Ik ben al gestopt met zappen. Word er alleen maar nerveus van. Dan maar het één en ander missen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een uur te laat bij de NOS, maar moeten zij weten
Stukje misandriequote:Op maandag 5 augustus 2024 15:00 schreef Moira het volgende:
Wat ik dan het liefst kijk van turnen (met eigk alleen de eerste 4 die ik buiten OS/WK aan zou zetten):
Vrouwen brug > vrouwen sprong > vrouwen vloer > vrouwen balk > mannen rekstok > mannen sprong > mannen vloer > mannen brug > mannen voltige > mannen ringen
Ik zit hier ook louter als ramptoerist naar te kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Genoeg van die arrogante kop van Biles die net als Riner en Messi continu wordt gematst.
Ja dit, ik gebruik de mannenfinales vaak om m'n overzichtjes voor de vrouwenfinales nog eens te bekijken en op een rijtje te zettenquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:03 schreef BlauwePhlox het volgende:
Ik kijk de mannen helemaal niet. Vind toestelfinaledagen dus heel irritant. Beetje wachten op de uitreikingen enzo tot er weer een vrouwenonderdeel komt.
Ik vind sprong het minst leuk, balk en brug is me om het even, vloer het leukst.
Andere disciplinequote:Op maandag 5 augustus 2024 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je had toch ook vloer met van die linten en hoepels enzo? Of is dat nooit Olympisch geweest.
Voor de verandering eens niet het meest stompzinnige onderdeel tijdens de spelen. (dat gaat breaking worden)quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Andere disciplineStaat linkje in de OP, begint later in de week (niemand kijkt dat though, ik incluis)
OS / [Ritmische gymnastiek] Met ballen, hoepels, linten en knotsen
Dat vind ik wel leuker om te zien dan alleen vloer. Dat vind ik vrij saai.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Andere disciplineStaat linkje in de OP, begint later in de week (niemand kijkt dat though, ik incluis)
Jep, vond ik ook al.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dit, ik gebruik de mannenfinales vaak om m'n overzichtjes voor de vrouwenfinales nog eens te bekijken en op een rijtje te zetten
Maar dan is deze opzet dus extra kut, met in het weekend maar 1 vrouwenfinale op een dag en midden op een werkdag de tweede helft
ohja breakdancequote:Op maandag 5 augustus 2024 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de verandering eens niet het meest stompzinnige onderdeel tijdens de spelen. (dat gaat breaking worden)
Ritmische gymnastiek is een sport die samen met het kunstschaatsen nog niet uit de Sovjet 1980s tijd is gegroeid. Allemaal mishandelde Russische meisjes met eetstoornis aan de top, vind ik zelf niet zo chill om te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuker om te zien dan alleen vloer. Dat vind ik vrij saai.
Maar het zeilen, waarbij de start steeds wordt uitgesteld is ook vrij saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |