Zo he werk jij in de politiek.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een kans inschatten zou impliceren dat ik de hoed en de rand van Panathinaikos weet.
Nee, ik weet niets van Panathinaikos. Het enige wat ik weet, is dat Ajax een lange weg te gaan heeft.
Dat is echt de verkeerde instelling, hopelijk weten de spelers dat ookquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelijkspelletje uit, thuis winnen, komt wel goed.
Ja en Panathinaikos werd 4de dus ook die hebben een lange weg te gaan voor ze meedoen voor de prijzen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een kans inschatten zou impliceren dat ik de hoed en de rand van Panathinaikos weet.
Nee, ik weet niets van Panathinaikos. Het enige wat ik weet, is dat Ajax een lange weg te gaan heeft.
Achter AEK en dat was zelfs onder Steijn nauwelijks een probleem.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en Panathinaikos werd 4de dus ook die hebben een lange weg te gaan voor ze meedoen voor de prijzen.
Dan liggen er mooie odds voor jou klaarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geef ons 25% kans vanavond op een goed resultaat (gelijkspel,winst).
Ik geef ons minder dan 10% kans om door te gaan volgende week.
100 eckies ingezet op Pana to score en > 3 goals total matchquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan liggen er mooie odds voor jou klaar
Unuvar is niet slechter en die is al veels te licht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:18 schreef Heeinz het volgende:
Soms zie je Fitz-Jim wel wat leuks doen en soms springen de tranen in je ogen
Hij ziet het wel, maar hij kan het nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Unuvar is niet slechter en die is al veels te licht.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij ziet het wel, maar hij kan het niet
Gaat nog 2 jaar duren voordat we echt terug zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rest zit je gewoon weer naar niks te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |