Ja. Alice is trouwens de moeder van Laura van Bekhoven, het hippiemeisje uit Utopia, die als interieurstyling werkzaam is net als haar moeder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die Alice is wel flink beter dan Joyce en de joggingbroek omlaag trekker
Joyce is vooral nep.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 06:59 schreef Sorella het volgende:
Joyce doet me denken aan de bakvissen van vroeger.
'bakvis' : opgroeiend pubermeisjes, die typisch gedrag vertonen, zoals giechelen, aanstellerig zijn, vervelend doen en verliefd zijn.
Zoals ik al eerder dacht betreffende die cliffhanger: 'Veel geschreeuw en weinig wol'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Bever_NL het volgende:
Die cliffhanger bij Albert gaat volgens mij niet veel verder wat die dame al eerder zei dat ze besloten heeft dat ze nog 1x gaat trouwen ................ en dat Albert zich realiseert dat ze besloten heeft dat met hem te doen. Albert houdt er niet zo van als er voor hem besloten wordt.
Vond ik ook, viel me mee van hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:20 schreef Bever_NL het volgende:
Ik vond dat Jan het eindgesprek bij Anja, netjes doen. Hij kwam daar beter uit naar voren dan alle eerdere fragmenten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:54 schreef Loohcs het volgende:
Hoe Robert Jan Els wegstuurde was ook nogal apart. Ging toch niet slecht tussen die twee en hij had ook niet echt een goede reden. Leek wel een voorzitter van een voetbalclub die de trainer wegstuurt, zo van: "ik doe 't niet graag, maar de resultaten dwingen me ertoe"
Lekker onderscheid maken, heerlijk…..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
die gruwelijke caravan ook gewoon, waar emile ruim een week heeft moeten pitten
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef DKUp het volgende:
Ik word hier een beetje misselijk van.
In twee dagen zit hij al op Arno.
Kussen
Met de hond erbij
komt meteen zo over van 'zo even snel mijn territorium claimen, voordat er nog iemand bij komt'quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef DKUp het volgende:
Ik word hier een beetje misselijk van.
In twee dagen zit hij al op Arno.
Kussen
Met de hond erbij
Ze hebben wel op een terrasje gezeten in dat trieste dorpjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uit
Dat ja want de volgende man heeft geen kans. Hetzelfde met Mike met die Noor. Ze doen niks, maar die andere dames maken geen kans.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
komt meteen zo over van 'zo even snel mijn territorium claimen, voordat er nog iemand bij komt'
Ja dat was het dan ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben wel in op een terrasje gezeten in dat trieste dorpje
Echt h, dan had ik als log al helemaal geen zin meer om iets te regelen. Niels zegt: of een mooie wandeling. Arno: is dat met of zonder rugzak. Pfffquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:52 schreef Puzzie het volgende:
Passieve Arno vindt dat Niels zich nu maar moet bewijzen dat hij moeite wil doen voor hem
Wat een flapdrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |