SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 05-08-2024 19:07:59 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, ineens ook..quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn papier container
die is nog niet voor de helft vol maar als ik nog 4 week wacht dan weet ik zeker dat ik overmorgen heel veel papier afval heb ineens
Ik ben net zo normaal als dat jij een nette jongeman bent.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh. Zolang je het zelf maar gelooft.
Ik wil je best geloven als je eindelijk eens toe geeft dat ik een nette jongeman ben
Tijdquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
de commentator bij het 3*3 weet al dan NL wint, alleen op het veld wil de 21 nog niet op het bord
dat zou juist raar zijn als ze gaat liegenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh. Zolang je het zelf maar gelooft.
Ik wil je best geloven als je eindelijk eens toe geeft dat ik een nette jongeman ben
Akkoord.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn in München, lekker weer en even een goeie vreetkeet zoeken.
ja das altijd zoquote:
Helemaal automatisch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das altijd zo
normaal heb ik alleen klein afvalspul.... maar dan komen er ineens allemaal dozen uit kasten of weet ik waar
ik verdenk kabouters er van dat die ze in huis slepenquote:
Ja, die zijn altijd verdachtquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik verdenk kabouters er van dat die ze in huis slepen
Rakkers hufterenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
Even wat Italiaanse gouden rakkers huffen in het zonnetje
Dan ben je heel normaalquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ineens ook..
[..]
Ik ben net zo normaal als dat jij een nette jongeman bent.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou juist raar zijn als ze gaat liegen
Ik heb ook last van een traag FOK!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van mijn kutcomputer die continu vastloopt bij het opvragen van webpagina's is dat ik niet geirriteerd ben dat FOK! zo traag is, wnat ik weet nooit wie de schuldige is.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook last van een traag FOK!
Dus wie weet waar het allemaal aan ligt
Broodje doneren.quote:
Wilders is het probleem!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt niet genoeg gedoneerd, dat is het probleem.
Bedankt voor het ons meenemen in jouw belevingswereld!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Mijn huidige situatie is als volgt:
*klik* <20 seconden wachten op browser om iets te doen> <20 seconden wachten op FOK! om iets te doen> <20 seconden opnieuw wachten op de browser omdat het zo lang heeft geduurd>
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Mijn huidige situatie is als volgt:
*klik* <20 seconden wachten op browser om iets te doen> <20 seconden wachten op FOK! om iets te doen> <20 seconden opnieuw wachten op de browser omdat het zo lang heeft geduurd>
quote:
Heb jij die quote van Nattekat in je kladblokje gedropt ?quote:
jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die quote van Nattekat in je kladblokje gedropt ?
wilde er eerst een bladwijzer van maken, maar dat was me te veel omwegquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die quote van Nattekat in je kladblokje gedropt ?
eigenlijk wel, maar momenteel is het een goede om neer te zetten als hij weer eens neultquote:
Ja. Alleen heb ik vandaag niks in de plus staanquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt allemaal nog wel mee eigenlijk.
Ah, alle GC buiten KSC wordt dus gesloten, antwoordt mijn vraagquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Zie haar bijna altijd alle topics sluiten in GC.
wie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Zie haar bijna altijd alle topics sluiten in GC.
Veel betere mensen kunnen zoiets zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar momenteel is het een goede om neer te zetten als hij weer eens neult
daarom zeg ik het ook als veel beter mensquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel betere mensen kunnen zoiets zeggen.
Wel uit Indiaquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Weinig donkere mensen bij veldhockey valt me op.
Al sinds kunstgras toch niet meer?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger was Pakistan er ook altijd bij qua hockey maar die heb ik al lang niet meer gesignaleerd
Je volgt het wel allemaal op de voet voor iemand die het niets boeit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Weinig donkere mensen bij veldhockey valt me op.
Idemquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:37 schreef mschol het volgende:
zo, de kop is er weer af.. nog 3 dagen voor het weekend is @:pheno
Nee ook over 3 dagen weekendquote:
FOK! doet al een uur kut ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Is het forum nu zo teringtraag of ligt dat aan mij
Jij bent gewoon supersnel vandaag waardoor het forum teringtraag lijkt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Nee ik ben niet de Flashquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent gewoon supersnel vandaag waardoor het forum teringtraag lijkt.
ligt niet aan jouquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
niet stuk, traagquote:
quote:
heb je nog wat geslapen uiteindelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:53 schreef essnhills het volgende:
Nu weet ik dat ik vandaag traag ben. Maar dit is wel erg overdreven
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Vader heeft net de deurketting op mijn balkondeur gehangen, dus die durf ik dan vannacht wel weer op een kier te zetten.
En net ook de muizenvallen neergezet. Hopelijk loopt ie daar dan zo in
Jij bent ook stukquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:53 schreef essnhills het volgende:
Nu weet ik dat ik vandaag traag ben. Maar dit is wel erg overdreven
Hoor je eindelijk de serenade van @LTVDKquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Vader heeft net de deurketting op mijn balkondeur gehangen, dus die durf ik dan vannacht wel weer op een kier te zetten.
U heeft last van knaagdieren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Ja wel wat, maar echt slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nog wat geslapen uiteindelijk?
1quote:
Kill it with firequote:Op maandag 5 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
1
en dat muizige beest is ook de dader dat er hier plotseling een hele lading karton opduikt als ik de container die nu nog niet half vol is niet laat legen.... dan is hij aankomend weekend propvol door dat beest
had je toch moeten gaan douchen gisteravond toen ik het zei.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wel wat, maar echt slecht.
Had ik ook niet anders verwacht. Slaap nu altijd slecht na een stressvolle dag.
Maar heb wel echt een slechte dag vandaag.
Ook niet raar, moet eigenlijk mijn hartslag laag houden en dat is gister niet echt gelukt
quote:
Ja, er is een muisje door de schuifpui naar binnen geslopen.quote:
dan is mn oud papier probleem wel weg idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |