Dat ik het stadium van verdriet ben gepasseerd betekent niet dat ik elke dag opnieuw verlang naar een pic van je tetten. Dus geen enkele aanleiding om je minder schuldig te voelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik snel stoppen met me schuldig voelen.
Goed dat je dit aangeeft. Ik neem dit mee in de overwegingen t.a.v. verzoeken in de toekomstquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik het stadium van verdriet ben gepasseerd betekent niet dat ik elke dag opnieuw verlang naar een pic van je tetten. Dus geen enkele aanleiding om je minder schuldig te voelen.
Dit klinkt bijna hoopgevend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed dat je dit aangeeft. Ik neem dit mee in de overwegingen t.a.v. verzoeken in de toekomst.
Tammiequote:
Nog 2 weken volhouden.quote:
Ik moet volgende week nog, daarna vakantie.quote:
Hoelang moet je nog?quote:
Same. Verrot geslapen maar wel op kantoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog 2 weken volhouden.
Ik wilde naar ka toor vandaag, maar zo verrot geslapen dat ik maar thuis aan het werk ben.
Nog 4 hele wekenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet volgende week nog, daarna vakantie.
[..]
Hoelang moet je nog?
[..]
Same. Verrot geslapen maar wel op kantoor.
Boks.quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Gelukkig komend weekend een uitje.
Bandjes kiek'n.quote:
Leuk leukquote:
Owquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook. Maar ik ga er vanuit dat die dit jaar niet door gaat.
In Duitsland ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Leuk leukIn Duitsland? Of is die al geweest?
[..]
OwDat is geen fijn vooruitzicht.
De oorzaak is nog minder fijn: mijn vader is ernstig ziek en heeft maximaal enkele maanden te leven nog.quote:
Ik kan het je aanraden.quote:
Ik had zoiets gelezen maar niet onthouden. Sorryquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De oorzaak is nog minder fijn: mijn vader is ernstig ziek en heeft maximaal enkele maanden te leven nog.
Gemeenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden.Ik zeg dit terwijl ik vakantie heb.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De oorzaak is nog minder fijn: mijn vader is ernstig ziek en heeft maximaal enkele maanden te leven nog.
Komt omdat ik bikkelhard ben geworden door Tegan. Sorry.quote:
Enjoyquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat ik bikkelhard ben geworden door Tegan. Sorry.![]()
Ik ben zelfs al weg. Dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |