Die staat al in het lijstje.quote:
We zijn gewoon een rijk land, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:08 schreef beantherio het volgende:
Als het voor Nederland bij dit blijft dan heb ik daar ook vrede mee. Dit aantal is al een ongekende luxe.
Bizar trouwens dat we nog steeds voor liggen op Duitsland en Italië. Groot Brittannië en Frankrijk zijn de enige andere Europese landen voor ons.
Die hebben diverse kansen in teamsporten bijvquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat goud betreft zouden we zelfs Frankrijk nog voorbij kunnen zie ik.. of is dat voorbarig?
Aight.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hebben diverse kansen in teamsporten bijv
Nee. Dan moet er wel echt heel veel goed vallen. Statistisch niet heel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Nog 9 medaille kansen dus, gaat Tokyo er toch nog aan?
Eens hoor, maar het kan nog wel, dat is vrij bizar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee. Dan moet er wel echt heel veel goed vallen. Statistisch niet heel waarschijnlijk.
is dat alles?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Zit er nog iets in het vat voor NL?
Keirin bij de mannen.
Vrouwen marathon.
Sprint baanwielrennen vrouwen geloof ik niet in.
4x400 vrouwen estafette als alles mee zit een medaille?
Mis ik iets?
Dat zou heel bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:39 schreef marcodej het volgende:
Naomi Visser ook klein kansje op een bronsje.
Handbal en volleybal ja. En je hebt 2 goud nodig om ze voorbij te kunnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hebben diverse kansen in teamsporten bijv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |