Dit lijkt mij ook eerder een aanvalsfout maar het zal welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Deense loopt zelf tegen Bo/Beau op en krijgt de strafworp mee.
Ja, hierom alleen al wint Frankrijk dat spel, stukje marchanderenquote:
Als we eruit liggen is handbal geen sportquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, hierom alleen al wint Frankrijk dat spel, stukje marchanderen
en een 2m is ook handigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Redefine het volgende:
Nu moet je echt een aantal Deense missers achter elkaar krijgen.
Denen hebben vlak voor rust en na rust een hele goede fase gehad, daarna redelijk gelijk op maar verschil staat nog op het bord hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Zorro het volgende:
Nederland begon met 4-0 voorsprong te nemen
Daarna is het dus 24-16
Om maar aan te geven hoe oppermachtig de Denen eigenlijk zijn
Keeper wisselenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Redefine het volgende:
Nu moet je echt een aantal Deense missers achter elkaar krijgen.
Ook een defecte klok geeft twee keer per dag de juiste tijd. Valentijn moeten we zoveel mogelijk negeren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
zou valentijn driessen dan toch profetische woorden hebben gesproken?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:50 schreef RipCity het volgende:
Alle andere landen hebben n keeper. Wij hebben alleen iemand die er toevallig staat.
Nou dat. Slordig. En een matige keeper.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:50 schreef RealistAtheist het volgende:
Als je 3 doelpunten voorstaat en vervolgens Denemarken 7!?!?!? keer achter elkaar laat scoren. Dan verdien je ook niks. Wedstrijd in 3 of 4 minuten tijd compleet weggegeven.
Dan kom je nog terug tot 2 punten verschil met een man meer situatie om tot 1 punt achter te komen. En die verneuk je ook. Tja wat wil je dan nog? Zoals vrijwel altijd bij de handbaldames waren de verwachtingen hoog gespannen maar komt ze elke keer tekort.
Commentator zei nog een wereldkeepster hebben we..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou dat. Slordig. En een matige keeper.
Eerste helft van de eerste helft was ook wel goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:52 schreef Enawh het volgende:
[..]
Commentator zei nog een wereldkeepster hebben we..
Keepte een goede wedstrijd, maar zeker geen keepster die tot de top behoort in het handbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:52 schreef Enawh het volgende:
[..]
Commentator zei nog een wereldkeepster hebben we..
Net als de verdediging van het team spelend in blauwquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef kilon het volgende:
Scheids is ook wel heel slecht, maar dan nog.
Die had beter sax kunnen blijven spelen jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef Szura het volgende:
Dulfer verreweg de slechtste bij Nederland dit toernooi
Daar speel je 8-1 ofzo ja. Voor de rest was het allemaal wel oke, met natuurlijk een goede fase de eerste 10 minutenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef alpeko het volgende:
Ze hebben het in de 10 min voor en na rust weggegeven
Can di Dulfer een beetje spelen ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had beter sax kunnen blijven spelen ja
Can dy dat dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had beter sax kunnen blijven spelen ja
Ik heb van Engeland geleerd dat je geen Duitsland hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:58 schreef kilon het volgende:
[..]
We zijn geen Duitsers met laatste minuten
Typisch Deens ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:59 schreef Redefine het volgende:
Apart dat de Denen dit doen met zo'n ruime voorsprong aan het eind.
Altijd weer die Portug.. eh Denen.quote:
Dat zeg ik sinds gisteren 22.50 uur toch ook niet meer snelquote:
2 in een minuut had bij een grote fout van de Denen nog gekund.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:01 schreef kilon het volgende:
Had toch niks uitgemaakt. 3 in een minuut kan niet
Dat is niet zo raar als Nederland volle bak op de counter staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Denen scoren nog met 2 man minder... tja
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, ik ga over twee weken naar Denemarken maar heb er nu even geen zin meer in.
Ik volgende weekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, ik ga over twee weken naar Denemarken maar heb er nu even geen zin meer in.
Nee, omdat je zelf als team zwaar ondermaats presteert en echt teveel stomme foutenmaakt. Verlies kan gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:03 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Omdat je van een beter team verliest?
GiannisGOD, stuk beter dan TeamNL troep.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:03 schreef Salina het volgende:
Tied voor basketbal @:PippenScottie @:3rr0r @:Zipportal @:DeeBee @:derest @:PowerLoungen @:GotenSSJ
Beach zit er ook nog in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Nou, vanavond maar juichen voor het laatste vlaggetje in de teamsporten buiten hockey.
Pasta zal gebroken worden!
LEGOland slopen!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Kanovaren ook nog hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Nou, vanavond maar juichen voor het laatste vlaggetje in de teamsporten buiten hockey.
Pasta zal gebroken worden!
Die gaat ook gewoon gesloopt worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
GiannisGOD, stuk beter dan TeamNL troep.
Grote kans ja, als 1 van z'n broertjes ook maar een beetje van zijn talent had gehad had het leuk kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat ook gewoon gesloopt worden.
Toen hadden ze nog wat wereld toppers die op belangrijke momenten opstonden volgens mij. Nu zit je volgens mij een beetje in overgangsperiode met nieuwe spelers die zich nog moeten bewijzen en oudgediende die tegen stoppen zitten aan te hikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef Redefine het volgende:
Is toch wel opmerkelijk dat de toernooien met een goede poulefase ze er snel uit liggen. Terwijl bij de OS in 2016 ze heel matig waren in de poule en wel de halve finale haalden. En bij die wereldtitel speelden ze een van hun slechtste toernooien sinds de doorbraak.
Zo goed was die poule helemaal niet. Nederland is niet meer de absolute wereldtop die het in aanloop naar Rio was, de Denen verslaan vandaag was eigenlijk al heel mooi geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef Redefine het volgende:
Is toch wel opmerkelijk dat de toernooien met een goede poulefase ze er snel uit liggen. Terwijl bij de OS in 2016 ze heel matig waren in de poule en wel de halve finale haalden. En bij die wereldtitel speelden ze een van hun slechtste toernooien sinds de doorbraak.
Mwah Anbbingh is nog steeds wereldtop, maar vandaag helaas wat minder. Terwijl Housheer en Van de Wetering al op het goede niveau zitten. In de verdediging mis je wel nog de ervaring.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:10 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog wat wereld toppers die op belangrijke momenten opstonden volgens mij. Nu zit je volgens mij een beetje in overgangsperiode met nieuwe spelers die zich nog moeten bewijzen en oudgediende die tegen stoppen zitten aan te hikken.
Ik bedoel eigenlijk meer qua overwinningen. In Rio was het met de hakken over de sloot door. En bij het gewonnen WK zelfs wat geluk met andere uitslagen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo goed was die poule helemaal niet. Nederland is niet meer de absolute wereldtop die het in aanloop naar Rio was, de Denen verslaan vandaag was eigenlijk al heel mooi geweest.
En dan wordt de tegenstander Brazilië. Ik weet nog steeds niet hoe die daar überhaupt terecht waren gekomen, maar dat was wel echt een droomscenario.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer qua overwinningen. In Rio was het met de hakken over de sloot door. En bij het gewonnen WK zelfs wat geluk met andere uitslagen.
Toen in Rio had je nog Groot en Broch. Die waren toen wereldtop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah Anbbingh is nog steeds wereldtop, maar vandaag helaas wat minder. Terwijl Housheer en Van de Wetering al op het goede niveau zitten. In de verdediging mis je wel nog de ervaring.
Dat was toen wel mazzel. En toen speelde NL juist hun beste wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan wordt de tegenstander Brazilië. Ik weet nog steeds niet hoe die daar überhaupt terecht waren gekomen, maar dat was wel echt een droomscenario.
Groot is wel het grootste gemis. Broch was er meerdere periodes niet bij, dus was al wat anders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Toen in Rio had je nog Groot en Broch. Die waren toen wereldtop.
Dan had je Snelders. Je middenblok is zo erg verzwakt, zowel in de verdediging als in de aanval.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groot is wel het grootste gemis. Broch was er meerdere periodes niet bij, dus was al wat anders.
Vooral in de verdediging is het verschil groot ja. In de aanval zijn nog wel grote talenten doorgekomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan had je Snelders. Je middenblok is zo erg verzwakt, zowel in de verdediging als in de aanval.
Verdedigend valt er inderdaad nog veel te winnen. Mar ook die schoten van 9 meter…quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral in de verdediging is het verschil groot ja. In de aanval zijn nog wel grote talenten doorgekomen.
Ja, tijd om dat ff om te draaienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:19 schreef H.Vviv het volgende:
Egypte bij rust met 12-8 voor tegen Spanje.
Dat staat iedereen vrij, maar ik hoop tóch op Spanje!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:58 schreef H.Vviv het volgende:
Spannend wedstrijdje wel. Laten we hopen op Egypte.
Tot wanneer, hoe lang, welke score, welke tijd?quote:
2x5quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot wanneer, hoe lang, welke score, welke tijd?
10 min verlengenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot wanneer, hoe lang, welke score, welke tijd?
Al een paar missers, gaat goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:16 schreef H.Vviv het volgende:
En nu heel geforceerd wil die Fransman het gaan beslissen. Speel gewoon je aanvallen.
Nadat ie omver wordt getrokken.quote:
Na 5/5 geloof ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:03 schreef H.Vviv het volgende:
Hansen mist een zeven meter en dus nog spannend in de slotminuut.
Ja vooral hopen dat dat walgelijke Franse team sneuvelt, erger ik me al vele jaren aanquote:
Tegen Zweden vrees ik er voor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja vooral hopen dat dat walgelijke Franse team sneuvelt, erger ik me al vele jaren aan
Ik vroeg mij af als niet kenner van handbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:12 schreef kilon het volgende:
Wacht, er waren nog 6 seconden en je hebt de bal. Waarom dan zo'n idiote gooi naar voren? Het is toch alleen maar een beetje rondgooien achterin
Je mag de bal maximaal 3 seconden in je hand houden, daarna moet je overspelen of dribbelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:15 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af als niet kenner van handbal.
Kon die fransman niet gewoon 6 seconden de bal vasthouden?
Of waarom ging alle fransen naar voren ipv naar achteren zodat ze het rond kunnen spelen?
Nu moedt hij, als ie de bal kwijy wilt, de bal naar voren gooien wst dus helemaal mis ging ?
Dit is wel een van de meest bizarre wedstrijden die ik ooit heb gezien, en ik heb er echt heel veel gezien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag de bal maximaal 3 seconden in je hand houden, daarna moet je overspelen of dribbelen.
Maar achteraf gezien had hij dit best iets slimmer kunnen oplossen
Was het weer raak ?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net terug uit het stadion. Verschrikkelijk onsportief volk is het ook
Het lijkt me wel fantastisch om in zo’n stadion te zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je hebt wel uitstekende handbalwedstrijden uitgekozen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
2 x een gekkenhuis, werkelijk onvoorstelbaar. Ik heb dat nog nooit bij een handbalwedstrijd meegemaakt, nergens. Maar tegen Duitsland stonden de Fransen de hele wedstrijd aan de goede kant van de score. Tegen Zweden niet en dat wordt het publiek ronduit onsportief en vervelend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het lijkt me wel fantastisch om in zo’n stadion te zitten.
Ik hoop dat Noorwegen morgen die hele zaal stil speelt. Tegen Zweden waren ze met z'n 20.000-en akelig onsportief.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:21 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond nog Denemarken tegen Slovenië, dat wordt een eitje voor de Denen. Sowieso zijn de Denen dit toernooi onwijs goed bezig.
De dames hebben morgen Frankrijk tegen Noorwegen voor goud, Zweden en Denemarken gaan op voor brons. Vermoed dat Noorwegen goud pakt.
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik hoop dat Noorwegen morgen die hele zaal stil speelt. Tegen Zweden waren ze met z'n 20.000-en akelig onsportief.
Moeten zij weten, maar Spanje moet de meubelen een beetje redden deze laatste dagen voor wat voorlopig best wel weer flopspelen waren. Daar had een handbalfinale mooi bij geholpen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niks jammer aan.
Duitsland dat het zo goed doet met een heel jong team.
Op die manier heb je dan wel weer gelijk. Maar als het om handbal gaat ben ik een echte Duitsland fan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten zij weten, maar Spanje moet de meubelen een beetje redden deze laatste dagen voor wat voorlopig best wel weer flopspelen waren. Daar had een handbalfinale mooi bij geholpen.
Duitsland scoort dan weer vrij prima.
Dat wordt lastig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |