abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:17:48 #251
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_214708186
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef DKUp het volgende:

[..]
Die Alice is wel flink beter dan Joyce en de joggingbroek omlaag trekker :+
Ja. Alice is trouwens de moeder van Laura van Bekhoven, het hippiemeisje uit Utopia, die als interieurstyling werkzaam is net als haar moeder.
pi_214708230
Albert laat vooral zijn innerlijke sjaak spreken 8-)

Ik ben nu al moe van 'als ik dit of dat doe komt het door' van Birthe, Mike gooit er een grappig grapje doorheen, maar wordt niet opgepikt, want serieuze taal :D

Jan :W En ik hou van de mimiek van Anja, fascinerend!
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:32:05 #253
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214708296
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214708553
waarom is dat zo heftig, dat een volwassen, ouder iemand die serieus op zoek is naar een relatie,
dan ook zegt: ik wil niet latten, ik wil iets echts, liefst nog een keer trouwen en echt samen zijn.

albert schrikt daarvan, noemt het heftig.

joyce kopt hem even in door te kirren dat ze voor alles open staat. :+

albert nuanceert nog even door te benoemen dat hij wel een vrouw wil die staat te koken als hij
thuiskomt. wat voor vorm dat verder heeft, dat weet hij niet. ze moet wel zelfstandig zijn en soms
eens een week oprotten, zodat hij zijn joggingbroek kan laten uittrekken door een wulpse poolse.
pi_214709260
Joyce doet me denken aan de bakvissen van vroeger.

'bakvis' : opgroeiend pubermeisjes, die typisch gedrag vertonen, zoals giechelen, aanstellerig zijn, vervelend doen en verliefd zijn.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:19:43 #256
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214710004
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 06:59 schreef Sorella het volgende:
Joyce doet me denken aan de bakvissen van vroeger.

'bakvis' : opgroeiend pubermeisjes, die typisch gedrag vertonen, zoals giechelen, aanstellerig zijn, vervelend doen en verliefd zijn.
Joyce is vooral nep.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214710149
Alleen maar naar Albert zijn mening meepraten.
Dat domme gelach
Overdreven gedrag en gedans om leuk gevonden te worden
Lelijke opmerkingen over Alice maken

Nare vrouw
Ze vond het wel best dat een andere dame hem even had geneukt 1 of 2 dagen eerder. Ze gelooft alleen Albert, niet de joggingbroek omlaag trekker.
Zelfrespect is ook weer ver te zoeken :Y) Alles voor aandacht en Albert te pleasen :+ :')

De highschool bubbel van Mike en Noor barst ook hopelijk snel. De misplaatste veronderstelling dat ze telkens samen zijn…… Dat saaie gevreet en geniks ben ik ook spuugzat c_/

Anja mag in de donkere tunnel blijven deze aflevering.

Arno mag die eerste man wel wegsturen, want die krijgt geen eerlijke kans. De gast met zijn joggingpak met zijn makkelijke oneliners, geflirt en ik wil zo graag in het buitenland zijn krijgt alles voor elkaar.

Mirjam loopt altijd weg, want gasten en de opmerking hopelijk tot morgen naar haar toe zegt genoeg volgens mij :9 Dingen over zichzelf vertellen lukt niet helemaal.

Iris heeft de beste en leukste locatie met de zee. Alleen ja alleen maar bejaarden.

Thijz zwijnenstal wordt hopelijk uit het programma gezet. Ontzettend onaardige man en echt top reclame voor zijn B&B :+

Robert-Jan de acteur gaat even genieten van alle vrouwen de aankomende tijd. Misschien mag Els terugkeren als het niet zoveel soeps is. Ik vind het wel een mooi kasteel met die lage plafonds :P

[ Bericht 34% gewijzigd door DKUp op 14-08-2024 09:49:08 ]
SOONY
pi_214711424
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Bever_NL het volgende:
Die cliffhanger bij Albert gaat volgens mij niet veel verder wat die dame al eerder zei dat ze besloten heeft dat ze nog 1x gaat trouwen ................ en dat Albert zich realiseert dat ze besloten heeft dat met hem te doen. Albert houdt er niet zo van als er voor hem besloten wordt.
Zoals ik al eerder dacht betreffende die cliffhanger: 'Veel geschreeuw en weinig wol'

Joyce zei eerder vals over Alice <60> dat ze 2x zo oud dan zij is.

Dan kan zo zijn, maar dan is de 'papa' waar Joyce op aast 2x zo oud + 4 jaar <64> dan zijzelf.
Albert ziet er sochtends uit alsof hij in een rusthuis woont maar nog niet gewassen is.

Ik vond dat Jan het eindgesprek bij Anja, netjes doen. Hij kwam daar beter uit naar voren dan alle eerdere fragmenten.

Mike: Zon, zee, strand en watersport ................maar een leven met hem lijkt me redelijk zwaar op de hand.
Het nieuwe meisje heeft naast dat ze wat ouder is ook meer inhoud dan Noor <22> en surfen in Portugal.

Emil gaat naar huis. Een juiste beslissing van een van de prettigste gasten. Die Arno en z'n hut is allesbehalve de hoofdprijs. En dat geforceerde, 'zie mij geintregeerd zijn' op die saaie Franse dorpsmarkt, was zeer vermoeiend voor het kijkend oog.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 14-08-2024 12:27:04 ]
pi_214714291
Wat een programma eigenlijk...en wat een figuren (vooral scripted reality ipv 'echte' reality)..Boer zoekt vrouw is al een totaal onnatuurlijke manier van partner vinden, maar nog heilig bij deze show

Bij Albert (wat een hork) komen ze echt op z'n geld af. En hij profiteert ervan. Alleen die eerste stuurde die weg, maar met de poolse in bed duiken na een dag of twee, en dan binnen een dag helemaal dol op Joyce, en 'n dag later alweer zwaar aan 't twijfelen...

Marcel bij Mirjam was me ook een partij arrogant. Ook op 't eind nog ff melden dat ie "zeker tot het einde had mogen blijven als ie zelf niet was opgestapt".

Hoe Robert Jan Els wegstuurde was ook nogal apart. Ging toch niet slecht tussen die twee en hij had ook niet echt een goede reden. Leek wel een voorzitter van een voetbalclub die de trainer wegstuurt, zo van: "ik doe 't niet graag, maar de resultaten dwingen me ertoe"

En dat de 'nieuwelingen' net op het meest ongelukkige moment aankomen is ook wel erg geregisseerd. Bv. bij Anja die 'toevallig' net naar de kapper was en bij Mirjam die net 'romantisch' sushi aan 't eten was met Marcel.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_214715225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:20 schreef Bever_NL het volgende:

Ik vond dat Jan het eindgesprek bij Anja, netjes doen. Hij kwam daar beter uit naar voren dan alle eerdere fragmenten.
Vond ik ook, viel me mee van hem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214715238
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:54 schreef Loohcs het volgende:
Hoe Robert Jan Els wegstuurde was ook nogal apart. Ging toch niet slecht tussen die twee en hij had ook niet echt een goede reden. Leek wel een voorzitter van een voetbalclub die de trainer wegstuurt, zo van: "ik doe 't niet graag, maar de resultaten dwingen me ertoe"
:D!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214715595
In Sparto, in Sparto in Sparto

In Sparto schijnt bijna altijd de zon
SOONY
pi_214715601
Kalimera
SOONY
pi_214715627
Hij heeft weer hetzelfde joggingpak aan
SOONY
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:52:47 #265
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214715631
Passieve Arno vindt dat Niels zich nu maar moet bewijzen dat hij moeite wil doen voor hem
Wat een flapdrol :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214715649
Ik word hier een beetje misselijk van.
In twee dagen zit hij al op Arno.
Kussen
Met de hond erbij
SOONY
pi_214715668
die gruwelijke caravan ook gewoon, waar emile ruim een week heeft moeten pitten :{
pi_214715683
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
die gruwelijke caravan ook gewoon, waar emile ruim een week heeft moeten pitten :{
Lekker onderscheid maken, heerlijk…..
SOONY
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:58:53 #269
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214715731
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef DKUp het volgende:
Kussen
Met de hond erbij
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uit :N
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214715734
Oh ja Mike en zijn psychische stoornissen
SOONY
pi_214715744
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef DKUp het volgende:
Kussen
Met de hond erbij
komt meteen zo over van 'zo even snel mijn territorium claimen, voordat er nog iemand bij komt'
pi_214715748
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uit :N
Ze hebben wel op een terrasje gezeten in dat trieste dorpje
SOONY
pi_214715755
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
komt meteen zo over van 'zo even snel mijn territorium claimen, voordat er nog iemand bij komt'
Dat ja want de volgende man heeft geen kans. Hetzelfde met Mike met die Noor. Ze doen niks, maar die andere dames maken geen kans.
SOONY
  woensdag 14 augustus 2024 @ 21:00:35 #274
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214715757
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ze hebben wel in op een terrasje gezeten in dat trieste dorpje
Ja dat was het dan ook :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214715760
Ech
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:52 schreef Puzzie het volgende:
Passieve Arno vindt dat Niels zich nu maar moet bewijzen dat hij moeite wil doen voor hem
Wat een flapdrol :')
Echt h, dan had ik als log al helemaal geen zin meer om iets te regelen. Niels zegt: of een mooie wandeling. Arno: is dat met of zonder rugzak. Pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')