Ok, ik ga genieten van deze veel te warme trein die over 3 minuten vertrektquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Vergeet niet om zo heel af en toe ook een klein beetje te genieten
Eindelijk rust voor onsquote:
O, je bent ter plekke?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen wifi in de venues spijtig genoeg
Nah, sportmoeheid valt ook wel mee eigenlijk. Ik kijk gewoon door hoor. Is vooral vermoeidheid denk ik. En dat ik nu toch iets eerder denk: ach, laat die wedstrijd maar zitten terwijl ik wel in mijn schema had opgenomen om die game even te kijken. Vooral 's avonds als alles tegelijk plaats vindt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben 's avonds echt kapot en word moe wakker
En mijn vingers gloeien echt van al het 17 uur per dag forummen enzo
Sportmoeheid totáál niet, uiteraard.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
Sinds ik in Parijs ben voor de Olympische Spelen krijg ik bijna niets meer mee van de Olympische Spelen.
Gelukkig vandaag weer naar huus
Altijd tegen jou. Heb je wel leuke dingen gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
Sinds ik in Parijs ben voor de Olympische Spelen krijg ik bijna niets meer mee van de Olympische Spelen.
Gelukkig vandaag weer naar huus
Niet allemaal deze game hebben gespeeld vroeger.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:50 schreef Alpha0 het volgende:
Surfen, skateboarden, BMX ....... waar doet me dat aan denken?
Mooi. Ik heb begin dit jaar wat breaking gekeken op Eurosport ofzo, was nog best interessant.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:05 schreef kilon het volgende:
Ik zal morgen toch ook maar een topic voor de laatste sport maken, het nu al bij iedereen favoriete breaking.
Eventjes nog getwijfeld hoe serieus ik het ga aanpakken, maar het verdient natuurlijk een kans dus ik hou het waarschijnlijk kort en feitelijk voor de OP.
Als we jurysporten gaan afschaffen raak je een heuleboel onderdelen kwijt. Plus er zijn best wat sporten waarbij de jurycomponent zeer groot isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Breaking is geen sport. Dat hoort niet op de Olympische Spelen. Dat vinden de Breakers zelf ook.
Daarnaast jury's die beslissen wie wint.
Allemaal geen enkele reden om ze erin te houden. Gewoon opsodemieteren met die nepotistische subjectieve tweematen onderbuikonzinquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als we jurysporten gaan afschaffen raak je een heuleboel onderdelen kwijt. Plus er zijn best wat sporten waarbij de jurycomponent zeer groot is
Meer ruimte voor opschaling van de restquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal geen enkele reden om ze erin te houden. Gewoon opsodemieteren met die nepotistische subjectieve tweematen onderbuikonzin
Nog meer zwem-onderdelen? 4 x 400 horden estafette met een horde in het wisselvak?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer ruimte voor opschaling van de rest
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer zwem-onderdelen? 4 x 400 horden estafette met een horde in het wisselvak?
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden, dat breaking. Nog even los van de discussie of het hier uberhaupt thuishoort is het ook wel weer apart dat het meteen van de agenda wordt afgevoerd voor 2028. Voelt echt als een fluke zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:05 schreef kilon het volgende:
Ik zal morgen toch ook maar een topic voor de laatste sport maken, het nu al bij iedereen favoriete breaking.
Eventjes nog getwijfeld hoe serieus ik het ga aanpakken, maar het verdient natuurlijk een kans dus ik hou het waarschijnlijk kort en feitelijk voor de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |