Dat is overdreven natuurlijk. In de Conference League zouden ze hoge ogen kunnen gooien. In de Europa league hebben ze een erg gunstige loting nodig maar zullen ze ook geen modderfiguur slaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hebben niks in Europa te zoeken.
Liever de Conference League voor de coëfficiënten polonaisequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is overdreven natuurlijk. In de Conference League zouden ze hoge ogen kunnen gooien. In de Europa league hebben ze een erg gunstige loting nodig maar zullen ze ook geen modderfiguur slaan.
Heb je een nieuw woord geleerd? Wat een overdreven gebruik van 'club'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
De roemruchte club Amsterdamse Football club Ajax is inderdaad de enige relevante voetbal club in heel de lage landen. Goede maatstaaf inderdaad voor die armzalige clubs.
Die polonaise is wel weer voorbij. Ik zie dit jaar geen enkel team iets neerzetten eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liever de Conference League voor de coëfficiënten polonaise
In principe verwijst de ene club naar de naam van de club waar toevalligerwijs ook club in zit. Dus ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woord geleerd? Wat een overdreven gebruik van 'club'
Verkeerd aangespeeld. Hij probeerde er nog iets van te maken. Maar de pass is illustratief.quote:
Welkom terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
pffffffffffffffffffff kutzooi
@:Zipportal
@:Scrummie
Welkom terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
pffffffffffffffffffff kutzooi
@:Zipportal
@:Scrummie
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Ziet er niet best uit wat ik op buienradar ziet. Oei
vallende uienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:GGMM vindt dit leuk.
Ik ga dit Europese seizoen minder vaak de confrontatie opzoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Eens. Ik had een reactie verwacht op mijn uiterst kansloze post
Zou mooi zijn als je note-vrij blijft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga dit Europese seizoen minder vaak de confrontatie opzoeken.
Op advies van Coco.
Zolang we F1 niet meerekenen ben ik uiterst goed op weg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je note-vrij blijft.
Dat is een beetje het probleem van de hele Eredivisie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente heeft nog wel een leuk elftal voor de eredivisie maar elk niveautje hoger en alle tekortkomingen komen aan het licht.
Veel te warm om te werken joh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je note-vrij blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |