Ahhh ja natuurlijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Inbetween heten die gordijnen ik ga even voor je kijken op Google
Ga eens informeren, ga kijken en vragen. Je hebt er nu de tijd voor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:47 schreef ToT het volgende:
Maar ik moet wel echt veel licht er doorheen krijgen, en wil niet dat men naar binnen kan kijken er doorheen.
Zeker!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens informeren, ga kijken en vragen. Je hebt er nu de tijd voor.
Misschien wel een optie, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.kwantum.nl/al(...)YbPWjJ2j9idIqxWkqYh4
Dat scheelt dan alweer. Je kan altijd kijken, kost nietsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien wel een optie, ja.
SOwieso veel goedkoper dan lamellen.
Ow ik zie dat Jysk ook lichtdoorlatende lamellen heeft voor weinig geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan alweer. Je kan altijd kijken, kost niets
Done!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT even in de OP zetten dat er geen DTS dingen in de SC mogen?
Zorgen dat het niet waait.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef aeque het volgende:
Lamellen makken altijd zo'n pokke geluid.
Echt hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef aeque het volgende:
Lamellen makken altijd zo'n pokke geluid.
Nou een middagje er voor uit trekken en even gaan kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zie dat Jysk ook lichtdoorlatende lamellen heeft voor weinig geld.
Heldquote:
Jawel want windquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgen dat het niet waait.
Ik wil ze alleen vanaf ooghoogte naar benden hebben. De raampjes er boven laat ik onbedekt, denk ik.
Ik ben er al een paar keer geweest, maar dan voor een topper voor m'n bed. Wel iets rondgesnuffeld en heb gezien dat ik er wel wat dingen kan halen die van pas kunnen komen, maar alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou een middagje er voor uit trekken en even gaan kijken
Daarom, je hebt nu even nog tijd om lekker rustig te kijken en ideen op te doenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar keer geweest, maar dan voor een topper voor m'n bed. Wel iets rondgesnuffeld en heb gezien dat ik er wel wat dingen kan halen die van pas kunnen komen, maar alles op z'n tijd.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef aeque het volgende:
Ik vind mijzelf ook wel een topper voor op bed.
Ik laat mijzelf wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |