wacht ... Zhang mag niet de vlag van China wapperen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:38 schreef Moira het volgende:
Eigk ook wel frappant, twee Chinezen op het podium en geen van beiden mag de daadwerkelijke vlag van China wapperen
Ik had ook echt vrij gevraagd als ik er langer dan een week geleden achter was gekomen dat ze de laatste toestelfinales midden op een werkdag hadden gezetquote:
Niet de echte neequote:Op maandag 5 augustus 2024 14:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wacht ... Zhang mag niet de vlag van China wapperen?
maar dat is de vlag van Taiwan ...quote:
Ja dit is weer typisch hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat de NOS dit zo traag uitzendt gaan ze ook de finale vloer niet live kunnen uitzendenDat was anders echt makkelijk gelukt
quote:
die gaat 16.1 scoren zoquote:
Fake China moet gewoon optyfen met hun communisme en Real China moet hun territorium terugpakkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]ok dat is een lang verhaal. ben wel eens in Taiwan geweest en heb toen iets over die hele geschiedenis gelezen.
ik denk dat de Taiwanezen al heel blij zouden zijn met onafhankelijkheid, maar dat lijkt me een bijzonder lastig verhaal
quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die steekt zometeen 2 middelvingers op naar de jury als afgroet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |