Nu nog alle meltdowns tot aan dat moment doorlezen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De prestaties bij het kinderkorfbal zijn zeker niet typisch Nederlands.
Dat noemt de jeugd geloof ik clutch.quote:
Je hebt net een sensationele gouden medaille gewonnen. En wat doen we? Gewoon het draaiboekje afwerken en over paardjehop praten terwijl Dione elke 5 seconden op haar blaadje kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:07 schreef Szura het volgende:
@:maxi-mus
https://www.mediacourant.(...)een-valse-straatkat/
Mediacourant pollgenotquote:Wie steunt u in dit conflict tussen Eva Hoeke en de rest?
- Eva Hoeke
- De rest
Altijd mooi, elkaar napratend Twitter die verder de column zelf (bijna) nooit lazenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:07 schreef Szura het volgende:
@:maxi-mus
https://www.mediacourant.(...)een-valse-straatkat/
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een epische fluke. Helaas nu weer een choke door de volleyballers in het zand.
quote:De UEFA heeft op de valreep nog een nieuwe videoref en assistent moeten optrommelen voor Dinamo Kiev-Rangers, een duel in de 3e voorronde van de Champions League. De twee voorziene videoscheidsrechters werden gisterennacht namelijk dronken gearresteerd.
Philippe Clement is mogelijk ontsnapt aan een match vol dubieuze VAR-beslissingen.
De coach van Rangers brengt vanavond een bezoek aan Dinamo Kiev in de 3e voorronde van de Champions League.
Op papier was de Pool Bartosz Frankowski de VAR. Maar Frankowski en zijn assistent Tomasz Musial werden gisterennacht rond 2.00 uur gearresteerd met een verkeersbord in de hand in de stad Loeblin (waar de match plaatsvindt), melden Poolse media.
De twee Poolse videorefs bleken ook in dronken toestand en werden vastgehouden op grond van vandalisme.
De Poolse voetbalbond heeft een onderzoek naar beide scheidsrechters geopend. "We zullen hun contracten beëindigen als de verhalen kloppen", meldt de bond in een verklaring.
We vragen het @Koffieplanterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zijn Polen ooit niet beschonken?
Uiteindelijk wordt ieder topic van Fok! ongeacht het onderwerp racistischquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
De racistische toespelingen in het atletiek topic zijn echt niet te harden vanavond.
Behalve de WLR SC natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt ieder topic van Fok! ongeacht het onderwerp racistisch
ik was wat actiever in andere topics, wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
De racistische toespelingen in het atletiek topic zijn echt niet te harden vanavond.
Sowieso heel veel vervelende domme hatelijke users in OS.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
Het trekt helaas een hoop dagjesmensen aan. En mensen die dan altijd hun dommige mening klaar hebben terwijl ze er geen kloot verstand van hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso heel veel vervelende domme hatelijke users in OS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het trekt helaas een hoop dagjesmensen aan. En mensen die dan altijd hun dommige mening klaar hebben terwijl ze er geen kloot verstand van hebben.
En ja, iedereen maakt wel eens een foutje en ik heb geen hekel aan mensen met oprechte interesse in sport, maar dat expres negatief en zuur doen over alles en doen alsof je overal verstand van hebt van sommigen is echt stuitend.Terechte meltdown.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van vier sporten verstand waaronder pijltjes smijten, pingpong en lekker rennen dus de rest laat ik gewoon met rust met mijn domme mening. Zoals het hoort.
Wellicht is het door mijn huidskleur dat ik zo verstandig benMakkelijk eerste
Niemand heeft gevraagd om de comeback van Pietje en toch krijgen we hem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso heel veel vervelende domme hatelijke users in OS.
[..]
Het trekt helaas een hoop dagjesmensen aan. En mensen die dan altijd hun dommige mening klaar hebben terwijl ze er geen kloot verstand van hebben.
En ja, iedereen maakt wel eens een foutje en ik heb geen hekel aan mensen met oprechte interesse in sport, maar dat expres negatief en zuur doen over alles en doen alsof je overal verstand van hebt (terwijl ze de sport nog nooit hebben gekeken buiten de OS) van sommigen is echt stuitend."TeamNL mental midget troep", bij elke tegenvallende tussenstand/uitslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicanobakker staat zelf als eerste vooraan om over werkelijk iedere sport zijn mening te geven. Die mening komt vaak neer op een van de volgende drie woorden: mwah, meh, tja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terechte meltdown.
Ik heb van vier sporten verstand waaronder pijltjes smijten, pingpong en lekker rennen dus de rest laat ik gewoon met rust met mijn domme mening. Zoals het hoort.
Wellicht is het door mijn huidskleur dat ik zo verstandig ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mexicanobakker staat zelf als eerste vooraan om over werkelijk iedere sport zijn mening te geven. Die mening komt vaak neer op een van de volgende drie woorden: mwah, meh, tja.Die stopwoordjes gebruikt Gurley nou nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En ja, iedereen maakt wel eens een foutje en ik heb geen hekel aan mensen met oprechte interesse in sport, maar dat expres negatief en zuur doen over alles en doen alsof je overal verstand van hebt (terwijl ze de sport nog nooit hebben gekeken buiten de OS) van sommigen is echt stuitend.Ik was wel verbaasd hoeveel mensen het principe van een schot tijdens de buzzer bij basketbal niet kendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mensen kijken dat gewoon voor het eerst joh, niet zoveel moeite mee als ze het gewoon netjes vragen/willen leren begrijpen etcquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was wel verbaasd hoeveel mensen het principe van een schot tijdens de buzzer bij basketbal niet kenden
Mwah, valt wel mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die stopwoordjes gebruikt Gurley nou nooit
Ik ken Gurley alleen als de user die nog een lichtpuntje weet te vinden als Feyenoord zojuist met 5-0 is afgedroogd. Al is dat inmiddels een paar jaar geleden aangezien het tegenwoordig daadwerkelijk goed gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die stopwoordjes gebruikt Gurley nou nooit
Dit klopt wel hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mexicanobakker staat zelf als eerste vooraan om over werkelijk iedere sport zijn mening te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |