abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214628088
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
Weinig mensen die het zal boeien, maar ik plaats het toch :9

[ x ]
Het zal vast erg kwetsend zijn voor moslims, maar kun je even toelichten waarom dit dan erg zou zijn?
Intolerant voor intolerantie
pi_214628120
bianconeri heeft weer een voet tussen de deur van het topic gezet? :')
pi_214628269
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 17:43 schreef Cuendillar het volgende:
bianconeri heeft weer een voet tussen de deur van het topic gezet? :')
Godver :D
pi_214638368
Israeli peace activist murdered by Hamas is memorialized in Gaza evacuee camp
https://www.timesofisrael(...)n-gaza-evacuee-camp/

"Asked whether women using the community space, including for educational activities for their children, had inquired who Vivian Silver was, Abu Daqqa (oprichter van het kamp) replied, “We tell people who she was. They know there are a lot of Israelis and Jewish people who helped the Palestinians. Not all Israelis are [Prime Minister Benjamin] Netanyahu. People in Gaza know that.”
pi_214639176
Voor degenen die up-to-date willen blijven over wat er in Israel speelt in de vorm van een dagelijkse podcast kan ik “The Times of Israel Daily Briefing” op spotify aanraden. 20-30 minuten waar ze het belangrijkste nieuws bespreken.

Podcast · [object Object] · Welcome to The Times of Israel Daily Briefing: Your update on what’s important in Israel, the Middle East and The Jewish World.

[ Bericht 32% gewijzigd door oblo op 09-08-2024 10:57:33 ]
pi_214645076
Hamas said demanding release of Marwan Barghouti in first stage of hostage deal
Terror group reportedly understands it cannot return to power and sees popular 2nd Intifada leader, serving life for deadly terror attacks, as potential ally to rule Gaza after war

https://www.timesofisrael(...)age-of-hostage-deal/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214646110
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 17:33 schreef Aether het volgende:
Hamas said demanding release of Marwan Barghouti in first stage of hostage deal
Terror group reportedly understands it cannot return to power and sees popular 2nd Intifada leader, serving life for deadly terror attacks, as potential ally to rule Gaza after war

https://www.timesofisrael(...)age-of-hostage-deal/
_O-

Het dringt nog steeds niet tot ze door, he...

Ze hebben niets te eisen. :)
pi_214646689
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 18:20 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
_O-

Het dringt nog steeds niet tot ze door, he...

Ze hebben niets te eisen. :)
In lijn met de tactiek die ze sinds januari voeren.
Hopelijk gaat Israël hier niet in mee.
pi_214646706
Israeli airstrike kills senior Hamas official in Lebanon
https://www.iranintl.com/(...)crisis-August-8-2024
pi_214653330
https://www.telegraaf.nl/(...)rden-jullie-begraven

Ach, Arabieren... Ze zwepen zichzelf weer op met genocidale praat, voor ze weer billenkoek krijgen en zich weer in de slachtofferrol manoevreren.

Het wordt eigenlijk een beetje vermoeiend, dat riedeltje.
pi_214657337
Kennelijk mogen de terroristen vriendjes niet meer demonstreren op de Dam. Ze zijn verbannen naar het Beursplein.
pi_214657756
Breaking: nog steeds geen vrede.
pi_214657920
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 23:29 schreef Cuendillar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rden-jullie-begraven

Ach, Arabieren... Ze zwepen zichzelf weer op met genocidale praat, voor ze weer billenkoek krijgen en zich weer in de slachtofferrol manoevreren.

Het wordt eigenlijk een beetje vermoeiend, dat riedeltje.
"Ze zwepen zich weer op met genocidale praat".

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_214657985
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:47 schreef oblo het volgende:
Voor degenen die up-to-date willen blijven over wat er in Israel speelt in de vorm van een dagelijkse podcast kan ik “The Times of Israel Daily Briefing” op spotify aanraden. 20-30 minuten waar ze het belangrijkste nieuws bespreken.

Podcast · [object Object] · Welcome to The Times of Israel Daily Briefing: Your update on what’s important in Israel, the Middle East and The Jewish World.
Zijn er ook podcasts die neutraal zijn en die kritisch zijn op beide partijen?

Zeg maar een podcast voor mensen die niet verbonden zijn door afkomst of geloof.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_214658025
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 12:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
"Ze zwepen zich weer op met genocidale praat".

[ afbeelding ]
Wat probeer je met deze foto nu precies aan te tonen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:01:31 #116
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214658052
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dagelijks lees je bij verschillende media dat er weer tientallen Palestijnen bij een bombardement zijn omgekomen. Ook lees ik net dat ze weer moeten vluchten van een plek die eerst als veilig werd bestempeld.
Daar is hier in deze topicreeks weinig tot geen aandacht voor. En bespaar me a.u.b. je post dat ze het verdienen en bla bla bla.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214658139
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat het geweldig is in Gaza. Heeeeuuuurrlijk.

Zie je toch?
pi_214658199
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dagelijks lees je bij verschillende media dat er weer tientallen Palestijnen bij een bombardement zijn omgekomen. Ook lees ik net dat ze weer moeten vluchten van een plek die eerst als veilig werd bestempeld.
Daar is hier in deze topicreeks weinig tot geen aandacht voor. En bespaar me a.u.b. je post dat ze het verdienen en bla bla bla.
Hmm, nee hoor, dat zal ik je niet besparen. Ik denk namelijk dat het belangrijk is om eerlijk en open te zijn over dit conflict. En inderdaad, de Palestijnen hebben dit over zichzelf afgeroepen Als men niet te maken had willen hebben met bombardementen dan had men bijvoorbeeld niet:

• Een terreurbeweging als hun politieke leiders moeten kiezen
• Leiders verkiezen die zeggen dat het noodzakelijk is dat 'het bloed van bevolking van vloeien'
• Leiders verkiezen die terroristen tussen en onder de bevolking verschuilen
• Meerdere intifada's moeten starten gericht op de Israëlische bevolking
• Terrorisme en ongebreidelde Jodenhaat moeten steunen
• Niet de eigen kinderen opvoeden tot Jodenhaters en terroristen
• Niet herhaaldelijk een tweestatenoplossing van de tafel moeten vegen
• Niet de hele Gazastrook moeten veranderen in een terreurhol met een grootschalige terroristische infrastructuur
• Niet de barbaarse aanslagen van 7 oktober moeten uitvoeren en nog belangrijker: deze niet moeten toejuichen

Het is bijzonder dat Palestijnen denken dat als zij zich verlagen tot de meest brute vormen van terreur dit allemaal acceptabel is of slechts 'verzet' zou zijn. Maar zodra er dan wordt teruggeslagen dit ineens niet meer eerlijk is er maar meteen sprake van genocide zou zijn.

Ik heb het al eerder gezegd: Israël en had samen met het Westen al veel eerder eens tegen het terrorisme van dit volk moeten optreden. Alles wat er nu met de Palestijnen gebeurt is het resultaat van hun eigen keuzes en handelen. Men heeft hier zelf voor gekozen, maar vindt het ineens niet meer leuk nu men aan de verliezend hand is. Tja, dat is niet hoe een oorlog werkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:19:41 #119
438527 MissButterflyy
pi_214658245
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:15 schreef HowardRoark het volgende:

Knip

Juist. Dit heb je al 100.000 keer gepost in allerlei varianten.
Waarom doe je het weer? Ik ga mijn mening niet bijstellen over dat ik anders over de gewone Palestijn denk.
pi_214658252
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 12:53 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Zijn er ook podcasts die neutraal zijn en die kritisch zijn op beide partijen?

Zeg maar een podcast voor mensen die niet verbonden zijn door afkomst of geloof.
Die ken ik niet, maar je hoeft niet bang te zijn voor lokale bronnen. Die zijn juist de meest waardevolle. The Times of Israel Daily Briefing is duidelijk een pro-Israel podcast met een centrum tot centrum-links geluid. Duidelijk links tot extreem-links met veel kritische geluiden is de Haaretz podcast. De Al Jazeera podcast is pro-Palestijns. Ik zou een beetje van alles consumeren en dan hoef je niet bang te zijn dat je iets mist.

[ Bericht 0% gewijzigd door oblo op 10-08-2024 13:57:26 ]
pi_214658260
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Juist. Dit heb je al 100.000 keer gepost in allerlei varianten.
Waarom doe je het weer? Ik ga mijn mening niet bijstellen over dat ik anders over de gewone Palestijn denk.
En ik ga mijn mening ook niet bijstellen omdat ik weet dat ik gelijk heb en dus verkondigen wij beide onze mening nogmaals. Het staat jou verder geheel jezelf het idee voor te houden dat er zoiets is als 'gewone Palestijnen' en je hebt ook het recht die mening te verkondigen. Ik stoor mij daar verder ook niet aan.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:26:23 #122
438527 MissButterflyy
pi_214658299
Het staat jou ook geheel vrij even je mening voor je te houden. En ik weet ook dat ik gelijk heb. :)
pi_214658352
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Het staat jou ook geheel vrij even je mening voor je te houden. En ik weet ook dat ik gelijk heb. :)
omdat het je niet aanstaat? Echt gooi jezelf weg hoor dan :D
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:50:37 #124
438527 MissButterflyy
pi_214658516
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:30 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
omdat het je niet aanstaat? Echt gooi jezelf weg hoor dan :D
Zegt ie toch ook van mij?
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:51:51 #125
438527 MissButterflyy
pi_214658526
Ah, verkeerd gelezen. Dat zegt ie niet.
Wat ik bedoel is dat ik zijn mening weet, het is zinloos de miljoenste keer hetzelfde te vertellen tegen me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')