abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214617137
Ik geef Robert helemaal gelijk die 2 Ro en Max moeten beiden eruit, zo irritant.
pi_214617570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 20:51 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Wacht, die ene lange met zn blonde pluk? Met zijn vriendin die niet op bezoek wilde komen ofzo
:D Die ja!

"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_214618360
Ze hebben deze cyclus echt verlengd met een extra opdracht want de laatste opdracht is altijd het laatste uitdagingsduel. Ze zijn dus om onverklaarbare redenen aan het melken deze cyclus.
Denk dat de knock-outs vanaf vrijdag vorige week begonnen zijn. Maar ik ben nu een beetje de draad kwijt op welke dag ze zitten een week geleden, maar ik vermoed dat dat dit vrijdag is, dus het hele weekend vorige week hebben ze de knock-outs en finale gespeeld en maandag nieuwe cyclus gestart met nieuwe deelnemers, schat ik zo in.
De Vossen maken nog even TV, maar sluit niet uit dat die nog wel wat plekken stijgen in de ranking waardoor ze een exit van 1 van de 4 ontlopen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214618430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef wolffie het volgende:
Ik geef Robert helemaal gelijk die 2 Ro en Max moeten beiden eruit, zo irritant.
Dan moet Robert even in conclaaf met Chelsea om 1 van de 2 dumpen maar ik denk dat dit niet lukt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214618616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik vond die scores op het scherm al zo raar laag, ze hebben het blijkbaar door.. potverteren en opvreten alles die laatste week.. het maakt toch geen zak uit wat je aan punten hebt , of hoe laag je staat in de knock-uit rondes _O-
Ik snap alleen niet waarom die witte boodschappen doen tot ze op nul staan, dan kan je niet meedoen met de knock-outs dat er nog een spel gespeeld ging worden weten ze toch niet? en zo wel hadden ze ook laatste kunnen worden. :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214618626
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 20:23 schreef spapaars het volgende:
Emo momentje.
Doorgespoeld, een fout sinterklaas gedicht over je overleden broer. Nee dank je :{w
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214619659
De vliegenkolonie is ook weer neergestreken daar in de keuken. Tijdens het gesprek van Rowena en Chelsea zag je er meer dan 20+ op de achtergrond en de hele invasie zal de febo wel uit beeld houden.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 09:22:40 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214621840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik snap alleen niet waarom die witte boodschappen doen tot ze op nul staan, dan kan je niet meedoen met de knock-outs dat er nog een spel gespeeld ging worden weten ze toch niet? en zo wel hadden ze ook laatste kunnen worden. :?
Er kunnen zomaar 2 reden zijn dat het ze niets meer interesseert om laatste te zijn, 1- dat ze met z'n drieën er al uit zijn dat Rob gaat, of 2- dat ze nog gokken op één spel
pi_214622884
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,3 Marktaandeel: 9,2 Kijkcijfer: 373.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

Lineaire kijkcijfers van gisterenavond, tegenover OS 277.000. Je ziet nu Nederlanders gaan winnen daar de kijkcijfers dalen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214623060
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 09:22 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Er kunnen zomaar 2 reden zijn dat het ze niets meer interesseert om laatste te zijn, 1- dat ze met z'n drieën er al uit zijn dat Rob gaat, of 2- dat ze nog gokken op één spel
Optie 2 zou wel vreemd zijn. Het was puur mazzel dat ze punten wisten te scoren omdat het een gokspel was. Laten we eerlijk zijn ze kunnen echt hélemaal niks :D
  donderdag 8 augustus 2024 @ 10:44:15 #86
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214623111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 10:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Optie 2 zou wel vreemd zijn. Het was puur mazzel dat ze punten wisten te scoren omdat het een gokspel was. Laten we eerlijk zijn ze kunnen echt hélemaal niks :D
Het vreemde feit dat ze al hun punten gebruikt hebben om te shoppen, kan dan nog maar één ding betekenen .. het interesseert hun geen moer meer ;)
  donderdag 8 augustus 2024 @ 11:01:43 #87
3542 Gia
User under construction
pi_214623320
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:17 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik vergeet altijd dat er 250 punten voor de winnaar zijn en niet de punten van de vragen

[ afbeelding ]

De vossen zullen die 250 punten krijgen, zelfs als ze geen antwoord geven op die laatste vraag

Kunnen ze hooguit van plek 4 naar 3 als de Gieren niet scoren

[ afbeelding ]
Maakt ook niet uit, mijn telling klopte toch niet meer met die zieke hoeveelheden aan boodschappen.
Hoe gaan ze dat doen met de nieuwe cyclus? Eerlijk verdelen? De haaien-kast puilt uit. Snel een bondje vormen en blauwe bandjes pakken, dan.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 11:21:13 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214623533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Maakt ook niet uit, mijn telling klopte toch niet meer met die zieke hoeveelheden aan boodschappen.
Hoe gaan ze dat doen met de nieuwe cyclus? Eerlijk verdelen? De haaien-kast puilt uit. Snel een bondje vormen en blauwe bandjes pakken, dan.
Ah, dat is een goeie, alle punten die je nog hebt in je voorraadkast stoppen voor de volgende cyclus _O-

Ze weten natuurlijk allang dat ze straks weer met 50 punten moeten beginnen, dan is het meer dan duidelijk dat het de Gieren geen moer meer doet dat ze nu op 0 staan

Febo is bijna verplicht om de volgende cyclus ook al die voorraden in beslag te nemen.. iedereen starten met een basispakket :P
  donderdag 8 augustus 2024 @ 11:39:06 #89
3542 Gia
User under construction
pi_214623793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ah, dat is een goeie, alle punten die je nog hebt in je voorraadkast stoppen voor de volgende cyclus _O-

Ze weten natuurlijk allang dat ze straks weer met 50 punten moeten beginnen, dan is het meer dan duidelijk dat het de Gieren geen moer meer doet dat ze nu op 0 staan

Febo is bijna verplicht om de volgende cyclus ook al die voorraden in beslag te nemen.. iedereen starten met een basispakket :P
Denk niet dat ze dat doen. Ik vermoed dat Beau sowieso samen blijft met Didi en Floflo en wellicht op voorhand er een 4de bij kiezen. Wellicht Bruce. En dan dus heel snel de blauwe bandjes kunnen pakken.
Maar als de meiden, Sam, Sjelsie, Bo en Sjie, ook vooraf al besluiten samen te gaan, is het nog maar de vraag wie als eerste de blauwe bandjes heeft. Want die komen vanuit 3 bondjes, waar zouden zij anders 'recht' op hebben? Kan nog flink wat heibel opleveren.

Maar misschien wordt het verdeeld?? Ik vind het raar, al die boodschappen.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 11:53:34 #90
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214623962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Denk niet dat ze dat doen. Ik vermoed dat Beau sowieso samen blijft met Didi en Floflo en wellicht op voorhand er een 4de bij kiezen. Wellicht Bruce. En dan dus heel snel de blauwe bandjes kunnen pakken.
Maar als de meiden, Sam, Sjelsie, Bo en Sjie, ook vooraf al besluiten samen te gaan, is het nog maar de vraag wie als eerste de blauwe bandjes heeft. Want die komen vanuit 3 bondjes, waar zouden zij anders 'recht' op hebben? Kan nog flink wat heibel opleveren.

Maar misschien wordt het verdeeld?? Ik vind het raar, al die boodschappen.
Ik heb er nooit op gelet wat er met de opgeslagen spullen gebeurt na wisseling , maar dit keer was die inmense stapel boodschappen kratten wel opvallend.. grof gerekend voor ruim ¤500 :{ Dat is inderdaad alleen maar handig als je al zeker weet dat je in de volgende cyclus van dezelfde kleur bent

Herstel.. er is voor een vermogen aan boodschappen besteld.. en voor de laatste verdienopdracht :{

[ Bericht 6% gewijzigd door 5thencounter op 08-08-2024 12:00:58 ]
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:12:43 #91
3542 Gia
User under construction
pi_214624170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik heb er nooit op gelet wat er met de opgeslagen spullen gebeurt na wisseling , maar dit keer was die inmense stapel boodschappen kratten wel opvallend.. grof gerekend voor ruim ¤500 :{ Dat is inderdaad alleen maar handig als je al zeker weet dat je in de volgende cyclus van dezelfde kleur bent

Herstel.. er is voor een vermogen aan boodschappen besteld.. en voor de laatste verdienopdracht :{

[ afbeelding ]
Maar bijvoorbeeld Sam, die nu bij de haaien zit, krijgt zij daar wat van mee? Waren ook haar punten, toch?
Vorige week wilde ze nog weg bij de haaien, vanwege de mannencultuur.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:23:03 #92
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214624253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar bijvoorbeeld Sam, die nu bij de haaien zit, krijgt zij daar wat van mee? Waren ook haar punten, toch?
Vorige week wilde ze nog weg bij de haaien, vanwege de mannencultuur.
Dat is voor elke cyclus hetzelfde, 4 weken punten verdienen en opmaken voor het eind..

En ja als diegene die nu hun kasten vol hebben gebunkerd moeten dan wel in de volgende cyclus hetzelfde bondje claimen _O-
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:27:15 #93
3542 Gia
User under construction
pi_214624295
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat is voor elke cyclus hetzelfde, 4 weken punten verdienen en opmaken voor het eind
Maar die hoeveelheid die nu besteld is, krijgen ze echt niet op voor het eind. Denk echt dat dit in de voorzorg besteld is, omdat het anders zonde van de punten is.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:36:04 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214624393
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar die hoeveelheid die nu besteld is, krijgen ze echt niet op voor het eind. Denk echt dat dit in de voorzorg besteld is, omdat het anders zonde van de punten is.
Dat hebben ze nu wel door ja.. zoveel kratten vol moet wel potverteren worden de komende week :P

En ze hebben nog punten over ook, waarmee ze de knock-uit week in gaan

pi_214624432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Alle challenges zijn al geweest, dus ze konden niet meer onder de nul komen te staan.

Ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde uitgegeven, alleen de haaien 100 extra.

Ik ga ervanuit dat dit in overleg is gebeurd.
Vorige keer wilden ze ook allemaal voor hetzelfde bedrag boodschappen doen aan het eind.

En begin van het jaar bleek dat ze na elke cyclus de boodschappen herverdelen, alleen toen wilde Beau ineens niet meer (altijd alles in zijn voordeel) want zij hadden toen vele meer boodschappen over en hij bleef bij dezelfde kleur. :')

Dus waarschijnlijk wordt het nu ook weer herverdeeld, grofweg. Of ze zijn sinds Beau zijn egoïsme overgestapt op 'alle boodschappen blijven voor hetzelfde team (qua kleur).'

Ben iig blij dat de Haaien geen eerste zijn. _O-
Hotapnyc
pi_214624474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:40 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Alle challenges zijn al geweest, dus ze konden niet meer onder de nul komen te staan.

Ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde uitgegeven, alleen de haaien 100 extra.

Ik ga ervanuit dat dit in overleg is gebeurd.
Vorige keer wilden ze ook allemaal voor hetzelfde bedrag boodschappen doen aan het eind.

En begin van het jaar bleek dat ze na elke cyclus de boodschappen herverdelen, alleen toen wilde Beau ineens niet meer (altijd alles in zijn voordeel) want zij hadden toen vele meer boodschappen over en hij bleef bij dezelfde kleur. :')

Dus waarschijnlijk wordt het nu ook weer herverdeeld, grofweg. Of ze zijn sinds Beau zijn egoïsme overgestapt op 'alle boodschappen blijven voor hetzelfde team (qua kleur).'

Ben iig blij dat de Haaien geen eerste zijn. _O-
Dat was mijn punt niet. Als ze boodschappen hadden gedaan zodat ze 1 punt overhielden zou dat wel logisch zijn. Met 0 punten lig je uit de knock-out race.
pi_214624535
Wat een pipo trouwens die Beau. Zo overtuigd van zijn eigen telkunsten en zo neerbuigend over die van Floris en Sam. En uiteindelijk dwingt ie Floris zo ongeveer om veel eerder te drukken dan hij zelf wilde. Hij is in zijn eentje de hele oorzaak dat de haaien verloren hebben en geen eerste meer staan. :') Hoe arrogant kan je wezen. En ontactisch. Want hoe meer mensen meeschatten hoe dichter bij het juiste antwoord het gemiddelde zit.

Maar goed. :s)
Hotapnyc
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:48:57 #98
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214624538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat was mijn punt niet. Als ze boodschappen hadden gedaan zodat ze 1 punt overhielden zou dat wel logisch zijn. Met 0 punten lig je uit de knock-out race.
Dat was ook een zware gok van de Gieren om alle punten op te maken met maar één spelletje te gaan... waar ze met mazzel weer 100 punten mee wonnen ;)
pi_214624719
Maanden terug was er gedoe bij een nieuwe cyclus toen restanten van de voorraad over alle bondjes verdeeld moest worden. Beau deed er toen moeilijk over, want die hadden toen nog een dikke voorraad en dat wilde hij niet delen, terwijl anderen riepen dat dat eerder nooit een probleem was geweest.

Weet niet hoe ze die boodschappen nu afgesproken hebben, punten binnen de bondjes verdelen in persoonlijk budget zou betekenen dat ieder voor zich een eigen voorraad heeft. Hoeft er ook niks verdeeld te worden.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_214625478
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:48 schreef Cirilico het volgende:
Wat een pipo trouwens die Beau. Zo overtuigd van zijn eigen telkunsten en zo neerbuigend over die van Floris en Sam. En uiteindelijk dwingt ie Floris zo ongeveer om veel eerder te drukken dan hij zelf wilde. Hij is in zijn eentje de hele oorzaak dat de haaien verloren hebben en geen eerste meer staan. :') Hoe arrogant kan je wezen. En ontactisch. Want hoe meer mensen meeschatten hoe dichter bij het juiste antwoord het gemiddelde zit.

Maar goed. :s)
Dus dat opbokken met die Beau, maar ik denk dat hij net zo'n plakvlieg is als die daar nu rondvliegen momenteel...
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')