Nu 50%. Ik blijf er in elk geval af.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:04 schreef obligataire het volgende:
Kwik Holland staat open. Ben benieuwd of dit vol komt.
Er is op papier wel zekerheid maar er hoeft maar wat lucht in de taxatie te zitten en daar ga je al.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:40 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Nu 50%. Ik blijf er in elk geval af.
daartegenoverstaat een snelle aflossing naar 0. 90k is 36 maanden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:17 schreef zeeland6 het volgende:
Frietkot op HCN.
https://horecacrowdfundin(...)cf-adf3-ebe67395db00
De reviews op google zijn heel wisselend. Opvallende negatieve beoordeling sinds de overname van de huidige eigenaars.
In 36 maanden naar 0 trekt me wel aan. Doe basis mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:37 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
daartegenoverstaat een snelle aflossing naar 0. 90k is 36 maanden.
Foutje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:48 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er is op papier wel zekerheid maar er hoeft maar wat lucht in de taxatie te zitten en daar ga je al.
Over de rest van het verhaal hoeven we het niet te hebben denk ik. Mooi klusje straks voor Team Collin Beheer.
Meegenomenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:00 schreef obligataire het volgende:
De garageboxen staan open op CCF.
Precies. Rust in de portefeuille.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Idem. Karige rente maar weinig risico.
Ook meegenomen voor mijn standaard bedrag. Even het uitstaand saldo bij HCN weer op peil brengen, dat loopt normaal iedere maand al met net wat meer dan mijn vaste bedrag per lening terug, maar deze maand nog wat meer vanwege de vervroegde aflossing van Veera.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:49 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
In 36 maanden naar 0 trekt me wel aan. Doe basis mee.
Hartelijk dank maar geen gelegenheid en eerlijk gezegd ook niet veel belangstelling meer voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:14 schreef Aster1X het volgende:
Voor de liefhebbers een link om je te registreren voor de AMA van Kazpar (voorheen MAX) die over een klein uurtje van start gaat.
https://events.teams.micr(...)09-b24a-8afe3696aed9
Eens, na de missers die ik daar heb gemaakt in mijn beginperiode als cf investeerder, kom ik daar niet meer terug en hoop ik dat er in ieder geval nog flinke bedragen mijn kant op komen na executies.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:04 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Hartelijk dank maar geen gelegenheid en eerlijk gezegd ook niet veel belangstelling meer voor.
Hun update pagina werkt redelijk goed, meer info zal er waarschijnlijk niet beschikbaar zijn over de achterstallige leningen.
Hun nieuwe avontuur, Kazpar, laat ik voor wat het is. Waarschijnlijk hebben ze wel lessen geleerd uit het verleden, maar dat moet dan eerst nog maar eens bewezen worden. Zonder mij.
Staat trouwens te koop ...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 05:54 schreef Horsemen het volgende:
Dit was in beginsel zeker een leuk project. Als incentive heb ik nog een stuk of 4 flesjes drank opgestuurd gekregen die overigens prima smaakte.
Vanaf het begin hebben ze moeite gehad om de betalingen bij te houden. Ook de winkel was maar heel beperkt open.
Als het nodig is zal dit zeker een moeilijk te verkopen locatie worden (kerk). Gelukkig is al ongeveer de helft van de lening terugbetaald.
Hopelijk kunnen ze toch regelmatig termijnen blijven voldoen maar het ziet er inderdaad niet best uit voor dit 72 maanden project.
Natuurlijk ging het vooral over Kazpar maar ik was meer geīnteresseerd in wat er over MAX verteld werd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:14 schreef Aster1X het volgende:
Voor de liefhebbers een link om je te registreren voor de AMA van Kazpar (voorheen MAX) die over een klein uurtje van start gaat.
https://events.teams.micr(...)09-b24a-8afe3696aed9
Goed gevonden!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:58 schreef fok321 het volgende:
[..]
Staat trouwens te koop ...
https://www.fundainbusine(...)11305-hoofdstraat-4/
Slecht + slecht is toch gemiddeld slecht?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:02 schreef Aster1X het volgende:
[..]
- Samenwerking met KOM is niet doorgegaan. "Het werkte niet lekker en ze zitten anders in de wedstrijd."
In de pitch werd gerekend met een veel lagere WOZ. Ltv is een stuk gunstiger met deze vraagprijs.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:58 schreef fok321 het volgende:
[..]
Staat trouwens te koop ...
https://www.fundainbusine(...)11305-hoofdstraat-4/
Ik denk eerder dat KoM 'nee' heeft gezegd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:11 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Slecht + slecht is toch gemiddeld slecht?
Ok, ik moet niet overdrijven
KOM scoort 3,2 op google
Max scoort 2,6 op google.
KOM is dus 'beter' dan MAX. MAX had 'ja' moeten zeggen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het bericht wordt verwezen naar de pitch voor de zekerheden, maar daar staat nog de 2e hypotheek op het inmiddels verkochte bedrijfspand. Na verkoop hiervan werd een een 2e hypotheek gevestigd op de bedrijfswoning, waarbij toen werd aangegeven dat er naar verwachting sprake zou zjn van een zeer beperkte overwaarde. Intussen is het wel ruim 3 jaar later, dus die overwaarde kan nu wel meer zijn, maar dat vind je dus niet terug in de pitch waarnaar verwezen wordt.
Dank voor het delen van deze info. Bij mij zijn de afgelopen dagen een aantal Corbelo's afgelost waarop zelfs nog wat winst is gemaakt. Reden: de verhuurpenningen. Dat hebben ze gegeven de omstandigheden toch wel goed gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:02 schreef Aster1X het volgende:
[..]
Natuurlijk ging het vooral over Kazpar maar ik was meer geīnteresseerd in wat er over MAX verteld werd.
Met een half oor geluisterd en dit viel mij op:
- Gisteren zijn er blijkbaar 10/11 Corbello leningen afbetaald. Details waren niet bekend maar hopelijk zien we de komende dagen/weken weer wat terug.
- Er zijn nog 4 mensen die zich bezighouden met MCF
- De rekening van ¤ 75 k van de AFM hoeven ze niet te betalen.
- Tot eind dit jaar is er voldoende geld in kas, afhankelijk van hoeveel er terugkomt misschien nog een jaar extra.
- Samenwerking met KOM is niet doorgegaan. "Het werkte niet lekker en ze zitten anders in de wedstrijd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |