Nee. Wordt helaas al decennia stelselmatig genegeerd door NOC/NSF.quote:
De NOS heeft vast nog wel wat herhalingen en reclame in de aanbieding.quote:
Neem aan dat ze de knollen de plakken omhangen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:47 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Blijkbaar de knollenhuldiging
Ik had dit verwacht en ben teleurgesteld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem aan dat ze de knollen de plakken omhangen?
Dat is wel handig als je in een boot zit!quote:
Hun doel was de finale geloof ik, dus dat zal er niet in zitten. Maar if you have a lane etc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Mogen we hier nog wat verwachten eigenlijk qua plakken? Heeft me altijd al verbaasd dat we zo weinig vlakwater kanoërs hebben op niveau als je zit hoe goed we kunnen roeien... en ja ik weet dat het een andere sport is
Nee. Dit is een gevalletje "meedoen is belangrijker dan winnen".quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Mogen we hier nog wat verwachten eigenlijk qua plakken? Heeft me altijd al verbaasd dat we zo weinig vlakwater kanoërs hebben op niveau als je zit hoe goed we kunnen roeien... en ja ik weet dat het een andere sport is
Dat zorgt er dan ook wel voor dat je als talent in Nederland eerder richting roeien gaat en die verhouding zal blijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |