jij bent een libellequote:
Ik ben vergeten vrees ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu ben ik ook nieuwsgierig
Edit: en een toelichting zou ik ook tof vinden.
jij bent een vuursalamanderquote:
jij bent een britse korthaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu ben ik ook nieuwsgierig
Edit: en een toelichting zou ik ook tof vinden.
jij bent een Hong Kong-salamander (geen uitleg nodig denk ik?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
En ik? En graag nog een uitleg erbij.
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
volgens mij iedereen gehad nu, de volgorde liep even door elkaar, ben je overgeslagen quote mij even dan.
Dank uquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een britse korthaar
[ afbeelding ]
Deftig en vriendelijke katten, maar je moet ze niet uitdagen dan krijg je gewoon een pets. (overigens volgens mij de enige welke username/ui passen bij het dier)
Jij bent een egelquote:
Lol awesome UI gelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:29 schreef Homijn het volgende:
Ik weet het niet hoor.Leuk uitzicht, maar ik mis de wortels.
Akkoord uiteraard (heb ik al)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik stel voor dat iedereen zijn dier als UI neemt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe jij je gorilla als UI dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou bij jou toch al duidelijk moeten zijn.quote:
Tegenwoordig kan alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou bij jou toch al duidelijk moeten zijn.
Nice, thanks man!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een vingerdier
[ afbeelding ]
zo cutequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een egel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |