Precies dat. Wat een bagger van TS. Geen idee wat de muur leuk vindt..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
Dit is massaproductie, zit geen ziel in. Beter sparen voor een uniek stuk. Voor 1000 euro kun ie al iets kopen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Kunst aan de muur is ontzettend persoonlijk. Om daar zo op te reageren, vind ik nergens op slaan.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar er zitten leuke werken tussen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb 3 Lendmeyourunderbellies: https://www.etsy.com/shop/LendMeYourUnderbelly
Toch leuk kunst van goede vrienden (en tevens sporadisch FOK!ker)
Het is ook erg leuk om terug te klikken in zijn werk er zitten inmiddels duidelijke periodes inquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar er zitten leuke werken tussen.
je had wat geld over en hebt iemand een museum laten beroven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:20 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Nighthawks van Hopper, altijd mooi gevonden, en nu hangt ie boven de bank
Die eerste vind ik ongelofelijk tofquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Even zoeken naar degen die ik heb
[ afbeelding ]
Flying crow II - 30x20 cm - oil and acrylics on wood - 2022 - SOLD
[ afbeelding ]
Find your shadow, tune the twilight - 50x50 cm - acrylic on canvas/wood - 2021 - SOLD
En nog één die een beetje hier op lijkt maar niet op de website staat
[ afbeelding ]
Een iets donkerder variant
Yep vond ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die eerste vind ik ongelofelijk tof
De rest ook mooi, maar die, wauw.
Geen ruimte om op te hangen? Ze zijn wel erg mooi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Yep vond ik ookvandaar dat ik hem gekocht heb, moet eerlijk zeggen dat hij niet aan de muur hangt maar in de kast staat
Er hangt ook al veel andersquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Geen ruimte om op te hangen? Ze zijn wel erg mooi.
Zelf nog niets hangen, heb wat zeefdrukken uit het huis van mijn ouders (Corneille) maar die vind ik niet echt mooi.
Ze staan prima hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |