Eens. Akpom uit de basis zou al heel prettig zijn, en Bertje was hoopgevend. Berghuis deed het veel beter dan onze deense vriend op rechts.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
We gaan het meemaken. Hopelijk zijn Berghuis en Bertje fit genoeg om te starten.
3x eens, je bent in vormquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:33 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Akpom uit de basis zou al heel prettig zijn, en Bertje was hoopgevend. Berghuis deed het veel beter dan onze deense vriend op rechts.
Ik vond meneer Hlynsson overigens ook wel aardig invallen in vergelijking met Fitz-Jim.
Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij.quote:
VBL / [Voorronde EL] Donderdag 20:00 uur Panathinaikos – Ajaxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Maakt er iemand een wedstrijd topic of houden we het in Evangelion in VBL / [UEL/ECL live op donderdagen] #90 Ajax/AZ/GAE >
cc @:maxi-mus
ik ook niet om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij.
Ik geef ons 25% kans vanavond op een goed resultaat (gelijkspel,winst).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij.
Dat is wel heel negatief we hebben het over de nummer 4 van Griekenland hequote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geef ons 25% kans vanavond op een goed resultaat (gelijkspel,winst).
Ik geef ons minder dan 10% kans om door te gaan volgende week.
Was een onzin. Tegen geen enkel team op de wereld heb je minder dan 10% kans.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wij zijn de nummer 6 van Nederland he.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel heel negatief we hebben het over de nummer 4 van Griekenland he
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Scorpie roept altijd dat alles kut is en het nooit meer goed komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat is dit nu weer voor pessimistisch kleindenken?
Zouden jullie ook eens moeten doen. Kijken we een keer omlaag is het ook weer niet goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nou, ik sluit mij aan bij Scorp, hij heeft er namelijk wel kijk op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scorpie roept altijd dat alles kut is en het nooit meer goed komt.
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou, ik sluit mij aan bij Scorp, hij heeft er namelijk wel kijk op.
En als we zeggen dat het een makkie wordt zijn we weer arrogant aldus Caland de oppertrollende kakkerlakquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij geeft ons wel een grote kans?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scorpie roept altijd dat alles kut is en het nooit meer goed komt.
Een kans inschatten zou impliceren dat ik de hoed en de rand van Panathinaikos weet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij geeft ons wel een grote kans?
Daar heb je toch zeker schijt aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als we zeggen dat het een makkie wordt zijn we weer arrogant aldus Caland de oppertrollende kakkerlak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |