SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet goedkoop, 40 mensen elke dag te eten geven, spelletjes laten doen en hun troep verschonen en na een jaar evenoed zogenaamd een miljoen geven 6 ton hooguit na aftrek van alle boetes en domme aankopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef wolffie het volgende:
Ik gehoord dat een jaar van je leven terug komt.
Wanneer is nog niet bekend, maar het zou zo maar eens kunnen. Goedkoper is het wel die ton elke maand is te duur.
40 mensen in diezelfde ruimte was een chaos, ik heb de helft van al die klieren voor weken/maanden niet fatsoenlijk kunnen volgen, daar zorgde die beroerde streamcontrol wel voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon EJVJL 2.0, alleen zonder streams. Betwijfel of dat oude format zonder streams wel zo'n een succes zal zijn.
Scheelt dat er veel zelf vertrokken het eerste half jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
40 mensen in diezelfde ruimte was een chaos, ik heb de helft van al die klieren voor weken/maanden niet fatsoenlijk kunnen volgen, daar zorgde die beroerde streamcontrol wel voor
Regna..wie? dooie kut nam ook een ton mee ..Febo heeft er een handje vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt dat er veel zelf vertrokken het eerste half jaar
Zonder die streams was ik destijds sowieso afgehaakt, te veel mensen om uberhaupt redelijke screen tijd te geven. Sommigen vertrokken snel, die had je in de uitzendingen nauwelijks gezien. Hier hebben ze met 16 man soms al moeite te laten zien wie iemand is. Die eerste Erik won een ton, jatte eens wat chocola en meer weten we niet van 'm
Geen idee, ik weet wel dat Sereen alleen eigen waarheden heeft en Sjelsie met alles meelooptquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Was Chelsea niet degene die Serena chanteerde met Bo? ... Toch niet vreemd dat ze nu voor haar eigen hachje gaat?
Vind het typisch dat uitgerekend Chelsea, die haar destijds inderdaad met Bo chanteerde om Denise eruit te werken nu commentaar heeft op de speelwijze van Serenaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat Sereen alleen eigen waarheden heeft en Sjelsie met alles meeloopt
We gaan verder met de stopwatch-gate..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
De Slangen-Zijn-Niet-Te-Vertrouwen-Gate.. het is wel wanhopige TV
Sjah het is een goudvis kom daar, 1x een rondje lopen en ze zijn alles weer vergetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het typisch dat uitgerekend Chelsea, die haar destijds inderdaad met Bo chanteerde om Denise eruit te werken nu commentaar heeft op de speelwijze van Serena
Ja dat is typisch rel-tv maken. die stopwatch heeft totaal geen waarde meer, kleuterspeeltjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We gaan verder met de stopwatch-gate..
Rowena maakt het ook weer eens groter dan het is. Als ze dat ding niet gekregen hadden had ze ook wat anders moeten regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |