Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pis pot
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja dat wordt hier gebloktquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een plaatje van een voormalig leider van Cambodja.![]()
![]()
Pol Potquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een plaatje van een voormalig leider van Cambodja.![]()
De leider van Cambodjaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een plaatje van een voormalig leider van Cambodja.
Die zat op de pot ja![]()
![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben er al even. Maar je zag mij gewoon over het hoofd. Te druk met greysquote:
Met Rob?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott!![]()
kijk je al meer en meer uit naar de date
![]()
![]()
O ja nu je het zegt. Nog 2 nachtjes slapenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott!![]()
kijk je al meer en meer uit naar de date
![]()
![]()
Ehm... ik ben zoveel dingen tegelijk aan het doen nuquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er al even. Maar je zag mij gewoon over het hoofd. Te druk met greys
Sowwy![]()
![]()
Maar je hebt toch gewoon een 2-minuten schema?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ehm... ik ben zoveel dingen tegelijk aan het doen nu
Sowwy![]()
Ja maar niet voor allesquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon een 2-minuten schema?![]()
![]()
Het is me duidelijk gewordenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowwy
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja nu je het zegt. Nog 2 nachtjes slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jank maar lekker.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
SowwyDat en man he.. kan niet veel tegelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon een 2-minuten schema?
Smile, it's free therapy.![]()
Hey Fogelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop dat ik niet wakker lig van de zenuwen 😯quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wacht jij maar, kan je zien wat ik allemaal tegelijk kanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Dat en man he.. kan niet veel tegelijk![]()
![]()
Nog steeds in Kopenhagen.quote:
Zo maar eens een keer de lounge uitsjouwen en me met plebs mengen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
He bahquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog steeds in Kopenhagen.
Zo maar eens een keer de lounge uitsjouwen en me met plebs mengen![]()
![]()
Hoiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: