Je hebt mazzel: technische storing.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste 2/3 lifts maar effe uitgesteld kijken dus
Competitie is uitgesteld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
is nu nog uitgesteld wegens technische problemenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rustagh...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Erg jammer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:36 schreef wimderon het volgende:
Geen Nederlands commentaar. Flopshow.
Nee, maar deze lijkt vooralsnog vrij aardig?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij die tracker? @:heywoodu
https://www.iwf.net/scoreboard/graphics/get_scoreboard_IWF.htmlquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij die tracker? @:heywoodu
Kan me nog een zwarte pagina herinneren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Ah, kiek dan. Helemaal fresh alles.
https://www.iwf.net/scoreboard/graphics/get_scoreboard_IWF.html
Ja precies, maar die is helemaal ogpefrist kennelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan me nog een zwarte pagina herinneren.
Torenhoog favoriet Li kan dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Li het hier Irawan moeilijk maken?
Ik ben nog op zoek naar een nieuw kapsel, maar dat gaat hem niet worden.quote:
Maar een B-groep van 6 is ook matig. Sowieso, B-groepen op de Spelen, doe maar nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 deelnemers in de A-groep zorgt wel voor vrij lange sessies
Ja, ik bedoelde het dus omgekeerdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Torenhoog favoriet Li kan dat denk ik wel ja
Klinkt Nederlands genoeg.quote:
Didzbalis ziet er wel uit als een ringenturner.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Van alle gewichtheffers heeft Morris denk ik wel het meest de uitstraling van een turner.
Ik heb iemand dat een keer zien doen voor mijn neus, uit stand een salto maken. Dat is best indrukwekkend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Didzbalis ziet er wel uit als een ringenturner.
[ afbeelding ]
Pas als hij iets tilt bij het stoten.quote:
Benieuwd of we die weer gaan zien als over anderhalf jaar zijn schorsing van acht jaar achter de rug is!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Didzbalis ziet er wel uit als een ringenturner.
[ afbeelding ]
Zou hij niet sowieso top-10 eindigen? Die anderen eindigen immers op 0.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas als hij iets tilt bij het stoten.
Als hij daar 3x fout tilt dan eindigt hij ook op geen score.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou hij niet sowieso top-10 eindigen? Die anderen eindigen immers op 0.
Ja anders DNFquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas als hij iets tilt bij het stoten.
Geen idee enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er gebeurd met de Nederlander van de vorige spelen? Die was nog vrij jong dacht ik?
Die is veel zwaarderquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er gebeurd met de Nederlander van de vorige spelen? Die was nog vrij jong dacht ik?
Ah, duidelijk. Mijn poging om in de afgelopen weken de WK's van 2021, 2022 en 2023 terug te kijken is blijven steken bij de eerste pogingen van de eerste atleet in het eerste gewicht in 2021, dus ik ben niet meer helemaal bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij daar 3x fout tilt dan eindigt hij ook op geen score.
Allerlei gezeik met de bonden in Nederland en blessuresquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit jaar 9e op het EK, 39kg totaal onder zijn zeer mooie 6e plek van Tokyo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Eerlijk is eerlijk, er zijn ook wel achterlijk weinig startplekken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En niet geplaatst zie ik nuDuidelijk.
Tijd voor een B-groepquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, er zijn ook wel achterlijk weinig startplekken.
@Oriente of @onlogisch hadden hier kunnen staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En niet geplaatst zie ik nuDuidelijk.
#bringbackbgroepquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, er zijn ook wel achterlijk weinig startplekken.
Boven zelfs. Maar je moet eens van je platform af denk ik, dan maar hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Lekker 1kg onder je PR beginnen, handig hoor.
vrijdag/zaterdagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer komen de echte mannen, deze kippetjes kunnen er niet veel van
135kg op het WKquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Boven zelfs. Maar je moet eens van je platform af denk ik, dan maar hier.
Aan z'n soosjuls te zien is hij nog steeds bezig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd of we die weer gaan zien als over anderhalf jaar zijn schorsing van acht jaar achter de rug is!
8 jaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd of we die weer gaan zien als over anderhalf jaar zijn schorsing van acht jaar achter de rug is!
8 jaar is wel een grotemannen-schorsing!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat jij thuis doet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:22 schreef Felagund het volgende:
Het trekken en stoten gaat zo straks wel wat sneller.
Van de aanpak van doping door de IWF mogen veel andere bonden nog wel wat leren ja, daar smijten ze gewoon met jaren.quote:
Ik neem aan dat je in de week/dag voor de wedstrijd wel probeert wat je ongeveer aan kunt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
135kg op het WK
Maar ja, begin daar dan iets ruimer onder, dan heb je in elk geval iets...
Men zei 142kg (las ik net), maar ja, benieuwd of dat ook op wedstrijdgewicht is dan...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in de week/dag voor de wedstrijd wel probeert wat je ongeveer aan kunt.
The weightlifters do not have a gym to train in; they train behind their coach's house. If it starts raining, the weightlifters stop practicing.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kiribees rommelt zich nog naar een medaille
gebogen armquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, waarom was dat ongeldig?
Buiging in de armquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, waarom was dat ongeldig?
Telt wel alleen als dat met het blote oog zichtbaar is.quote:
Tijd voor camera's en sensoren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Telt wel alleen als dat met het blote oog zichtbaar is.
Hebben ze daar grachten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Kiribatiaan hoeft overigens letterlijk alleen de stang met 1kg eraan op te tillen om een geldig resultaat te hebben en daarmee het beste resultaat - en eerste top-10 ooit - voor Kiribati
Ze hebben wel de plaatsen London, Paris, Banana en Poland.quote:
Alles waar geen Chinees of Georgiėr meedoet gok ik. Dus dan heb je nog 3 klassen overquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:33 schreef kilon het volgende:
Zijn er nog gewichtsklassen die wat meer spanning hebben voor goud?
Mannen 73, vrouwen 81 en misschien vrouwen 71quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:33 schreef kilon het volgende:
Zijn er nog gewichtsklassen die wat meer spanning hebben voor goud?
Of er een man bij zit die zich vrouw voelt bedoel je?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen gedoe deze spelen bij de vrouwen?
Dat is verplaatst naar het boksen jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Of er een man bij zit die zich vrouw voelt bedoel je?
Wil je dit niet meer doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk geen gelijke stand trouwens, geen zin in een jerk-off.
Inwoneraanduiding: Kiribatiėr 🇰🇮quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Kiribatiaan hoeft overigens letterlijk alleen de stang met 1kg eraan op te tillen om een geldig resultaat te hebben en daarmee het beste resultaat - en eerste top-10 ooit - voor Kiribati
Nu ben ik wel nieuwsgierig, is dat dan ook uitgesproken als Kiribassiėr?quote:
In het Engels vast welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig, is dat dan ook uitgesproken als Kiribassiėr?
Je mag volgens mij niet lager dan wat je vooraf opgeeft als startgewicht, wel hoger.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In plaats van dat die nou gewoon extra laag begint om die achtste plek binnen te jerken.
I-Kiribati is het demoniem.quote:
Dan kun je toch altijd het beste een heel laag startgewicht opgeven?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag volgens mij niet lager dan wat je vooraf opgeeft als startgewicht, wel hoger.
Waarom begin je dan niet heel laag met je startgewicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag volgens mij niet lager dan wat je vooraf opgeeft als startgewicht, wel hoger.
Ah ja, dat is waar. Maar volgens mij dan op totaalgewicht. Dus als je 100 + 120 opgeeft en je start snatch met 110, dan mag je CJ wel met 110 starten want bij elkaar alsnog 220. Dacht ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je als eerste beginnen en dat is ook kut als je voor medailles mee wil doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je toch altijd het beste een heel laag startgewicht opgeven?
Ik heb nog getwijfeld bij de Pick emquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is zeer zeker niet de dag van Indonesiė.
Alle 122.000 inwoners zetten de stream uit en gaan weer slapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Kiribati in shambles, daar gaat de medalje!
Rest heeft nu WR's nodigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met enige moeite, maar dit lijkt me wel genoeg.
Morris krabbelt al terug van 170 naar 168 kilo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rest heeft nu WR's nodig
Dat had ik niet verwacht, mede doordat ik niet weet wat Vampire Weekend is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:16 schreef Felagund het volgende:
Vampire Weekend bij het gewichtheffen, dat we dat nog mogen meemaken.
Alternatieve muziekband, niet iets wat je bij het gewichtheffen verwacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht, mede doordat ik niet weet wat Vampire Weekend is.
Oei, hier gaat iemand uit de bochtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht, mede doordat ik niet weet wat Vampire Weekend is.
Jeetje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
dat ik niet weet wat Vampire Weekend is.
Voor de medailles, daarnaast ook gewoon de WR-houder.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:22 schreef Felagund het volgende:
Morris denkt, als 168 kilo niet lukt, probeer ik het op 172 kilo.
Aan minder had ie niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:22 schreef Felagund het volgende:
Morris denkt, als 168 kilo niet lukt, probeer ik het op 172 kilo.
Ziet eruit alsof die een AR-15 heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Morris kijkt uit de ogen als een serial killer.
@Zipportalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof die een AR-15 heeft.
Dit was voor zijn doen matigquote:
HBO Maxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:04 schreef dvdfreak het volgende:
Ook een van van weinige os sporten
Waar te zien
Nee, er doen geen Nederlanders mee hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:24 schreef superniger het volgende:
Doet die ene Nederlander weer mee?
Enzo Kuworge, heeft zich niet geplaatst nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:24 schreef superniger het volgende:
Doet die ene Nederlander weer mee?
Maar dat mag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Deze vond ik niet tellen, ze pakte duidelijk momentum met die passen naar achter.
Ach, met z'n lelijke pressout stijl.quote:
Jennerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kyle Bruce, maar wat is zijn achternaam dan?
Dennis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kyle Bruce, maar wat is zijn achternaam dan?
Tienkampgodin.quote:
Ik vind die tweede lift beter dan de derdequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:07 schreef Aguero het volgende:
Hij wordt hier toch gewoon gruwelijk gematst?
Had gehoopt dat de Colombiaan het spannend kon maken maar helaasquote:
Bulgarije piekt duidelijk aan het einde van de Spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had gehoopt dat de Colombiaan het spannend kon maken maar helaas
Bulgarije zie je echt maar bij 2 sporten voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bulgarije piekt duidelijk aan het einde van de Spelen.
Gewichtheffen en geļmporteerde Dagestani's op de worstelmat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bulgarije zie je echt maar bij 2 sporten voor mijn gevoel.
Eigenlijk 3, maar ik denk dat jij niet veel ritmische gymnastiek kijktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bulgarije zie je echt maar bij 2 sporten voor mijn gevoel.
Oh de worstelmat vergat ik even, ik dacht aan hoepels en knotsenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewichtheffen en geļmporteerde Dagestani's op de worstelmat inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |