Ja gezien!! Bizar en idd Kendrick, wat een sportieve vent!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft iemand net het polsstokhoogspringen gezien? Super knap!
En nog mooier was om te zien hoe Kendrick (USA) hem aan het aanmoedigen was.
Maar met welke termijn zoek je hulp? Ik weet niet wat ''normaal'' is.. bij de vorige 2 keren Corona ook hoofdpijn gehad maar dat ging samen met de andere klachten voorbij. Nu ben ik ook klachtenvrij op die nare hoofdpijn na en het beperkt me behoorlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:22 schreef Nijna het volgende:
Geen advies... als dat wat anders helpt niet helpt en je blijft hoofdpijn houden, dan zou ik even overleggen met de huisarts denk ik. Beterschap @:PoesinDoos
Dan zal ik morgenochtend even bellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:47 schreef Bami het volgende:
Dan zou ik iig even contact zoeken, en vertelt de huisarts je wel hoe lang je het aan moet kijken? Ik vind 1,5 week echt al wel lang.
En rust proberen te houden corona blijft nastyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:51 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dan zal ik morgenochtend even bellen
Ik doe niks andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En rust proberen te houden corona blijft nasty
Da heeft ze hier nogquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier werkte Alka Seltzer altijd fantastisch maar nergens meer te krijgen
Thnxquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:51 schreef Mushanga71 het volgende:
@:PoesInDoos idd even de ha bellen. Bij dochter werkte de daro hoofdpijnpoeders altijd goed, maar dat was gewone hoofdpijn, geen corona nawee.
Beterschap
Ja prima weer gehad. We begonnen in Kaapstad daar wel een kleine bui gehad (en later nog een keer tijdens het rijden) maar geen last van gehad. Af en toe nog wel wat koude dagen en vooral in de avond. Het tweede deel van de reis zaten we noordelijker en was het in de avond fris, maar niet meer echt koud. En overdag tussen de 20 en 27 graden gehad. Waarbij 20 wel koeler aan voelde als wanneer het hier 20 is. En 27 graden echt perfect was terwijl ik dat hier al snel warm/benauwd vind.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:hilliebillie: luipaard is idd moeilijk te spotten.
Had je goed weer?
Het begon inderdaad met enorm zere gewrichten, mijn nek is nog steeds pijnlijk. Dus zou ook prima daar vandaan kunnen komen, bedankt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:48 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja prima weer gehad. We begonnen in Kaapstad daar wel een kleine bui gehad (en later nog een keer tijdens het rijden) maar geen last van gehad. Af en toe nog wel wat koude dagen en vooral in de avond. Het tweede deel van de reis zaten we noordelijker en was het in de avond fris, maar niet meer echt koud. En overdag tussen de 20 en 27 graden gehad. Waarbij 20 wel koeler aan voelde als wanneer het hier 20 is. En 27 graden echt perfect was terwijl ik dat hier al snel warm/benauwd vind.
Dus we hebben zeker niet mogen mopperen. (De week voor we in Kaapstad aan kwamen was het er nog noodweer met flinke modderstromen, dus voor we gingen hadden we wel even wat schrik wat we zouden aantreffen/meemaken)
@:poesindoos corona hoofdpijn geen ervaring mee, maar als mijn hoofdpijn rond m’n ogen zit, dan zit vaak m’n nek/schouders ontzettend vast (zonder dat ik dat op die plek merk) massage (of evt met zo’n massage’gun’ als er niemand is om me te masseren) is het enige dat dan verlichting kan brengen en waardoor het op den duur over gaat. Paracetamol/ibuprofen doet in dat geval ook helemaal niks.
Beterschap!
Het is best leuk! Er staan puzzels in, strips, dat soort dingen. En uiteraard ook reclame, maar ik vind dat echt wel meevallen. Sjaak vindt het in ieder geval erg leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met het Lego Magazine?
https://www.lego.com/nl-n(...)IHtN-JEgqqOFts0PHzew
Is dat voornamelijk reclame ed of ook leuk voor kinderen?
Ja ze vonden het leuk!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met het Lego Magazine?
https://www.lego.com/nl-n(...)IHtN-JEgqqOFts0PHzew
Is dat voornamelijk reclame ed of ook leuk voor kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |