Ja dan ga je iets betalen en de volgende zal zeggen dat het niet goed gedaan is en alles opnieuw moet. En dan mag je weer betalen voor die paar tegels die al waren gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:44 schreef antarex het volgende:
Ik kan helaas hier geen foto’s toevoegen?
Hij werkt voor zichzelf en hij is ook een kennis van mijn vriend :-( . De alle vorige afspraken en de smoezen gingen dus ook via mijn vriend. :-( .
De door hem gemaakte afspraak van gisteren heeft hij weer verplaatst naar vandaag. En kwam weer niet opdagen: weer ziek.
Dus nu wilde ik alles via mij en schriftelijk laten verlopen. Dat weigerde hij. Dus gevraagd om zijn spullen te komen pakken.
Volgens mijn vriend moeten we hem iets gaan betalen: 1,5 dag bezig geweest, 75% wanden badkamer betegeld.
Ben ik de enige hier, die dit raar vindt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:44 schreef antarex het volgende:
.
Je bent wel heel geduldig. Hoe kun je zo lang zonder badkamer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:15 schreef antarex het volgende:
De aannemer is sinds eind juni maar 1,5 dag bezig geweest.
...
Vandaag was voor mij de laatste druppel.
Mooi, laat je hem toch betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:44 schreef antarex het volgende:
Volgens mijn vriend moeten we hem iets gaan betalen: 1,5 dag bezig geweest, 75% wanden badkamer betegeld.
bravo, de eerste die het goed heeft;quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Heb je een offerte of afspraken op papier? Is het een witte opdracht, of is het zwart?
Indien wit zou ik hem officieel in gebreke stellen en een redelijke termijn geven om alles wat niet in orde is te herstellen en de rest af te maken. Indien hij daar niet aan voldoet, volgt er geen betaling; sterker nog, extra kosten om te herstellen wat hij niet goed heeft gedaan zullen op hem verhaald worden.
Indien zwart: einde verhaal. Hij hoeft niet meer terug te komen, en hij krijgt geen cent.
Is dat inclusief materiaal? Dus: Tegels, douche-cabine, kranen, badmeubel, etc..... of alleen uurloon en tegellijm?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:15 schreef antarex het volgende:
Wij hebben 6.500 voor het totale klus afgesproken .
Ik weet ook niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:53 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier, die dit raar vindt?
Nee, die moet je elders laten hosten, en dan kun je daar naar linken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:44 schreef antarex het volgende:
.
Bovenstaande afbeelding via deze website en dan 'hotlink voor fora" kiezen en die url hier plakkenquote:
Sorry maar dit is wel heel slecht gedaan. Ik zou hier zeker niet voor betalen, dit gaat je nog extra kosten want ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dit af wil maken. Dit moet eraf, tegelijm eraf en nieuwe tegels kopen en opnieuw beginnen.quote:
Is dat dan een foto van TS?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:36 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Sorry maar dit is wel heel slecht gedaan. Ik zou hier zeker niet voor betalen, dit gaat je nog extra kosten want ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dit af wil maken. Dit moet eraf, tegelijm eraf en nieuwe tegels kopen en opnieuw beginnen.
Serieus? Misschien 20 jaar geleden..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Uurloon tegelzetter ligt tussen de 25 en 40 euro. Voor 40 euro moet je wel keurig werk leveren, voor 25 zou het in mijn ogen 'okay' moeten zijn. Dat is dit niet.
Zie post #14quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:05 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Bovenstaande afbeelding via deze website en dan 'hotlink voor fora" kiezen en die url hier plakken
Mooi klote verder.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:26 schreef antarex het volgende:
Ps: de afgesproken kosten waren zonder alle materialen, alleen voor zijn werk. Alle materialen inclusief de voegen en de kit heb ik zelf gekocht.
Klinkt als een laffe lulquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:19 schreef antarex het volgende:
Goedenavond! Bedankt allemaal voor jullie reacties! Dit heeft mij zeker geholpen! Gisteren heb ik mijn sleutels teruggenomen en vandaag zou de aannemer zijn spullen komen ophalen.
Nu was hij keurig op tijd ;-)
Ik was steeds er bij om alles in de gaten te houden ( zodat hij niets expres extra gaan vernielen of beschadigen).
Ik wilde nog een verhaal bij hem halen: over de “ vieze” voegen, verkeerd gelijmde tegels en zijn manier van steeds zijn afspraken te verplaatsen.
Blijkbaar had hij daar geen zin in: gesprongen in zijn bus en weggereden. Aan mijn vriend heeft hij nog een hand gegeven, aan mij helemaal niets ;-)
ftfyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt als een laffe lul de behanger en een falende tegelzettert.
imgur is ook prima met meerdere opties voor plaatsen van forum hotlinksquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:04 schreef mascara-klodder het volgende:
@:antarex via postimg kun je heel simpel foto uploaden. Kiezen na het uploaden voor: hotlink voor fora.
en niks betaald neem ik aan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:19 schreef antarex het volgende:
Goedenavond! Bedankt allemaal voor jullie reacties! Dit heeft mij zeker geholpen! Gisteren heb ik mijn sleutels teruggenomen en vandaag zou de aannemer zijn spullen komen ophalen.
Nu was hij keurig op tijd ;-)
Ik was steeds er bij om alles in de gaten te houden ( zodat hij niets expres extra gaan vernielen of beschadigen).
Ik wilde nog een verhaal bij hem halen: over de “ vieze” voegen, verkeerd gelijmde tegels en zijn manier van steeds zijn afspraken te verplaatsen.
Blijkbaar had hij daar geen zin in: gesprongen in zijn bus en weggereden. Aan mijn vriend heeft hij nog een hand gegeven, aan mij helemaal niets ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |