Veel plezierquote:
Weekje bij huis en dan 10 dagen Zwitserland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:36 schreef AirwiN het volgende:
Nog gecondoleerd met het overlijden van je oom CotS. Veel sterkte toegewenst.Desondanks hopelijk ook een fijn weekend bij die vriendin.
En DrMarten een fijne vakantie. Ga je nog iets ondernemen?
CotSquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
De creatieve zin is weer helemaal terug. Zit nu te haken en vanmiddag schilderen
Sallyquote:
Lekker hoor, terug van vakantie en de boel is niet afgefikt op werkquote:
Dat scheelt ! Dus een beetje een rustige start?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker hoor, terug van vakantie en de boel is niet afgefikt op werk
En met jou?
Ja, het valt nu nog meequote:Op maandag 19 augustus 2024 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat scheelt ! Dus een beetje een rustige start?
Goed! Dit weekend bij een vriendin gelogeerd. Was erg fijn! Nu weer in een positieve flow
Oh dat geloof ik wel! Mooi weer ook daarvoorquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, het valt nu nog mee
Positieve flow
Had ik gisteren ook op de motor door de binnenwegen
Echt wel. Heb me voorgenomen meer te gaan toeren als het weer goed isquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel! Mooi weer ook daarvoor
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt wel. Heb me voorgenomen meer te gaan toeren als het weer goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |