Je hebt mazzel: technische storing.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste 2/3 lifts maar effe uitgesteld kijken dus
Competitie is uitgesteld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
is nu nog uitgesteld wegens technische problemenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rustagh...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Erg jammer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:36 schreef wimderon het volgende:
Geen Nederlands commentaar. Flopshow.
Nee, maar deze lijkt vooralsnog vrij aardig?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij die tracker? @:heywoodu
https://www.iwf.net/scoreboard/graphics/get_scoreboard_IWF.htmlquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij die tracker? @:heywoodu
Kan me nog een zwarte pagina herinneren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Ah, kiek dan. Helemaal fresh alles.
https://www.iwf.net/scoreboard/graphics/get_scoreboard_IWF.html
Ja precies, maar die is helemaal ogpefrist kennelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan me nog een zwarte pagina herinneren.
Torenhoog favoriet Li kan dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Li het hier Irawan moeilijk maken?
Ik ben nog op zoek naar een nieuw kapsel, maar dat gaat hem niet worden.quote:
Maar een B-groep van 6 is ook matig. Sowieso, B-groepen op de Spelen, doe maar nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 deelnemers in de A-groep zorgt wel voor vrij lange sessies
Ja, ik bedoelde het dus omgekeerdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Torenhoog favoriet Li kan dat denk ik wel ja
Klinkt Nederlands genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |