SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Tokyo werd Rachel Klamer individueel knap vierde en ook bij de estafette werd er als vierde geėindigd. Of dat dit keer weer het geval gaat zijn moet nog blijken. In 2022 kwam een vernietigend rapport naar buiten over onder andere het “grensoverschrijdende gedrag” binnen de triatlonbond. Ook nu heeft dat nog zijn impact en verblijft Kingma niet in het olympisch dorp.Race tijdenquote:Triatlonster Kingma voelt zich onveilig, verblijft in Airbnb
Triatlete Maya Kingma (28) zit tijdens de Spelen niet in het olympisch dorp, zoals haar ploeggenoten en de stafleden, maar verblijft elders in de stad, in een Airbnb. Dat meldt het AD.
Kingma ervaarde de Olympische Spelen in Tokio als "de kutste twee weken van haar leven". Ze voelde zich destijds onveilig nadat ze misstanden in de top van het Nederlandse triatlon had aangekaart.
Na de Spelen in Tokio werd de triatlonbond gefileerd in een rapport. In de winter van 2021 stapte het voltallige bestuur, meerdere directeuren en de bondscoach op.
Er gebeurde daarna nog veel - en sommige zaken verbeterden. Maar om weken met iedereen in dezelfde ruimtes te verblijven ziet Kingma nog niet zitten. "Eigenlijk wil ik er helemaal niet buiten vallen. Zie het als een soort van noodscenario. Maar voor nu is het zoveel meer ontspannen en fijner dan geforceerd in een andere omgeving te blijven."
30 juli 08:00: Mannen individueel
31 juli 08:00: Vrouwen individueel
5 augustus 08:00: Gemengde estafetteLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Het draait vooral nauwelijks om het fietsen. Zeker op dit parcours zonder klimmetjequote:Op maandag 5 augustus 2024 08:40 schreef kilon het volgende:
Het draait echt bijna alleen om het hardlopen
Totdat je de groep mistquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het draait vooral nauwelijks om het fietsen. Zeker op dit parcours zonder klimmetje
Dat ga je al snel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Duitsland gaat harder dan Lyles gisteren, jeetje.
Ja, maar dan is het als eenling ook lastig.quote:
Ja, dan zou ik Van Rouwendaal, Van der Poel en Laros opstellen!quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:42 schreef kilon het volgende:
Een wissel per onderdeel kan ook leuke dynamiek opleveren.
Dan komen er geen triatleten aan de start.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:42 schreef kilon het volgende:
Of wisselen in het onderdeel zelf, stukje vrije slag, stukje schoolslag, stukje rugslag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:42 schreef kilon het volgende:
Leuk extraatje tochquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan komen er geen triatleten aan de start.
Kan je makkelijk regelen met kwalificatieregels dat dat dan wel zo is, waarom denk je dat de Amerikanen niet 3 willekeurige NBA-spelers laten 3x3-en.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan komen er geen triatleten aan de start.
Fok.nl gaat het hebben over de allerslechtste spelen ooitquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:44 schreef DeeBee het volgende:
Kingma echt MOKERSLECHT gelopen, jeetje
is in het rood gegaan bij het fietsen, ze deed op een bepaald moment die harde kopbeurtquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:44 schreef DeeBee het volgende:
15 seconden verloren, voor iemand die niet kan lopen lijkt me dat prima.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:44 schreef DeeBee het volgende:
5 kilometer proloog met z'n 95kg, dit gaat boven de 60 per uurquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu het vrijwel allemaal eenlingen zijn moet Blummenfelt wel even van plek 328 naar plek 1 kunnen rijden.
Sifan Hassan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:41 schreef Dutch_view het volgende:
Kunnen we misschien nog wisselen en Femke Bol inzetten
Daar zijn ze het op Lampedusa niet mee eens.quote:
Zit er 15 seconden achterquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon in het wiel van Blummenfeldt hangen
MVMVquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag je eigenlijk zelf kiezen wanneer je welk geslacht in zet?
Dan word je gediskwalificeerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon in het wiel van Blummenfeldt hangen
We hadden Femke Bol moeten leren fietsen en zwemmen!quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:49 schreef kilon het volgende:
Nederland, land van water
Nederland, land van fietsen
Ergens gaat het fout
Nee, dat mag hier gewoonquote:
Op deze spelen mag je zelfs X-jes inzetten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was een grapje.quote:
Nee, is man/vrouw/man/vrouwquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ok, behoorlijk matige grap dan!quote:
hadden we maar twee intersekse triatleten die we als vrouw konden inzettenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op deze spelen mag je zelfs X-jes inzetten.
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat mag ik verdorie hopen ja!quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een Brits dagje zo met Hodgkinson, dit en dan nog twee van de favorieten bij de KX
KX is wel een loterijquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een Brits dagje zo met Hodgkinson, dit en dan nog twee van de favorieten bij de KX
Teamsprint dames kan ook nogquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel getwijfeld om die in te zetten ja, maar vond de KX een te grote loterijquote:
Dat is het ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel getwijfeld om die in te zetten ja, maar vond de KX een te grote loterij
Mja als de wielen rond genoeg zijn, zijn de Duitsers daar verslaanbaar.quote:
+ ik dacht dat Frankrijk hier wel eens kon gaan winnen, alleen dan moeten ze er niet bij gaan liggenquote:
Omdat je dan bij de start de aansluiting al verliest.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:54 schreef VoMy het volgende:
Waarom heeft Nederland Kolkman niet als derde ipv eerste loper ingezet, dan had je tenminste nog wat gehad aan zijn zwemkwaliteiten. Ik verdenk de altijd sfeerverziekende familie Klamer-Murray van sabotage.
Heeft Kingma ook namen genoemd?quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:54 schreef VoMy het volgende:
Ik verdenk de altijd sfeerverziekende familie Klamer-Murray van sabotage.
De eerste penalty hadden ze meteen al ingelost.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer gaat Spanje die penalty inlossen dan? Staat nog niet dat ze dat gedaan hebben. 20s, einde tijdperk.
Doordat je Murray dan als eerste moet laten starten en na het zwemmen al in de achtervolging moet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:54 schreef VoMy het volgende:
Waarom heeft Nederland Kolkman niet als derde ipv eerste loper ingezet, dan had je tenminste nog wat gehad aan zijn zwemkwaliteiten. Ik verdenk de altijd sfeerverziekende familie Klamer-Murray van sabotage.
Die heeft wel wat met schijten ja.quote:
je moet sowieso een sterke zwemmer als derde zetten lijkt mequote:Op maandag 5 augustus 2024 08:54 schreef VoMy het volgende:
De tweelingbroer van Alexander Kristoff op het hoogste schavot in Parijs, ik zeg doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:55 schreef DeeBee het volgende:
Blummenfelt gaat in zijn eentje net zo hard als de koplopers, de Tourwinnaar is gekend @:Koffieplanter
Kan ie gewoon in het water doen, kan ie gewoon doorzwemmen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft wel wat met schijten ja.
Dit is echt onzin, zet je Murray als eerste in dan mist hij de aansluiting en zie je de groep nooit meer terugquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
je moet sowieso een sterke zwemmer als derde zetten lijkt me
de eerste zwemmer maakt minder uit
Ik zou dan een tijdrijden inzetten en niet Vosquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou wel een triatlonestafette willen waarbij je ook gewoon zwemmers, wielrenners en atleten in mag zetten. Dat we bijvoorbeeld Van Rouwendaal, Vos en Hassan hebben als team
Moment, even mijn capuchontrui uit de was halen.
Oh ja, Markus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou dan een tijdrijden inzetten en niet Vos
En haha
Van Dijk?quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou dan een tijdrijden inzetten en niet Vos
En haha
Al besproken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou wel een triatlonestafette willen waarbij je ook gewoon zwemmers, wielrenners en atleten in mag zetten. Dat we bijvoorbeeld Van Rouwendaal, Vos en Hassan hebben als team
Moment, even mijn capuchontrui uit de was halen.
Maar die achtervolging is geen probleem want alles klontert de eerste fietssessie nog weer samen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:55 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Doordat je Murray dan als eerste moet laten starten en na het zwemmen al in de achtervolging moet.
De derde helft!quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef Szura het volgende:
Heeft die Murrie wel een sterk onderdeel of kan ie helemaal niks
Nationaliteit weer afpakken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef Szura het volgende:
Heeft die Murrie wel een sterk onderdeel of kan ie helemaal niks
Nouja, vandaag wel, maar als je daar de slag dus wel mist ben je ook écht gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar die achtervolging is geen probleem want alles klontert de eerste fietssessie nog weer samen.
Welkom terug!quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar die achtervolging is geen probleem want alles klontert de eerste fietssessie nog weer samen.
Maar niemand miste de slag, dan moet je wel echt de allerslechtste zwemmer zijn als je met helemaal niemand kan aanhakenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, vandaag wel, maar als je daar de slag dus wel mist ben je ook écht gezien
Die gaat er komen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou volledig achter een Portugese medaille staan.
Wie weet haalt de zanger van Rammstein hem terugquote:
Ja, jammerquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:05 schreef Pino112 het volgende:
Murray 11e looptijd tot nu toe, die kan er niks van.
Willy zwemt iedereen in het bier de moeder.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Koning een rol bij de kwalificatie, dat die nog zo in vorm is.
Nee, dat zouden ze niet moeten zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:08 schreef kilon het volgende:
Ze zouden moeten zeggen dat je niet langs de kant mag zwemmen. Dan ga je nog eens verschillen krijgen
Ligt eraan hoe slecht de eerste zwemmer is maar in de eerste leg zag je dat de eerste 15 fietsers gewoon samen aan het hardlopen begonnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, zet je Murray als eerste in dan mist hij de aansluiting en zie je de groep nooit meer terug
Lijkt me niet als ik dit zo zie. Of Tome moet nog flink goedmaken bij het hardlopenquote:
Zonde dat Schoeman alleen aan het individuele nummer meedeed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thorpe in het water nu, dit is nog niet gespeeld.
Ian?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thorpe in het water nu, dit is nog niet gespeeld.
Niet gek als we in de laatste leg zittenquote:
Prima als dit blijft, maar ik ben ervoor om een 70.3 of een volledige Ironman als tweede onderdeel toe te voegen jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is gewoon heel jammer dat ze de Ironman niet olympisch willen maken.
Gaan nog winnen bij lopen al heeft Til daar nog wel een kansjequote:
zaten allemaal wel flink kapot van het fietsen denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Potter als enige redelijk gewisseld, maar allemaal niet top.
Beetje PTSS van de tijdritquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:19 schreef Felagund het volgende:
Knibb verliest een paar seconden per bocht.
Dat denk ik ook jaquote:
Ja, maar wel Knibbt.quote:
quote:
Nog voor team Blummenfeltquote:
kwartfinale handbal en klimmenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar het schieten en de badminton
Interessante combinatie!quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
kwartfinale handball en klimmen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja er is natuurlijk geen badminton nu. Marin
Er is vandaag toch helemaal geen handbal?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
kwartfinale handbal en klimmen
klimmen is geen sport.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
kwartfinale handbal en klimmen
Hier gaat iemand afschuwelijk nat.quote:
De zesde zo uit mijn hoofd, naast rugby, roeien, judo, boogschieten en tennis.quote:
Tom was vergeten dat Knibb goed kan fietsen denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gebeurde er met GB? Op de radio zei (ik dacht) Tom van 't Hek dat GB voorop lag en makkelijk ging winnen en dat de rest om zilver streed en toen ik 5 minuten later de tv aan had zag ik Duitsland winnen?
Schermenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De zesde zo uit mijn hoofd, naast rugby, roeien, judo, boogschieten en tennis.
En vandaag sluiten we ook nog badminton en mogelijk surfen af.
Oja, daar zijn we ook alweer vanafquote:
Ik sluit mijn schermen in elk geval voorlopig niet af, haha!quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, daar zijn we ook alweer vanaf
Ach, hij keek ook uit naar de 10000m met Hassan vanavondquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tom was vergeten dat Knibb goed kan fietsen denk ik
Inmiddels aangepast, Britten zijn (gewoon) derde geworden.quote:
Maar ja, Potter is voor oorsprong atlete en is zelfs een keer 5e geworden op de CWG op de 10 kilometer (en was op de individuele triatlon ook ruim sneller dan Lindemann en Knibb). Maar dit zal wellicht te explosief voor haar zijn, of ze heeft zich opgeblazen op de fiets.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tom was vergeten dat Knibb goed kan fietsen denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |