaru het volgende:
ik snap nog steeds niet helemaal hoe het werkt. we hebben dus 12 races, met 12 winnaars; die gaan naar de volgende ronde; dan gaan de 12 losers naar de herkansingen, waar vervolgens 6 man van doorgaan? vervolgens krijgen we dus 9 races met in totaal 18 man in de 1/16 finales, waarvan er 9 direct doorgaan. de overige 9 gaan naar de herkansingen? dat kan al niet, dus zal wel niet kloppen.
ah wist niet dat het ook met 3 konquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk 4 (ritten) x 3 (renners) toch? Met 4 winnaars.
ik denk: 12 winnaars, 6 uit de herkansingen; dan 9 winnaars, 9 naar de herkansingen, waar ze 3x3 rijden met 3 winnaars; dan 12 man naar de 1/8 finales; daar 6 winnaars en 6 losers die 2x3 rijden met 2 winnaars; die 8 naar de kwartfinale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:44 schreef Felagund het volgende:
Al zie ik nu dat er ook voor de 8e finales nog herkansingen zijn, dus misschien toch weer anders.
Lavreysen is nu al naar de 8e finale in ieder gevalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik denk: 12 winnaars, 6 uit de herkansingen; dan 9 winnaars, 9 naar de herkansingen, waar ze 3x3 rijden met 3 winnaars; dan 12 man naar de 1/8 finales; daar 6 winnaars en 6 losers die 2x3 rijden met 2 winnaars; die 8 naar de kwartfinale.
ohh dan zit het toch anders dan ik dacht ... sommige mannen mogen dan de volgende ronde overslaanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lavreysen is nu al naar de 8e finale in ieder geval
Per ronde:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:44 schreef Felagund het volgende:
Al zie ik nu dat er ook voor de 8e finales nog herkansingen zijn, dus misschien toch weer anders.
Dat zijn 2 herkansingsrondes teveelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Per ronde:
12 door, 4 herkansers uit heats van 3
8 door, 4 herkansers uit heats van 2
6 door, 2 herkansers uit heats van 3
4 door
2 naar finale, 2 naar bronzen finale
Oh die zijn eruit gegooid?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zijn 2 herkansingsrondes teveel
Maar dit zorgt wel voor meer ervaring bij (nu nog) mindere rijders.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:46 schreef TAmaru het volgende:
ik vind dat er wat te veel rondes zijn terwijl 90% van het veld bij voorbaat kansloos is
en vanaf wanneer gaan ze 3 races per koppel rijden dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Per ronde:
12 door, 4 herkansers uit heats van 3
8 door, 4 herkansers uit heats van 2
6 door, 2 herkansers uit heats van 3
4 door
2 naar finale, 2 naar bronzen finale
Nee sorry, ik vind dat het er 2 teveel zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh die zijn eruit gegooid?
Dan gewoon 4 herkansers uit heat van 3 en daarna meteen 8 door?
Alleen in de herkansingenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
en vanaf wanneer gaan ze 3 races per koppel rijden dan?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind dat het er 2 teveel zijn
Alleen in de herkansingen (en in de classificatierace 5-8)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Nee dat is vanaf de QF. 3 heats per duel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
echt? rijden ze in de halve finale en finale ook maar 1 race per koppel??
Nee naar de 16de finales, Q1/16 op de Olympische site is 16de finales, het staat gewoon raar op de Olympische site.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lavreysen is nu al naar de 8e finale in ieder geval
Oh, dan zei de NOS het verkeerd (net als bij kerin eerder vandaag.. )quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee naar de 16de finales, 1/16 op de Olympische site is 16de finales, het staat gewoon ook raar op de Olympische site.
sorry ja dat bedoelde ik, dank jequote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zodra de herkansingen er niet meer zijn is het 3 races per duel
Alleen in de 1/32e en 1/8e herkansingen dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:52 schreef TAmaru het volgende:
in 2021 reden ze toch wel 3 races telkens per koppel of niet?
Ja hij bedoelt dus vanaf wanneer het best of 3 is dat is vanaf de kwartvinale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen in de 1/32e en 1/8e herkansingen dus.
Ook niet in eerdere races:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:52 schreef TAmaru het volgende:
ja kan me niet herinneren dat ik ze ooit 1 race heb zien doen !?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:52 schreef TAmaru het volgende:
Ja, ik las de vraag verkeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hij bedoelt dus vanaf wanneer het best of 3 is dat is vanaf de kwartvinale.
Instagram, hadden ze het bij HBO over.quote:
Wat.quote:
Ziedend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:57 schreef TAmaru het volgende:
Die Jan Hermsen met z'n Allez les bleus
wat een walgelijke commentator is dat toch ook
Ik las net nog hele positieve berichten over deze zender van een bepaalde userquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:57 schreef TAmaru het volgende:
Die Jan Hermsen met z'n Allez les bleus
wat een walgelijke commentator is dat toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |