Ja en ze waren de Nederlanders op Mallorca toch al zatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:20 schreef Jed1Gam het volgende:
Nederlanders in het buitenland, de zomereditie: vechtpartijen, slopen, dronkenschap, doodslag, moord
O ja poeptopic van vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en ze waren de Nederlanders op Mallorca toch al zat
https://www.hln.be/buiten(...)iland-over~ac90234a/
Oja, die was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en ze waren de Nederlanders op Mallorca toch al zat
https://www.hln.be/buiten(...)iland-over~ac90234a/
In dat soort hotels ligt er echt helemaal niks van waarde, precies omdat ze die krotten volduwen met bezopen jongeren voor een paar tientjes per nachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Veel te mild imo. Hoe het ook maar 2000 euro schade zijn? Arbeid vast goedkoop, om die muur te fixen. En die plasma TV was wss. zo'n 100 euro model. Maar toch...
arbeid in spanje is veel duurder als in nederland iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:33 schreef valentijn101 het volgende:
Mag ik de gegevens van de klusser die voor ¤2070,- een wand vervangt, stuckt en verft. En dan nog geld over heeft voor een nieuwe tv en de kamer poetst?
Ik stel voor alle schade op dit soort gasten te verhalen. Huur verlies omdat er in de kamer gewerkt moet worden, poetsvrouwen, politie en rechter die nodig waren. En dan ook nog een inreisverbod voor Spanje voor een jaar of 5 of zo.
Uitreisverbod van hun huis voor 5 jaar graag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:33 schreef valentijn101 het volgende:
Mag ik de gegevens van de klusser die voor ¤2070,- een wand vervangt, stuckt en verft. En dan nog geld over heeft voor een nieuwe tv en de kamer poetst?
Ik stel voor alle schade op dit soort gasten te verhalen. Huur verlies omdat er in de kamer gewerkt moet worden, poetsvrouwen, politie en rechter die nodig waren. En dan ook nog een inreisverbod voor Spanje voor een jaar of 5 of zo.
Soort van alternatief klus team gok ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Foto's van de gesloopte kamers?
Hoe de fuck breek je nu weer een muur door
Help mijn kind is klusserquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soort van alternatief klus team gok ik.
Ik weet zeker dat mijn ma zou hebben gezegd, laat hem maar lekker in de cel rottenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pappie en mammie betalen wel, want hun jongens doen zoiets niet, en als wel, zullen ze het écht nooit meer doen!
Njaahh, maar dat zegt ze ook als je niks hebt gedaan............quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mijn ma zou hebben gezegd, laat hem maar lekker in de cel rotten
ALTIJD JAN, PIET, RODERICK OF JAN WILLEMquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:20 schreef damsco het volgende:
Ach ze hebben zover we weten niet iemand dood geschopt. Het gaat de goede kant op met de Nederlandse toeristen in tokkie-oorden.
Hoe de fuck is de schade geraamd op "meer dan 2000 euro"?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Je kan die kamer ook niet verhuren tijdens renovatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe de fuck is de schade geraamd op "meer dan 2000 euro"?
Een hele muur doorgebroken!?
Vind het bedrag ook best wel laag. Volgens mij komen die klojo's hier genadig mee weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe de fuck is de schade geraamd op "meer dan 2000 euro"?
Een hele muur doorgebroken!?
Zo'n dun gipswandje stelt niks voor en wordt vaker gebruikt in die cheapy hotels..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Gipsplaatje ertussen en klaar. Echte schade is hooguit 500quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind het bedrag ook best wel laag. Volgens mij komen die klojo's hier genadig mee weg.
Ahh zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:06 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zo'n dun gipswandje stelt niks voor en wordt vaker gebruikt in die cheapy hotels..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |