Een tikje duurder maar dan wel in één keer goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah woensdag.
Benieuwd of het veel duurder of goedkoper is.
dat mag ik hopen voor haar!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tikje duurder maar dan wel in één keer goed
Mario is niet echt een fanatieke bolker hoor, als het druk is is hij vaak zo weer weg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is nog van vannacht/ vanmorgen![]()
neuh de komende uren zal er niet veel aan punten hier zijn. Zeker niet als het Mario lukt om door de deur te komen
ja dat is het aparte.. wil graag punten maar is er in verhouding niet heel veelquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is niet echt een fanatieke bolker hoor, als het druk is is hij vaak zo weer weg.
Wat ik zo zelf uitreken goedkoperquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah woensdag.
Benieuwd of het veel duurder of goedkoper is.
Amy tochquote:
Er zijn er wel meer die makkelijk punten willen en er in verhouding weinig voor willen bolkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is het aparte.. wil graag punten maar is er in verhouding niet heel veel
Goedkoper zelfs! Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo zelf uitreken goedkoper
de 11de komt er ook nog een bedrijf en die heeft ook horren.
Ik heb er nog horren in zitten dus heb niet zo haast.
EEntje was kapot vandaar dat ik andere wilde en wilde boven 2 horen die ook openkonden en beneden ook.
Stel er komt ooit weer brand en ik wil er uit en via de gang kan niet dan kan ik via het raam in de kamer
Ja ik maak me er altijd wat makkelijk vanafquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die makkelijk punten willen en er in verhouding weinig voor willen bolken
Denk het niet hoor, vraag ook nooit om kortingquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedkoper zelfs! Dat zou mooi zijn.
En de 11de dus nog een offerte mar die heeft dan de plise gordijnen en horren? Misschien kun je korting krijgen als je veel afneemt?
Lukte hier eigenlijk wel steeds
Jij zeer zeker niet, jij bolkt heel wat afquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik maak me er altijd wat makkelijk vanaf
Altijd weer die Jus hequote:
Oh ik welquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, vraag ook nooit om korting
O zei ik de 11de is de 22ste
Ik zie hem juist huilen van blijdschap!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar niet lekker want het mannetje kijkt niet zo blij
Of van genot. Of hij vindt het juist tegenvallen...quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie hem juist huilen van blijdschap!
Is ie wel gewend, voelt ie niets vanquote:
Jus? ahhhquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie hem juist huilen van blijdschap!
Kan het altijd vragen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik wel
of er nog wat vanaf kan, zeker als het om een groot bedrag gaat. OF ik vraag of een gedeelte zonder bon kan![]()
(doet ook bijna iedereen wel
)
zag een edigquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of van genot. Of hij vindt het juist tegenvallen...
Deze:![]()
Heb toch wel medelijden met die jongen...quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ie wel gewend, voelt ie niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |