SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 05-08-2024 19:07:59 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, ineens ook..quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn papier container
die is nog niet voor de helft vol maar als ik nog 4 week wacht dan weet ik zeker dat ik overmorgen heel veel papier afval heb ineens
Ik ben net zo normaal als dat jij een nette jongeman bent.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh. Zolang je het zelf maar gelooft.
Ik wil je best geloven als je eindelijk eens toe geeft dat ik een nette jongeman ben
Tijdquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
de commentator bij het 3*3 weet al dan NL wint, alleen op het veld wil de 21 nog niet op het bord
dat zou juist raar zijn als ze gaat liegenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh. Zolang je het zelf maar gelooft.
Ik wil je best geloven als je eindelijk eens toe geeft dat ik een nette jongeman ben
Akkoord.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn in München, lekker weer en even een goeie vreetkeet zoeken.
ja das altijd zoquote:
Helemaal automatisch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das altijd zo
normaal heb ik alleen klein afvalspul.... maar dan komen er ineens allemaal dozen uit kasten of weet ik waar
ik verdenk kabouters er van dat die ze in huis slepenquote:
Ja, die zijn altijd verdachtquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik verdenk kabouters er van dat die ze in huis slepen
Rakkers hufterenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
Even wat Italiaanse gouden rakkers huffen in het zonnetje
Dan ben je heel normaalquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ineens ook..
[..]
Ik ben net zo normaal als dat jij een nette jongeman bent.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou juist raar zijn als ze gaat liegen
Ik heb ook last van een traag FOK!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van mijn kutcomputer die continu vastloopt bij het opvragen van webpagina's is dat ik niet geirriteerd ben dat FOK! zo traag is, wnat ik weet nooit wie de schuldige is.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook last van een traag FOK!
Dus wie weet waar het allemaal aan ligt
Broodje doneren.quote:
Wilders is het probleem!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt niet genoeg gedoneerd, dat is het probleem.
Bedankt voor het ons meenemen in jouw belevingswereld!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Mijn huidige situatie is als volgt:
*klik* <20 seconden wachten op browser om iets te doen> <20 seconden wachten op FOK! om iets te doen> <20 seconden opnieuw wachten op de browser omdat het zo lang heeft geduurd>
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Mijn huidige situatie is als volgt:
*klik* <20 seconden wachten op browser om iets te doen> <20 seconden wachten op FOK! om iets te doen> <20 seconden opnieuw wachten op de browser omdat het zo lang heeft geduurd>
quote:
Heb jij die quote van Nattekat in je kladblokje gedropt ?quote:
jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die quote van Nattekat in je kladblokje gedropt ?
wilde er eerst een bladwijzer van maken, maar dat was me te veel omwegquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die quote van Nattekat in je kladblokje gedropt ?
eigenlijk wel, maar momenteel is het een goede om neer te zetten als hij weer eens neultquote:
Ja. Alleen heb ik vandaag niks in de plus staanquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt allemaal nog wel mee eigenlijk.
Ah, alle GC buiten KSC wordt dus gesloten, antwoordt mijn vraagquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Zie haar bijna altijd alle topics sluiten in GC.
wie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Zie haar bijna altijd alle topics sluiten in GC.
Veel betere mensen kunnen zoiets zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar momenteel is het een goede om neer te zetten als hij weer eens neult
daarom zeg ik het ook als veel beter mensquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel betere mensen kunnen zoiets zeggen.
Wel uit Indiaquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Weinig donkere mensen bij veldhockey valt me op.
Al sinds kunstgras toch niet meer?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger was Pakistan er ook altijd bij qua hockey maar die heb ik al lang niet meer gesignaleerd
Je volgt het wel allemaal op de voet voor iemand die het niets boeit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Weinig donkere mensen bij veldhockey valt me op.
Idemquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:37 schreef mschol het volgende:
zo, de kop is er weer af.. nog 3 dagen voor het weekend is @:pheno
Nee ook over 3 dagen weekendquote:
FOK! doet al een uur kut ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Is het forum nu zo teringtraag of ligt dat aan mij
Jij bent gewoon supersnel vandaag waardoor het forum teringtraag lijkt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Nee ik ben niet de Flashquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent gewoon supersnel vandaag waardoor het forum teringtraag lijkt.
ligt niet aan jouquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
niet stuk, traagquote:
quote:
heb je nog wat geslapen uiteindelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:53 schreef essnhills het volgende:
Nu weet ik dat ik vandaag traag ben. Maar dit is wel erg overdreven
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Vader heeft net de deurketting op mijn balkondeur gehangen, dus die durf ik dan vannacht wel weer op een kier te zetten.
En net ook de muizenvallen neergezet. Hopelijk loopt ie daar dan zo in
Jij bent ook stukquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:53 schreef essnhills het volgende:
Nu weet ik dat ik vandaag traag ben. Maar dit is wel erg overdreven
Hoor je eindelijk de serenade van @LTVDKquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Vader heeft net de deurketting op mijn balkondeur gehangen, dus die durf ik dan vannacht wel weer op een kier te zetten.
U heeft last van knaagdieren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Ja wel wat, maar echt slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nog wat geslapen uiteindelijk?
1quote:
Kill it with firequote:Op maandag 5 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
1
en dat muizige beest is ook de dader dat er hier plotseling een hele lading karton opduikt als ik de container die nu nog niet half vol is niet laat legen.... dan is hij aankomend weekend propvol door dat beest
had je toch moeten gaan douchen gisteravond toen ik het zei.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wel wat, maar echt slecht.
Had ik ook niet anders verwacht. Slaap nu altijd slecht na een stressvolle dag.
Maar heb wel echt een slechte dag vandaag.
Ook niet raar, moet eigenlijk mijn hartslag laag houden en dat is gister niet echt gelukt
quote:
Ja, er is een muisje door de schuifpui naar binnen geslopen.quote:
dan is mn oud papier probleem wel weg idd.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks maar een flinke wandeling maken
ijsjequote:
Ja dit dacht ik gisteravond ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet raar en dan is wandelen een goede remedie
ah oke...quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
Oke quoten wil even niet
@:Nizno nee ze hebben vandaag niet meer gebeld
En dat douchen had niet gewerkt. Denk eerder averechts want dat is nóg meer inspanning. Douchen is altijd een inspanning nu.
Dit was gewoon veel te veel om te handelen voor mij. Hopelijk valt het morgen weer mee.
Dat sowieso. Wat is er met je hoofd dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet raar en dan is wandelen een goede remedie
Denk het welquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Als je 70 kilo weegt en je drinkt een fles wijn besta je dan voor 1% uit wijn?
Zo was ik laatst 1% nacho.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Voor het pissen wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon eerst naar de wc en daarna de wijn drinkenquote:
jij hebt 2 KG nacho's gegeten?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt een kilo nacho's gegeten?
quote:
Je hebt 3 kilo nacho's gegeten?quote:
Ik denk wel wat meer hoor. Het telt ook op als je elke dag een fles leegdrinkt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt een kilo nacho's gegeten?
wajooooooo 700 kilo C.E?quote:
ja dan haal je de 1,2% welquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon eerst naar de wc en daarna de wijn drinken
johquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk wel wat meer hoor. Het telt ook op als je elke dag een fles leegdrinkt.
mijn google werkte wel.quote:
Ik heb mijn plastic afval al naar buiten gebonjourdquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is mn oud papier probleem wel weg idd.
maar nee, heb gewoon de container bij de weg gezet alvast zodat ik die morgen niet vergeet
Dringt negatieve gedachten aan me op.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wat is er met je hoofd dan?
goed bezig!!!quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn plastic afval al naar buiten gebonjourd
Terecht wel want er is zoveel drama de afgelopen anderhalve week dat ik het niet meer kan bijhouden, maar Amberlynn is een waar Youtube Fenomeen.quote:
Mooi die vogelquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
voer op..
misschien eens voor dit ding oppad naar de ijsboer
[ afbeelding ]
Ik had beter moeten nadenken over het mogelijke antwoord voordat ik de vraag stelde.quote:
die hoort bij die bakkerij rechtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opvliegersquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ventilator aan, want warm, hufpufwaar komt dit ineens vandaan?
Ehm, de hele wereld staat in de goddamn fik, Israel, Oekraïne, US elections, Olympics, verwacht je serieus dat ik eoa 1200 pound vetzeug bij ga houden? Denk nog maar een keer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Terecht wel want er is zoveel drama de afgelopen anderhalve week dat ik het niet meer kan bijhouden, maar Amberlynn is een waar Youtube Fenomeen.
Is dat heeeeel toevallig dequote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
voer op..
misschien eens voor dit ding oppad naar de ijsboer
[ afbeelding ]
Stom hoofd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dringt negatieve gedachten aan me op.
Ik denk van mijn derde mok thee.quote:
Ik schep net mijn eten opquote:
is gemeen om C.E een vetzeug te noemenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, de hele wereld staat in de goddamn fik, Israel, Oekraïne, US elections, Olympics, verwacht je serieus dat ik eoa 1200 pound vetzeug bij ga houden? Denk nog maar een keer.
Ja want anders raak ik depressiefquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, de hele wereld staat in de goddamn fik, Israel, Oekraïne, US elections, Olympics, verwacht je serieus dat ik eoa 1200 pound vetzeug bij ga houden? Denk nog maar een keer.
Is wel een stuk vermakelijker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor er al ruim een jaar niets meer over gelukkig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of Tommy als zij jou de nacho's heeft gegeven
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat heeeeel toevallig deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CE is geen vetzeugquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
is gemeen om C.E een vetzeug te noemen
HOE KUN JE DIE NOUNUIET KENNUHHHH NET ALS MITSERBIEST OFZO JA TOGquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Biest.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
HOE KUN JE DIE NOUNUIET KENNUHHHH NET ALS MITSERBIEST OFZO JA TOG
Goed bezigquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al 3 kilo van de 100 af weer
CE kan veel hebben hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
is gemeen om C.E een vetzeug te noemen
ZEG TEGEN CALI dat het nu echt entertaining is en ze MOET op de hoogte zijn!quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor er al ruim een jaar niets meer over gelukkig.
Niet waarquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef mschol het volgende:
ik negeer de wereld maar en kijk naar simpele streams en herspeel spellen waar ik al tig uur in heb zitten
Ja nog een keer en je gaat maar even afkoelen bij je mattie US in het strafbankje. Ben het nou echt zat met julliequote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
En dat heb je er laatst weer in nacho's aangegeten?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh ja, even zo'n klein ijsje uit de diepvriezer halenquote:
Ben weer best netjes aan het eten de laatste tijd. Al werkt het warme weer niet echt mee om bewust te koken af en toe.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat heb je er laatst weer in nacho's aangegeten?
Modus en US gaan niet echt samen, op dat strafbankjequote:Op maandag 5 augustus 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nog een keer en je gaat maar even afkoelen bij je mattie US in het strafbankje. Ben het nou echt zat met jullie
Zo eentje van 3 centjes?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, even zo'n klein ijsje uit de diepvriezer halen
Goed bezig iigquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben weer best netjes aan het eten de laatste tijd. Al werkt het warme weer niet echt mee om bewust te koken af en toe.
Kook je dan onbewust? Of hoe werkt zoiets?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben weer best netjes aan het eten de laatste tijd. Al werkt het warme weer niet echt mee om bewust te koken af en toe.
Jaquote:
Het wordt tijd voor de winter, gap.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nog een keer en je gaat maar even afkoelen bij je mattie US in het strafbankje. Ben het nou echt zat met jullie
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dan manifesteert hij 3 kilo nacho'squote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kook je dan onbewust? Of hoe werkt zoiets?
Ik vind 3 kg nacho's wel erg veelquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan manifesteert hij 3 kilo nacho's
Dan ga ik naar de lokale frituur. Scheelt ook wel dat die op vakantie is naar China.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kook je dan onbewust? Of hoe werkt zoiets?
Dat gaat vast goed samen met zo'n trage serverquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Modie en ik maken de hele KSC kapot met die gifjes.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon koeken dus?quote:
Ongevulde wrapsquote:
Soms gewoon ook maar beter voor je eigen gemoedsrust. Ik lees elke dag alleen even de headlines, maar zolang het niet iets is dat direct van invloed is op mijn leven vergeet ik het ook gelijk weer. Maakt het leven wat meer ontspannenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef mschol het volgende:
ik negeer de wereld maar en kijk naar simpele streams en herspeel spellen waar ik al tig uur in heb zitten
Bouwen we 2 bankjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Modus en US gaan niet echt samen, op dat strafbankje
Vergeet je bips niet af te vegen want daar ben je nu eenmaal het typetje voorquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pulled chicken, zo'n blikje met mais, doperwtjes en worteltjes, muhamarrah en gerookte en gewone paprikapoeder. Met kaasquote:
Muhahaha?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pulled chicken, zo'n blikje met mais, doperwtjes en worteltjes, muhamarrah en gerookte en gewone paprikapoeder. Met kaas
Ja, wat kan er nou helemaal misgaan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gaat vast goed samen met zo'n trage server
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, flinke dosis MUHAHAHA op mijn wrapsquote:
Wth is muhamarrah?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pulled chicken, zo'n blikje met mais, doperwtjes en worteltjes, muhamarrah en gerookte en gewone paprikapoeder. Met kaas
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles, dus kan primaquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat kan er nou helemaal misgaan?
Klinkt goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, flinke dosis MUHAHAHA op mijn wraps
Smeerseltje van geroosterde paprika, walnoot, chili en granaatappelquote:
quote:
Leer dan ook eens frans.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar de nieuwe Joe Rogan Special kijken want die Franse shit van mijn vriendin is niet te volgen
Nooit van gehoordquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Smeerseltje van geroosterde paprika, walnoot, chili en granaatappel
Erg lekker
JoeGod.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar de nieuwe Joe Rogan Special kijken want die Franse shit van mijn vriendin is niet te volgen
Is lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leer dan ook eens frans.
[..]
Nooit van gehoord
ik lees ook altijd wel het nieuws hoor, maar kan het heel makkelijk naast me neer leggen..quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms gewoon ook maar beter voor je eigen gemoedsrust. Ik lees elke dag alleen even de headlines, maar zolang het niet iets is dat direct van invloed is op mijn leven vergeet ik het ook gelijk weer. Maakt het leven wat meer ontspannen
quote:
quote:
never heard ofquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Smeerseltje van geroosterde paprika, walnoot, chili en granaatappel
Erg lekker
Ja zo deed die gast gister nog net niet. En een stuk creepierquote:
Is wel echt lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
never heard of
Klinkt als iets dat het in de UK nu niet zo goed doet
Ik zie geen verschil met andersquote:
Dit heb ik gemist, sorry.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo deed die gast gister nog net niet. En een stuk creepier
Ja, wie gaat er nou Frans leren ?quote:
Moiquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er nou Frans leren ?
Joe Rogan ook niet hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
True, maar tochquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand met een franse vriendin?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Knipper met je ogen als je hulp nodig hebt.quote:
Die leert maar Nederlandsquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Knipper met je ogen als je hulp nodig hebt.
Mja dat zou je denken hèquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leer dan ook eens frans.
[..]
Nooit van gehoord
tl;drquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja maar jij bent kwiwiquote:
Ach ja. Tis jouw leefuhquote:
[..]
[..]
kan ik jou lenen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
Hier maar even een klein begin maken.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
FUCK MEquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
"Doe eens niet zo extreem rechts."quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenlanders integreren slecht.
Alleen als ik ze mag houden na het bouwen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik jou lenen?
ik heb hier nog wat sets liggen..
gewoon bij de set gok ik?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FUCK ME
Jouw brick separator is dus wel geleverd
Oke bilalquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Doe eens niet zo extreem rechts."
Puntmutsenuurtje is pas over een paar uur.
Bij die vorige set zat die niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FUCK ME
quote:
quote:
*stuurt de hulpcavenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
tl;drDat is je straf voor in Hoorn wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik had er eentje besteld bij die neukneukersquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon bij de set gok ik?niet elke set heeft er 1..
ik kom om in die dingen
Heb je wel oordopjes in?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had er eentje besteld bij die neukneukers
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het mooi geweest.
Ess, jij mag niet meer naar buiten. avondklok is ingegaan
Maar ik woon in Zwaagquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is je straf voor in Hoorn wonen.
Alle Fransozen terug naar Lisabonquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenlanders integreren slecht.
Deze maakt geen geluid. Maar je kan hem wel uit de pot halen.quote:
Ja baasquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het mooi geweest.
Ess, jij mag niet meer naar buiten. avondklok is ingegaan
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
tl;drOh damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst nog maar een Pareisje voor mij deze weekquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle Fransozen terug naar Lisabon
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze maakt geen geluid. Maar je kan hem wel uit de pot halen.
Brick separatorquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FUCK ME
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen als ik ze mag houden na het bouwen.
quote:
Oh kan ook prima in een envelop èèn versturen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan nog wel wachten tot de HHB hoor
Weet je wel hoe OUD EN GAMMEL ik benquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brick separator![]()
Vroeger deed je dat gewoon met je nagels en tanden
Hou vol gap.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe OUD EN GAMMEL ik ben
Op welke discipline doe je mee?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst nog maar een Pareisje voor mij deze week
okee graagquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh kan ook prima in een envelop èèn versturen.
Ja. ik hou van kinderbueno. In welke vorm dan ookquote:
ja toen je dom was..quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brick separator![]()
Jij moet me nog steeds doorgeven wat voor bier je lekker vindt.quote:
is ook wel heul lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik hou van kinderbueno. In welke vorm dan ook
Ik weet iets beters, voor dezelfde prijs. En kan op afstand worden gekocht en geleverd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet me nog steeds doorgeven wat voor bier je lekker vindt.
Voor in je Excel?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet me nog steeds doorgeven wat voor bier je lekker vindt.
Heb geen disciplinequote:Op maandag 5 augustus 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op welke discipline doe je mee?
dm plzquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik weet iets beters, voor dezelfde prijs. En kan op afstand worden gekocht en geleverd.
Je hebt al even niks meer gebroken dus in dat opzicht gaat het goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe OUD EN GAMMEL ik ben
Was wel prijzig, maar ja 3 euro is wel een normale kermisprijs volgens mij. Maar we hebben het gezellig gehad en dat telt natuurlijk het meest..quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
is ook wel heul lekker
@:4EverBlackEyed
Ik heb nu van die Kinderbueno's per 1 blokje verpakt, dat is echt ideaal.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
is ook wel heul lekker
@:4EverBlackEyed
Brick seperators zijn voor mensen die fouten maken :|wquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brick separator![]()
Dit is niet wat je wilt horen. Broek zakken of niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je hebt al even niks meer gebroken dus in dat opzicht gaat het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |