Intentie en kennis van maakt natuurlijk al het verschil. Degene die hier met mietje begon, deed dat zeggende dat hij dat hier eigenlijk niet kon posten, en hád die kennis dus duidelijk al. En deed het toch.quote:
Racist!quote:
Omdat de opmerking van LHO overduidelijk sarcasme was? Parodie? Zoiets. Ik vind je herhaalde punt of je al dan niet queer zijn en de implicaties daarvan ingewikkeld. Ik heb al heel vaak aangegeven vond het vorige gesprek hierover echt een naar gesprek vond en je standpunt moeilijk te volgen en pijnlijk. Dus ik begrijp oprecht niet wat je wilt overbrengen. Wat niet wegneemt dat het prima mag natuurlijk maar ik hoef niet mee te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:54 schreef sigme het volgende: [..] Waarom zou LHO's standpunt over hoe kwetsend iets is meer gewicht in de schaal leggen dan dat van mij? Waarom mag LHO's wel 'Gaaaaay!' zeggen, en en ander niet 'mietje', terwijl het een veel duidelijker naar homosexualiteit verwijst dan het ander. Waarom zou ik niet queer kunnen zijn en evenzeer een queer-standpunt naar voren kunnen brengen, met evenveel waarde als .. ieder ander?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef sigme het volgende:
Rellen stoken drammen.
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
STROT
Ik zou zeggen, als je niets te doen heb zoek de post geschiedenis van LHO van voor de verdwijning er eens bij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik denk wel dat het een soort vicieuze cirkel is. Als je naar vaak genoeg het gevoel hebt gehad dat je niet gehoord werd, ga je steeds harder roepen. Niet alleen op dit onderwerp en niet alleen LHO.
Aan de ene kant polariseert dat. Aan de andere kant kun je je afvragen of het niet ook pure noodzaak is, omdat het geluid van de meerderheid niet altijd te overstemmen is als het niet gebeurt.
Kun je ook uitleggen wat gatekeepen is en met hoeveel stokslagen dat bestraft mag worden?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Intentie en kennis van maakt natuurlijk al het verschil. Degene die hier met mietje begon, deed dat zeggende dat hij dat hier eigenlijk niet kon posten, en hád die kennis dus duidelijk al. En deed het toch.
Maar ik bedoel dat helemaal niet provacatief. En heel veel andere mensen ook niet. Derhalve ben ik geen provoterolle.quote:
Moet je maar niet zo'n slhomo zijnquote:
Wie het juiste privilege heeft wordt opgevat als 'overduidelijk sarcasme'.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat de opmerking van LHO overduidelijk sarcasme was? Parodie? Zoiets. Ik vind je herhaalde punt of je al dan niet queer zijn en de implicaties daarvan ingewikkeld. Ik heb al heel vaak aangegeven vond het vorige gesprek hierover echt een naar gesprek vond en je standpunt moeilijk te volgen en pijnlijk. Dus ik begrijp oprecht niet wat je wilt overbrengen. Wat niet wegneemt dat het prima mag natuurlijk maar ik hoef niet mee te doen.
Wat is er ingewikkeld aan mijn al dan niet queer zijn?quote:
Als je het niet wil lezen, skip je het. Als het een nette discussie is, is er niets in te grijpen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef Jeroboam het volgende:
@:miss_sly kun je hier een keertje ingrijpen, de repeterende discussies worden een beetje vermoeiend.
Nou, zo’n topictitel is lastig steeds overheen te lezen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het niet wil lezen, skip je het. Als het een nette discussie is, is er niets in te grijpen.
Het is geen nette discussie meer hoor want het respect naar elkaar toe ontbreekt volledig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het niet wil lezen, skip je het. Als het een nette discussie is, is er niets in te grijpen.
Ga jij ook harddrugs promoten hier?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helemaal niets. Deel het bed met wie je wilt. Slinger je standpunten de wereld in. Laat mij erbuiten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan mijn al dan niet queer zijn?
Valt wel mee, toch? En zo’n ramp is het toch niet? Hij verliest wellicht een beetje zijn waarde door het repeterende ervan, maar ik zie geen reden om dat aan te passen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, zo’n topictitel is lastig steeds overheen te lezen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:50 schreef sigme het volgende:
Toen ik nog klein was, en nog een jongetje was()
Hier. Neem een harddrugs.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Helemaal niets. Deel het bed met wie je wilt. Slinger je standpunten de wereld in. Laat mij erbuiten.
Wait, what?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ga jij ook harddrugs promoten hier?
Of je druks lusquote:
Als er niet conform policy wordt gepost, is het handig om een tr te zetten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is geen nette discussie meer hoor want het respect naar elkaar toe ontbreekt volledig.
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:
Sly weer. Erg slyquote:
Dat heb je, maar niet iedereen leest en onthoudt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef sigme het volgende:
Ik bedoel, het is niet alsof ik er nooit iets over gezegd heb.
[..]
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch? En zo’n ramp is het toch niet? Hij verliest wellicht een beetje zijn waarde door het repeterende ervan, maar ik zie geen reden om dat aan te passen.
Altijd weer (die) slyquote:
En men neemt maar wel massaal aan dat dit en dat en die zal wel zus en zo. Zonder een spoor van interesse.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat heb je, maar niet iedereen leest en onthoudt.
Mijn kind sprak hem meteen aan, met de simpele vraag of er dan iets mis was met gay zijn. Hij vertelde er thuis over en ik dacht dat t daarmee klaar was.quote:Wie het laatst op het plein is, is gay
Ik kan me herinneren dat het zeker eens breder ter sprake geweest is, ook in de context van je opgroeien enzoquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
En men neemt maar wel massaal aan dat dit en dat en die zal wel zus en zo. Zonder een spoor van interesse.
Meer mobiel fokken. Dan zie je maar de helftquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, zo’n topictitel is lastig steeds overheen te lezen.
Ik had daarin oplettender kunnen zijn, waarvoor excuses.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
En men neemt maar wel massaal aan dat dit en dat en die zal wel zus en zo. Zonder een spoor van interesse.
Een snel bezoek aan Google levert Brabantse roots op...quote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef Vanyel het volgende:
Toen vissen nog konden lopen? Is dat een uitdrukking?
Wel mobiel, maar op iPad. Op een phone red ik het echt niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Meer mobiel fokken. Dan zie je maar de helft
Overmacht ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel mobiel, maar op iPad. Op een phone red ik het echt niet.
En de kisten bier nog van hout waren en je er tegen moest zuipen om de kachel aan te houden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toen de lucht nog schoon en de seks nog vies was?
Zo is dat. Bovendien is de raadselachtige bug van kantoor ontrafeld, we weten waar het aan schort.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef z80 het volgende:
De popcorn is op. Kaasplankje is leeg.
Bedtijd. Morgen eens kijken wat er van de SC is overgebleven als het stof is opgetrokken.
Mag een blanke Fransoos van middelbare leeftijd nog wel vrolijk zijn vraag ik me dan afquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef sigme het volgende:
Wie eigent zich een woord toe, als een partij zegt 'dat is *ons* woord, wij mogen dat gebruiken, jullie niet'
Je kan een opmerking een misplaatst grapje vinden. Als je een grapje bestaande uit het woord 'mietje' opvat als dehumaniserend dan ben je actief aanstoot aan het nemen.
En qua mezelf, ik vind het echt te sneu voor woorden dat ik toch die quote heb opgezocht.
Ik ken echt 0 van die uitspraken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:41 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)kingen_over_vroeger/
Daar wel. Maar als ie hier komt wonen niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag een blanke Fransoos van middelbare leeftijd nog wel vrolijk zijn vraag ik me dan af
Neequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo is dat. Bovendien is de raadselachtige bug van kantoor ontrafeld, we weten waar het aan schort.
Morgen maar eens zien of mijn favoriete schaap nog leeft - ze heeft blauwtong.
'truste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik om de lapoquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef Queller het volgende:
Ben ik dom als ik niets begrijp van de discussie van de afgelopen pagina's?
Waarover maken we ons / jullie je zo druk?
Mijn oma (Rotterdamse) zei altijd "Gaat wel over als je een jongetje wordt" als ze vond dat iemand zich aanstelde. (Of "als je een meisje wordt", net wat van toepassing was)quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb dat altijd opgevat als een wat belegen uitdrukking in de categorie 'toen vissen nog konden lopen', niet als een persoonlijke historie. Her spijt me als dat ongeïnteresseerd is.
Ik over mijn zere rug. Alsof ik vandaag de hele dag in de zon heb liggen bakken en nu helemaal roze/paars ben van achteren. Zou mijn laatste uur geslagen hebben? In zeker zijn zou dit dan ook mijn lapo kunnen zijn. Ik voel een band!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik om de lapo
Ik ken hem juist als ‘voordat je een jongetje wordt’.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn oma (Rotterdamse) zei altijd "Gaat wel over als je een jongetje wordt" als ze vond dat iemand zich aanstelde. (Of "als je een meisje wordt", net wat van toepassing was)
Waak je dan over ons van gene zijde? En laat het licht knipperen bij post 298?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:00 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik over mijn zere rug. Alsof ik vandaag de hele dag in de zon heb liggen bakken en nu helemaal roze/paars ben van achteren. Zou mijn laatste uur geslagen hebben? In zeker zijn zou dit dan ook mijn lapo kunnen zijn. Ik voel een band!
Uiteraard! Ik zal wel af en toe komen spokenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waak je dan over ons van gene zijde? En laat het licht knipperen bij post 298?
Het soort paars wat gaat resulteren in bevredigend bruin? Of in een vlokkerige verschijning de komende dagen, wegens vervellen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:00 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik over mijn zere rug. Alsof ik vandaag de hele dag in de zon heb liggen bakken en nu helemaal roze/paars ben van achteren. Zou mijn laatste uur geslagen hebben? In zeker zijn zou dit dan ook mijn lapo kunnen zijn. Ik voel een band!
Ik denk deur 1. Ik verschiet al van kleur als ik het weerbericht lees. Alleen heb ik dat vandaag niet gedaan en ik heb óók niet in de zon gezeten. Heel vreemd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:03 schreef fietsie het volgende:
Het soort paars wat gaat resulteren in bevredigend bruin? Of in een vlokkerige verschijning de komende dagen, wegens vervellen?
Och QuelleQind, ik heb er nu al zin iquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik zal wel af en toe komen spoken
Als je niets meer van me hoort, dan weet je hoe laat het is!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och QuelleQind, ik heb er nu al zin i
Ik deed vandaag van die klusjes waarbij je incidenteel in de zon bent. En veel meer verkleurd dan de dagen hiervoor waarin ik fietstochten van 4+ uur deed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk deur 1. Ik verschiet al van kleur als ik het weerbericht lees. Alleen heb ik dat vandaag niet gedaan en ik heb óók niet in de zon gezeten. Heel vreemd.
Dat zou het ook best kunnen zijn geweest. Oma is nu 10 jaar dood, en haar gevleugelde uitspraken worden steeds minder geciteerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken hem juist als ‘voordat je een jongetje wordt’.
Ik sluit niets uit, maar ik denk eerder iets dat bij iets grieperigs hoort. Alsof de tram over me heen is gereden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef fietsie het volgende:
Ik deed vandaag van die klusjes waarbij je incidenteel in de zon bent. En veel meer verkleurd dan de dagen hiervoor waarin ik fietstochten van 4+ uur deed.
Wellicht iets met zonkracht ?
Uiterlijk 297quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je niets meer van me hoort, dan weet je hoe laat het is!
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:57 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 bedankt voor je uitgebreide post!Ik zie het voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ook al ken ik je niet irl)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Er heerst van alles volgens mij. Al die mensen die allerlei dingen meebrengen van vakantiequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, maar ik denk eerder iets dat bij iets grieperigs hoort. Alsof de tram over me heen is gereden.
Ik geloof dat ik wel erg dramatisch doe
Welke lijn ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, maar ik denk eerder iets dat bij iets grieperigs hoort. Alsof de tram over me heen is gereden.
Ik geloof dat ik wel erg dramatisch doe
Er riep ook weer iemand Coronings te hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er heerst van alles volgens mij. Al die mensen die allerlei dingen meebrengen van vakantie
Beterschap
Mijn, twentse, moeder zei dat tegen mijn zus en mij, en “als je een meisje wordt” tegen mijn broerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn oma (Rotterdamse) zei altijd "Gaat wel over als je een jongetje wordt" als ze vond dat iemand zich aanstelde. (Of "als je een meisje wordt", net wat van toepassing was)
Mijn vader ook, die had er 2 als je je ziekjes voelde:quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn, twentse, moeder zei dat tegen mijn zus en mij, en “als je een meisje wordt” tegen mijn broer
Bij ons was het "als mijn tante een baard had dan was het mijn oom"quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"als mijn oom tieten had was het mijn tante", prima te vervangen met Gino's "if my grandma had wheels she was a bike!"
Dank je wel; komt goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Tele6 het volgende:
Er heerst van alles volgens mij. Al die mensen die allerlei dingen meebrengen van vakantie
Beterschap
Dan is een niet al te groot balkon wel zo handigquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder zijn we vandaag voor de derde dag op rij gaan winkelen voor tuinmeubels. En we haten winkelen dus heel fijn was het allemaal niet.
We hebben inmiddels 2 fauteuils en een bijzettafel in huis. En prullen. En goede opties voor loungeset, eetstoelen en een tafel. Nu nog knopen doorhakken want naar meer winkels gaan we echt niet
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan is een niet al te groot balkon wel zo handig
Iedereen gaat toch af en toe de fout in? Boeien. Zeg je dan "skoezieee dit aangeleerde gedrag floepte er uit ook al weet ik nu dat het ontof is" of doe je of de rest van de wereld een probleem creëert omdat een deel van de rest van de wereld zegt "dat vind ik niet tof van jou".quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy shit, 3x3! Ik leef een jaar korter door die wedstrijd man.
Tevens vraag ik me af of ik nog wel eens 'flikker/sodemieter op' zeg. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat dat niet zo is helaas. Ik weet wel dat ik het nooit zou zeggen om een rel te ontketenen
Ja nou dat laatste vooral.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch af en toe de fout in? Boeien. Zeg je dan "skoezieee dit aangeleerde gedrag floepte er uit ook al weet ik nu dat het ontof is" of doe je of de rest van de wereld een probleem creëert omdat een deel van de rest van de wereld zegt "dat vind ik niet tof van jou".
En voel je je helemaal senang als x-ist, ook goed. Maar sta er dan ook achter en geef toe dat je x-ist bent. Niet aan de lopende band x-istische dingen roepen én volhouden dat je geen x-ist bent en/of dat de dingen die je roept níét x-istisch zijn.
Nou ja van hem kan ik het me ihkv artikel 1 nog wel voorstellen dattie het uit alle macht ontkent...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja nou dat laatste vooral.
Zelfs Wilders ontkent uit alle macht racistisch te zijnGeen idee waarom. Geef gewoon toe man. Die kat is al lang uit de tas.
Plaatst een foto op x van de zilveren 8 (witte mannen) maar niet van gouden 4 (3 witte en 1 gekleurde vrouw)quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja van hem kan ik het me ihkv artikel 1 nog wel voorstellen dattie het uit alle macht ontkent...
Toeval!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Plaatst een foto op x van de zilveren 8 (witte mannen) maar niet van gouden 4 (3 witte en 1 gekleurde vrouw)
Altijd weer die tyfus Rotterdammers met hun goede postsquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch af en toe de fout in? Boeien. Zeg je dan "skoezieee dit aangeleerde gedrag floepte er uit ook al weet ik nu dat het ontof is" of doe je of de rest van de wereld een probleem creëert omdat een deel van de rest van de wereld zegt "dat vind ik niet tof van jou".
En voel je je helemaal senang als x-ist, ook goed. Maar sta er dan ook achter en geef toe dat je x-ist bent. Niet aan de lopende band x-istische dingen roepen én volhouden dat je geen x-ist bent en/of dat de dingen die je roept níét x-istisch zijn.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Kip ontsnapt uit Noord-Holland en pakt trein naar Arnhem https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-trein-naar-arnhem #omroepgelderland #gld
Mja. Technisch gezien is dat misschien wel zo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja van hem kan ik het me ihkv artikel 1 nog wel voorstellen dattie het uit alle macht ontkent...
Bezorgde Britten die nu hun zorgen uiten bij AZC's (/s) en swastika's op hun rug getatoeëerd hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja nou dat laatste vooral.
Zelfs Wilders ontkent uit alle macht racistisch te zijnGeen idee waarom. Geef gewoon toe man. Die kat is al lang uit de tas.
Omgquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Kip ontsnapt uit Noord-Holland en pakt trein naar Arnhem https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-trein-naar-arnhem #omroepgelderland #gld
Hier, weer iets waar ik niets van snap. Ik ben te dom voor deze SCquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat fijn! Hopelijk wordt ze snel beter!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:14 schreef sigme het volgende:
En Rosa leeft nog. Ziet er beter uit dan gister.
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:14 schreef sigme het volgende:
Nee, geen idee/quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
of @:jan_onderwater, weet jij dit?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:14 schreef sigme het volgende:
Zonder vaccinatie ging zo'n 40% dood dacht ik; dus ook een ruime helft die het overleeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is mooi!
Kan een schaap blauwtong overleven? Was het gevaccineerd?
En andere schaapjes zijn gezond? Pfff wat een gedoe.
En zo’n bug hè - ook een soort blauwtong - is dat dan een ‘persoonlijke’ fout van een collega, of van een team uit één van de burchten?
Daar heb ik ook al geen weet van.
Nou ja, ik bak wel eens een taart. Na koffiebezoek gister istie opperdepop.
Men vond het lekker
Je koos per se voor deze kliniek?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar eens gebeld over de operatieplanning, want de arts die me goedkeurde gaf aan dat dat eind augustus zou zijn.
Ik kreeg een verkapte *snort* aan de andere kant van de lijn. Opererend arts (specialist) zit zo vol dat er nog mensen op de wachtlijst staan die vorig jaar zijn aangemeld. Ik sta er nu ruim een maand op![]()
Ze durfde niet eens te zeggen of ik dit jaar aan de beurt ga komen.
Toch maar eens overleggen met de poli. Want volgens mij heb ik de specialist qua ingreep niet zo hard nodig, het ging vooral om de goedkeuring. En om nu nog een half jaar te moeten wachten, daar heb ik ook niet zo’n trek in als dat niet hoeft.
Heeft ze in een spoiler gezetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:41 schreef AnneX het volgende:
Leuk $$$$$
P.S. is Vlinder al afgereisd?
[ x ]
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Voor zij die nog geen spoilers over hockey willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😎quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:49 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Heeft ze in een spoiler gezetnog niet.
[..]
Als projectmanager zie ik zelf niet alles wat we ondertitelen helemaal; ik ondertitel zelf vooral eenvoudige bedrijfsfilmpjes en laat de docu's en films aan onze experts over. Ik scroll er meestal wel vluchtig doorheen om te kijken met wat voor soort materiaal we te maken hebben en of er nog bijzonderheden zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎
Werd een beetje afgeleid.
Nu je er toch bent: vroeg mij af of jij niet enorm veel films hebt gezien/bewerkt.
Of zijn het vnl docu’s?
Wat zul je dan heel veel beelden op je netvlies hebben. Ook nare.
Dan mag je blijven omdat je zo knap bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Hier, weer iets waar ik niets van snap. Ik ben te dom voor deze SC
Het is werk wat gedaan wordt en goed om er eens bij stil testaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Als projectmanager zie ik zelf niet alles wat we ondertitelen helemaal; ik ondertitel zelf vooral eenvoudige bedrijfsfilmpjes en laat de docu's en films aan onze experts over. Ik scroll er meestal wel vluchtig doorheen om te kijken met wat voor soort materiaal we te maken hebben en of er nog bijzonderheden zijn.
Maar inderdaad, al heel wat narigheden langs zien komen over oorlogen, criminaliteit en dergelijke.
Zoals ik schreef, ik koos voor deze kliniek vooral voor de goedkeuring. En dan was specialist erbij wel handig. Specialist is alleen werkzaam in mijn ziekenhuis helaas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je koos per se voor deze kliniek?
Ws. kun je eerder terecht in een b’mannkliniek.
En mogelijk ! dat de volgeboekte spec. elders ook de ingreep doet.
Hahaha ohh maar het ís toch ook spannend en vervelend Cat!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huuu chat met de verzekeraar![]()
Lief meisje, volgt haar script vast prima, maar ik hoef al die ‘wat spannend’ en ‘wat vervelend dat je zo lang moet wachten’ niet.
En ja, ik kende de zorgvinder alLaat me gewoon even uitpraten/typen.
Leverde me wel een telefoonnummer op wat ik morgenvroeg kan bellen. Wordt vervolgd.
Ik moest m'n blauwtong melden bij de NVWA. Ik had op een internetformulier ofzo gerekend, maar het is dus telefonisch. De jongen aan de andere kant was ook meelevend, terwijl die toch volgens mij de hele dag blauwtongers aan de lijn moet hebben. Het was geen script, al had hij we duidelijk een formulier in te vullen (dat zei hij ook).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huuu chat met de verzekeraar![]()
Lief meisje, volgt haar script vast prima, maar ik hoef al die ‘wat spannend’ en ‘wat vervelend dat je zo lang moet wachten’ niet.
En ja, ik kende de zorgvinder alLaat me gewoon even uitpraten/typen.
Leverde me wel een telefoonnummer op wat ik morgenvroeg kan bellen. Wordt vervolgd.
Spannend… nee. Na een injectie en hechtingen in mijn oogbol is alles wat in de periferie gebeurt op dit moment nog erg relatief. Doe geen aannamesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha ohh maar het ís toch ook spannend en vervelend Cat!
Ook zo schattigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest m'n blauwtong melden bij de NVWA. Ik had op een internetformulier ofzo gerekend, maar het is dus telefonisch. De jongen aan de andere kant was ook meelevend, terwijl die toch volgens mij de hele dag blauwtongers aan de lijn moet hebben. Het was geen script, al had hij we duidelijk een formulier in te vullen (dat zei hij ook).
Deel 2 is dan een kliniek die mogelijk de ingreep kan doen?quote:
Misschien vond ze het zelf wel heel spannend en bedoelde ze dat vooralquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Spannend… nee. Na een injectie en hechtingen in mijn oogbol is alles wat in de periferie gebeurt op dit moment nog erg relatief. Doe geen aannames![]()
Vervelend… jaaaaa! Zo fijn dat je dat vraagt![]()
![]()
![]()
[..]
Ook zo schattig![]()
![]()
Op de een of andere manier kan ik het wel beter ‘hebben’ als ik iemand telefonisch spreek.
Is ook echt mijn eigen insteek en behoefte hoor, er zijn vast hopen mensen die deze sympathie superfijn vinden. Ik zit nu meer zaken te doen, sympathie zoek ik dan hier als ik kom klagen over het proces![]()
Morgen deel 2
Ik ga zoeken naar een kliniek die sneller de ingreep kan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Deel 2 is dan een kliniek die mogelijk de ingreep kan doen?
Inderdaad, ook Foodello vibes hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
De 'wat erg dat u dit moest meemaken' die ik laatst van de AH chat kreeg is hier inmiddels een gevleugelde uitspraak geworden.
Ik schrijf in dat soort chats vaak meteen 'medewerker'. Werkt meestalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:49 schreef Tele6 het volgende:
Wel fijn dat je iig een mens in de chat kreeg @:Cat-astrophe; ik wilde laatst een fysiek zorgpasje aanvragen omdat ik had gelezen dat dat naar het buitenland handig kan zijn, maar het aanvraagformulier gedroeg zich raar en ik kon niet zien of m'n aanvraag doorgekomen was. Ik kwam ook niet door de chatbot heen (Kun je je vraag anders formuleren? Ik wil je graag helpen, maar ik begrijp je niet helemaal. - Wat is je vraag? Ik wil je graag helpen, maar ik begrijp je niet helemaal.) dus heb geconcludeerd "dan maar geen pasje" en een week later lag de pas in de brievenbus
‘Vertrouwd’ is relatief hoor. Ik ken het ziekenhuis inmiddels al jaren af en aan als patiënt en als buur van toen ik aan de uni studeerde. Maar qua oogartsen ga ik qua jaren en specialisten de hele bingokaart door. Meestal zie ik ze een of twee keer en dan is er weer iets anders of wil ik iets anders waardoor weer een nieuw gezicht nodig is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, redelijk rustig spreekuur en administratief ligt er ook niet zoveel.
Oh @:vlindertje89 Naast de wedstrijden kijken in het stadion lijkt me Femke Bol kijken in het Team NL huis ook enorm gaaf. Een soort once in a lifetime gebeuren.
Zomaar iemand aan je oog laten werken lijkt me ook niet echt een fijn idee, liever wachten en vertrouwd dan snel en niet goed.
Ah gossie dat schaap. Hopelijk knapt ze snel op. Houden schapen er ook iets aan over? En is beter ook niet meer vatbaar, dus immuun?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:49 schreef Tele6 het volgende:
Wel fijn dat je iig een mens in de chat kreeg @:Cat-astrophe; ik wilde laatst een fysiek zorgpasje aanvragen omdat ik had gelezen dat dat naar het buitenland handig kan zijn, maar het aanvraagformulier gedroeg zich raar en ik kon niet zien of m'n aanvraag doorgekomen was. Ik kwam ook niet door de chatbot heen (Kun je je vraag anders formuleren? Ik wil je graag helpen, maar ik begrijp je niet helemaal. - Wat is je vraag? Ik wil je graag helpen, maar ik begrijp je niet helemaal.) dus heb geconcludeerd "dan maar geen pasje" en een week later lag de pas in de brievenbus
Ja maar je wil niet naar iemand die het normale standaard werk doet en geen ervaring heeft met iets meer uitdagingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Vertrouwd’ is relatief hoor. Ik ken het ziekenhuis inmiddels al jaren af en aan als patiënt en als buur van toen ik aan de uni studeerde. Maar qua oogartsen ga ik qua jaren en specialisten de hele bingokaart door. Meestal zie ik ze een of twee keer en dan is er weer iets anders of wil ik iets anders waardoor weer een nieuw gezicht nodig is.
En dit is wel dé specialist, maar het is niet alsof ik brandwonden of andere afwijkingen heb die extra skills vragen. Moet vast ook iemand anders zijn die het truukje bij mij ook kan
Ik kreeg trouwens drie dagen later nogmaals een pasje in de brievenbus dus er was wel wat misgegaan met het formulierquote:
Topquote:Nee, dat connecten ging wel snel. Eerst natuurlijk de bot met standaard vragen maar toen mocht ik kiezen voor een medewerker en had ik binnen een minuut het schattige meisje op de chat.
Zullen ze in Parijs geen kluisjes op het station hebben? Dat is ook nog een optie anders. Veel plezier al vastquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgenochtend inderdaad! Om 6.35 de bus naar station. Of 6.20, afhankelijk van of ik toch allang wakker en op ben en hoeveel speling ik op Rotterdam wil (18 min of 33 min).
Zo eerst kijken naar de mannen en welke wedstrijd ze donderdag gaan spelen en dan maar eens beslissen wat ik met hotel doe. Heb er eentje uitgekozen naast metrostation voor de lijn naar stadion (35min van hotel tot in stadion, 40-45min tot in TeamNL huis), en eentje naast metrostation voor lijn naar TeamNL huis (15-20min van hotel tot in TeamNL huis, 55-60min tot in stadion). Als ze om 14.00 spelen wil ik misschien wel daarna nog naar TeamNL huis, Femke Bol finale en evt huldiging hockeymannen daar kijken. Dan is een hotel vlakbij TeamNL huis wel fijn natuurlijk. Als ze om 19.00 spelen dan zou ik dat natuurlijk ook nog kunnen doen, met een tussenstop ergens onderweg bij een park om Femke Bol daar dan al te kijken (te laat bij TeamNL huis dan daarvoor) en dan wel huldiging.
En ik zou ook nog een combi kunnen maken, woensdag bij stadion-metro-hotel en donderdag bij TeamNL-metro-hotel, maar dan moet ik natuurlijk wel uitchecken donderdag en dan dus mogelijk met spullen en al weer naar stadion. Nou valt het opzich mee hoeveel dat is natuurlijk. En ik kan ook kijken of ik mn tas met toiletspullen etc na uitchecken nog even bij dat hotel kan laten of alvast kan afgeven bij nieuwe hotel tot ik daar na de wedstrijd dan kan inchecken. Dus nouja. Nog genoeg om over na te denken![]()
/Liefdagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |