Ja dan ga je iets betalen en de volgende zal zeggen dat het niet goed gedaan is en alles opnieuw moet. En dan mag je weer betalen voor die paar tegels die al waren gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:44 schreef antarex het volgende:
Ik kan helaas hier geen foto’s toevoegen?
Hij werkt voor zichzelf en hij is ook een kennis van mijn vriend :-( . De alle vorige afspraken en de smoezen gingen dus ook via mijn vriend. :-( .
De door hem gemaakte afspraak van gisteren heeft hij weer verplaatst naar vandaag. En kwam weer niet opdagen: weer ziek.
Dus nu wilde ik alles via mij en schriftelijk laten verlopen. Dat weigerde hij. Dus gevraagd om zijn spullen te komen pakken.
Volgens mijn vriend moeten we hem iets gaan betalen: 1,5 dag bezig geweest, 75% wanden badkamer betegeld.
Ben ik de enige hier, die dit raar vindt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:44 schreef antarex het volgende:
Ik kan helaas hier geen foto’s toevoegen?
.
Je bent wel heel geduldig. Hoe kun je zo lang zonder badkamer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:15 schreef antarex het volgende:
De aannemer is sinds eind juni maar 1,5 dag bezig geweest.
...
Vandaag was voor mij de laatste druppel.
Mooi, laat je hem toch betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:44 schreef antarex het volgende:
Volgens mijn vriend moeten we hem iets gaan betalen: 1,5 dag bezig geweest, 75% wanden badkamer betegeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |