Ik heb ze van Hout , eerst een offerte op laten maken door een gordijnen winkel die beneden gordijnen heeft opgehangen, toen online bij de Gamma hetzelfde bij elkaar geklikt en dat scheelde al enormquote:Op maandag 3 februari 2025 06:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze komt prima uit de vergelijking, ik zet 'm door naar Six.
[..]
Mooie aanbeveling, ik weet alleen nog niet of zij hebben wat wij precies zoeken. Wel taupe maar dan geen bijpassende ladderband. Deze partij blijft wel in de running.
[..]
Voor aluminium jaloezieën zijn ze met 30% korting net zo duur of duurder dan de meeste aanbieders met houten jaloezieën.
Hehe, ik weet niet wat er sindsdien gebeurd is maar ik krijg niet de indruk dat het nu nog aanzienlijk goedkoper is. Ben je tevreden over de kwaliteit?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb ze van Hout , eerst een offerte op laten maken door een gordijnen winkel die beneden gordijnen heeft opgehangen, toen online bij de Gamma hetzelfde bij elkaar geklikt en dat scheelde al enorm.
Als ik me goed herinner was het bij de gordijnen winkel 5k of zo, bij gamma nog geen 1000 euro. Alweer een tijdje geleden
Mijn schoonouders hebben van die top-down-bottom-up gordijnen en dat bevalt ze erg goed en leek me wel wat. Ik heb 1 normaal raam in de kamer en online aanvraag voor de prijs kwam op minimaal ¤500,-quote:Op maandag 3 februari 2025 07:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb ze van Hout , eerst een offerte op laten maken door een gordijnen winkel die beneden gordijnen heeft opgehangen, toen online bij de Gamma hetzelfde bij elkaar geklikt en dat scheelde al enorm.
Als ik me goed herinner was het bij de gordijnen winkel 5k of zo, bij gamma nog geen 1000 euro. Alweer een tijdje geleden
Raambekleding van Gamma is normaliter ook grote prut dus dat kan best. Tis maar net wat voor een kwaliteit je wil.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Onze vorige woning hadden we op de begane grond ook mooie raambekleding van een gordijnen winkel (donkere vitrages + zware gordijnen) , dat hing er pas 2 jaar maar kopers vonden het niet mooi dus ook alles op marktplaats gezet. Echt zonde maar voor de speurders wel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:36 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben van die top-down-bottom-up gordijnen en dat bevalt ze erg goed en leek me wel wat. Ik heb 1 normaal raam in de kamer en online aanvraag voor de prijs kwam op minimaal ¤500,-
Toen maar op marktplaats gaan zoeken en nog gevonden ook, alleen 1cm te breed. Cm eraf gehaald en voor ¤50,- heb ik het nu hangen en ze bevallen zeer goed. Was wel 1,5 uur rijden maar ben blij dat ik ze heb gekocht.
Ruim aanbod dus op mp aan 'raambekleding'.
Behalve de gevelstenen en isolatiemateriaal hebben wij alles tweedehands of gekregen of als restpartijtjes gekocht. Ons hele huisje komt op die manier op ongeveer 60.000 euro. Kost wel meer tijd zodat we ongeveer 3,5 jaar in een caravan hebben gewoond.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Onze vorige woning hadden we op de begane grond ook mooie raambekleding van een gordijnen winkel (donkere vitrages + zware gordijnen) , dat hing er pas 2 jaar maar kopers vonden het niet mooi dus ook alles op marktplaats gezet. Echt zonde maar voor de speurders wel goed.
Aan de andere kant, ze hebben best veel betaald voor de woning dus dan snap ik dat je geen 'tweedehands' gordijnen wil.
Ik snap dat dus nooit zo goedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef Sport_Life het volgende:
Aan de andere kant, ze hebben best veel betaald voor de woning dus dan snap ik dat je geen 'tweedehands' gordijnen wil.
Verkoopprijs zat op ~950k (10% overboden) dus dan zijn gordijnen naar eigen smaak relatief goedkoop.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik snap dat dus nooit zo goedAls het gewoon nagenoeg nieuw is, zonder vlekken en rookgeur, waarom niet?
Ons huis gaat ook bakken met geld kosten en sommige keuzes maken we omdat het makkelijker is, maar als we een goede deal vinden en het is tweehands dan houd ons dat zeker niet tegen.
Laat ik zou zeggen, ons huis is duurder, maar dan nog zou ik voor tweedehands gaan als het een goede deal betreftquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Verkoopprijs zat op ~950k (10% overboden) dus dan zijn gordijnen naar eigen smaak relatief goedkoop.
Triggered! Wat bedoel jij precies met schoonmaakwerk?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ze ook van hout (zou ze overigens nooooooooooit meer nemen want veel te veel schoonmaakwerk voor wie dan ook, maar ze zijn na 8 jaar nog steeds prachtig), kant en klaar van woonexpress want die hebben (of hadden iig) aparte maten die goed waren.
Dit jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:13 schreef Smallish het volgende:
![]()
Jemig, wat een lijst! Wanneer denk je deze af te ronden?
![]()
Spannend! Hoop dat het loopt zoals jullie wensen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:16 schreef Seven. het volgende:
Verder begint het erop te lijken dat ik een andere positie aangeboden krijg, en daar zou dan ook een ander salaris bij horen. Als dat allemaal doorgaat zoals in het in gedachten heb, dan wil ik nog één keer de hypotheek opengooien en kijken of we op die manier de aanbouw kunnen financieren.
Met 2 slaapkamers is het best behelpen. Thuiswerken kan alleen als Colin de hele dag weg is en met deze rol zou het eigenlijk best wel fijn zijn om gewoon structureel thuis te werken en dan wanneer nodig naar Hoofddorp (omgeving Schiphol). We missen wel een thuiswerkplek met veel opbergruimte en een een mooie slaapbank. Colin is ook bijna oud genoeg om op de zolder een übervette speelhut te bouwen.
Maar eerst moet die kluslijst af. En dan moet er ook nog een schuur komen, want dan gaan we zelf slapen in de garage.
Wie is Hilde?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Seven. het volgende:
Dit is trouwens de kluslijst![]()
Dagkanten afwerken woonkamer
Dagkanten Colin's kamer
Dagkanten slaapkamer
Dagkanten overloop
Dagkanten gang raam
Plinten woonkamer
Plinten keuken
Kozijn toilet boven ontschimmelen
Kozijn toilet boven beitsen
WC schuren en schilderen
WC raampje isoleren
WC rolhouder + haakje ophangen
Haakjes keuken ophangen
Lampje toilet vervangen Hue + kapje uit bijkeuken
Afvoer WTW unit aanleggen in kelder
Plafond gang verlagen
Gang schuren en schilderen
Gang haakjes ophangen
Gang plinten
Gang schakelmateriaal
Gang verlichting
Trap aftimmeren
Trap renoveren
Trapleuning maken
Trap lambrisering maken
Garderobe gang aftimmeren
Trapgat muur schuren en schilderen
Kast overloop aftimmeren
Traphek overloop aftimmeren
Werkplek overloop aftimmeren
Slaapkamer plinten
Colin's kamer plinten
Overloop plinten
Hilde aftimmeren
Woonkamer thermostaat ophangen
Woonkamer verf bijwerken
Woonkamer plank recht hangen
Badkamer schuren en schilderen
Badkamer raam afwerken
Badkamer schakelmateriaal
Douchecabine kitten onderkant
Badkamer medicijnkastje hangen
Haakjes badkamer ophangen
Keuken achterwand kitten
Meterkast en brievenbus isoleren
Trap naar zolder aftimmeren
Erker buiten afwerken
Spotjes buiten bij boogje
Kelder impregneren
Kelder stellingen regelen
Alle kozijnen lakken
Alle deuren lakken
Erker onderkant dak aftimmeren
Erker dorpelstenen 11cm plaatsen
Erker regenpijp afwerken
Terugslagklep op drainage afvoer sloot
Haha! De hilde is de bovenkant van het plafond op de badkamer. Een hilde is een bekende term voor boerderijen, het is de opbergruimte boven de stallen (werd meestal gebruikt voor hooi of stro).quote:
Ik weet nog dat het plan initieel was dat Six niets hoefde te doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Seven. het volgende:
Dit is trouwens de kluslijst![]()
Dagkanten afwerken woonkamer
Dagkanten Colin's kamer
Dagkanten slaapkamer
Dagkanten overloop
Dagkanten gang raam
Plinten woonkamer
Plinten keuken
Kozijn toilet boven ontschimmelen
Kozijn toilet boven beitsen
WC schuren en schilderen
WC raampje isoleren
WC rolhouder + haakje ophangen
Haakjes keuken ophangen
Lampje toilet vervangen Hue + kapje uit bijkeuken
Afvoer WTW unit aanleggen in kelder
Plafond gang verlagen
Gang schuren en schilderen
Gang haakjes ophangen
Gang plinten
Gang schakelmateriaal
Gang verlichting
Trap aftimmeren
Trap renoveren
Trapleuning maken
Trap lambrisering maken
Garderobe gang aftimmeren
Trapgat muur schuren en schilderen
Kast overloop aftimmeren
Traphek overloop aftimmeren
Werkplek overloop aftimmeren
Slaapkamer plinten
Colin's kamer plinten
Overloop plinten
Hilde aftimmeren
Woonkamer thermostaat ophangen
Woonkamer verf bijwerken
Woonkamer plank recht hangen
Badkamer schuren en schilderen
Badkamer raam afwerken
Badkamer schakelmateriaal
Douchecabine kitten onderkant
Badkamer medicijnkastje hangen
Haakjes badkamer ophangen
Keuken achterwand kitten
Meterkast en brievenbus isoleren
Trap naar zolder aftimmeren
Erker buiten afwerken
Spotjes buiten bij boogje
Kelder impregneren
Kelder stellingen regelen
Alle kozijnen lakken
Alle deuren lakken
Erker onderkant dak aftimmeren
Erker dorpelstenen 11cm plaatsen
Erker regenpijp afwerken
Terugslagklep op drainage afvoer sloot
Hehequote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het plan initieel was dat Six niets hoefde te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |